16 Temmuz 2023 Pazar

Bana Bir Sen Borçlusun!

 Ben Seni; 
Kimseye Hesap Vermeden, 
Kimseden İzin Almadan, 
Tutkuyla, 
Delicesine Bağlanarak, 
Kendimde Yaşatarak Seviyorum... 

Ben Seni Masallardaki Sevdalar Gibi Seviyorum... 
Başka Bahçelere Gözümü Dikmeden, 
Senin Gönül Bahçende Yeşerip, 
Boy Veriyorum... 

Özlenen... 
Gözlerin Borçlu Gözlerime! 
Yüreğin Borçlu Yüreğime! 
Bana, 
Mutlu, 
Umutlu, 
Hayallerle Dopdolu, 
Sayfalar Dolusu Ölümüne Sevmek Borçlusun... 
Bana Bir Aşk, 
Ölümüne Bir Sevda,  
Bana Bir Sen Borçlusun! 

Eğer Bir Gün Güneş Doğmayı,  
Batmayı Unutursa...  
Zaman Geçmeyi, 
Mevsimler Değişmeyi Unutursa; 
Sana Söz Veriyorum, 
Bende Unutacağım Seni! 

Aşk Yangını Dudaklarımla, 
Dudağımdaki Tadından, 
Bende Olan, 
Tenimde Kalan Kokundan Öpüyorum Seni... 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.