28 Temmuz 2023 Cuma

Ne Sevilmeye, Ne de Beklenmeye Değmişim!

 Sen Bilir misin Su Damlası Kadar Duru, 
Ve Masum Sevmeyi? 
Hasreti Ekleyip Birbirine, 
Yokluğunu Her Hücrene Zerk Etmeyi? 

Bilir misin Sen İçten İçe Paramparça Eden, 
İçini Eritip Bitiren Tek Taraflı Aşkları? 
Tamamlanamayan Cümlelerin İç Sızlatan Sancılarını? 

Sen Bilir misin Akılla Kalbin Bitmeyen Kavgasını? 
Ayrılığı Daha İlk Dakikada Kabullenip, 
Aklına Meydan Okuyarak Kendi Sevgine Aşık Olmayı? 

Bilir misin Sen Kefensiz Düşlerin Gölgesine Sığınmayı? 
Kaybedilmiş Cümlelerin Peşinde İçine İçine Yutkunmayı? 
Sen Bilir misin Yaşanmamış Duyguların Verdiği Acıyı? 
Ümitsizce Çırpınan Kanadı Kırık Arzuların İnleyişini?

Bilir misin Sen Gecelere Sığınmayı?
Duygularına Karalar Bağlatarak, 
Yüreğinin Sesine Gem Vurmayı?

Sen Beni Gönlüne Yasakladığın Gün Toplayıp Gittin Mavi Düşlerimi! 
Gri Karıştıkça Maviliklerime, 
İçimdeki Coşku, 
Yüreğime Akan Çağlayan, 
Damarlarımda Aşk İle Akan Kan Dondu! 

Sen Beni Ömrüne Yasakladığı Gün Beni İkiye Böldün! 
Yaraladın! 
Yarımlandın! 
Yağmalandın! 
Bana; Soğuk, 
Sağır, 
Kurak Bir Ömür Bıraktın! 

Sadece Benim Suçum Değildi ki Gözlerimin Sadece Seni  Araması! 
Kulaklarımın Sesini, 
Tenimin Tenini İstemesi! 
Ellerimin Ellerine Hasret Çekmesi,
Dudaklarımın Dudaklarınla Mutlu Olması Sadece Benim Suçum Değildi ki! 

Sadece Benim Suçum Değildi ki İçimi Dolduran Bir Tutkuyla Seni Koklamak!
Bakışlarındaki Şiirlerden Öperken,
Gözlerinden Yüreğine İnerek, 
Damarlarında Ilık Ilık Akmak, 
Sadece Benim Suçum Değildi ki! 

Yalnız Benim Suçum Değil ki Bunları Hissediyor Olmak! 
Seni Seviyor, 
Özlüyor, 
İstiyor Olmak Yalnız Benim Suçum Değil ki! 

Kim Bilir Kaç Kişinin Mısralarına Girmiş, 
Kaçını Sevmiş, 
Kaçına Değer Vermişsin... 
Onca Sevenin Varken Ben de Kimim ki,
Aşkı, 
Sevdayı, 
Hasreti, 
Arzuyu Sende Yaşayayım! 

Ben Sıradan Bir Kadınım Ya! 
Sende Bütünleşmiş,
Seni Ezberlemiş,
Sana Mühürlenmiş Olmak! 
Mum Misali Sende Yanıp, 
Sende Sönmek! 
Sana Yağıp, 
Sana Islanmak! 
Yüreğimde Seni Demleyip,
Ruhumla Seni Yudumlamak,
Yetmemiş Bu Aşkı Yaşamaya!

Ben Sıradan Bir Kadınım Ya!
Ne Sevgini, 
Ne de İlgini Hak Etmişim!
Ne Sevilmeye,
Ne Beklenmeye Değmişim! 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.