2 Temmuz 2023 Pazar

Yüreğinin Kenarına Mektup!

 Sahipsiz, 
Yalnız, 
Mutsuz, 
Yorgunum... 
Duygularıma Aldatmayı Öğretmediğim İçin, 
Tek Başıma Sırtlıyorum Yalnızlığımı... 
İçimden Ruhuma Doğru Esen Rüzgar; 
"Hala Unutmadın, 
Etkisinden Kurtulamadın, 
Yokluğuna Alışamadın" Diyor Sanki... 

Canımda Can Gibi Atan Adam! 
Hayatımda Fırtınalar Koparken, 
Ömrüme Sağanak Yağmurlar Yağarken, 
Usul Usul Yanaşarak, 
Sığındım Limanına... 
Ben Seninle Yaşadım Düşlediğim Aşkı, 
Seninle Tattım Aşk Denilen Duyguyu... 
Kaybetmemek İçin Duygularımı, 
Çekinmeden, 
Ertelemeden, 
Acaba Demeden, 
İnadına Tutundum, 
Büyük Bir Aşkla Sarıldım Sevdana... 
Sana Olan Aşkım; Yüreğimin Sesinde Nefesini Dinlemek Demekti... 
Sana Olan Sevdam; Yönsüz Bir Rüzgar, 
Ufuksuz Deniz, 
Alevsiz Ateşti... 
Seni Öptüğüm Gibi Kimseyi Öpmedim...  
Kokunu İçime Çektiğim Gibi Kimsenin Kokusunu İçime Çekmedim...  
Ama Bendeki Anahtar Açamadı Kalbinin Kilidini... 

Nasılsa Seni Sevmek, 
Zamanın,
Mekanın Önemini Yitirdiği Anlarda Gökkuşağını Tutmak Gibiydi... 
Eğer Seni Sevmek Kaybetmekse, 
Bende Seni Kaybedenlerdenim...
Ama Bil ki; Duygularım Sana İhanet Etmedi Hiç!
Ben Aşka İhanet Etmedim... 
Sen Benden Sonraki Sabahlarına Mutlu Uyanacaksan,
Ben Her Şeye Razıyım...  
İlle de Kader Diyorsan?
Varsın Olsun...
Zararı Yok, 
Kader Diyelim Gitsin! 
Kolay Zannetme! 
Öylesine Büyük Bir Sevda Hapsettim ki Korkularına! 
Sevdamın Ruhsatı Ellerinde! 
İster Sev, 
İster Sil! 

Her Şeye Rağmen Yüreğinin Rengini Bana Gösterdiğin İçin, 
Sonsuz Teşekkürler...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.