22 Temmuz 2023 Cumartesi

Yeter mi Sanıyorsun!

 Aşkımın, 
Sevdamın, 
Sevgimin, 
Tutkularımın, 
Arzularımın Rengi; 
Kalbimdesin! 
Yüreğime Kök Salarak, 
Kalbime Aşk Tohumları Ekiyorsun... 
Sıcacık Bakışlarınla, 
Yorgan Gibi Üzerimi Örtüyorsun... 

Bak! 
Yine Dudakların Akıyor Gözlerimden! 
Nabzının Gölgesinde Dinlenip, 
Bastırıyorum Ruhumu Göğsüne! 
Can Bulurken Kalp Atışlarında, 
Çılgın Bir Nehir Gibi Çağlayarak, 
Akıyorum Teninin Sokaklarına! 
Gönül Perdeni Aralayıp, 
Zerre Zerre Doluyorum Ruhuna! 

Aşk Gözüyle Baktığım, 
Ömrümü Avuçlarında Yaşadığım;  
Yetinemiyorum Elimdeki Resminle! 
Sol Tarafım Senle Dolu Ya? 
Ömrüm Oldukça; 
Kalbimde, 
Ruhumda, 
Her Anımda, 
Ten Sıcağınla,
Sen Ol İstiyorum! 

Rüzgar Olsan Dolsan Ruhuma, 
Nefes Kadar Yakın Olup Alsan Kollarına, 
Defalarca Öpsen, 
Defalarca Sevsen, 
Yeter mi Sanıyorsun Bana! 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.