19 Temmuz 2023 Çarşamba

Söndüremezsin!

 Kalemim Ben, 
Sözleri Sen... 
Yüreğim Ben, 
Sevgisi Sen... 
Varla Yok Arasındaki Çizgi Olsan da, 
Tutkuya Dönüşmüş Kokun, 
İşgal Etmiş Ruhumu! 
Nabzımın Yükselmesinin, 
Avuçlarımın Terlemesinin Önüne Geçemezsin! 
Gönlümde Öyle Bir Alevisin ki, 
İstesende Söndüremezsin! 

Yeter ki Sen İste... 
Delice Bir Aşkla Doldurup Ruhumu, 
Damarlarında Akar, 
Canına Canımı Katarım! 
Düğüm Düğüm Çözülür, 
Nefes Nefes Teninin Kokusuna Dolarım... 

Bak! 
Ilık Bir Rüzgar Esiyor...
Sevdalandığım Kokunu,  
Ruhuma Yayılan Sesini, 
Sesine Eşlik Eden Nefesini Bana Getiriyor... 
Gökkuşağının Renklerini Aralayıp, 
Sokuluyorum Nefesine...
Aşkı Yeniden Öğrenir Gibi, 
Kanat Çırpan Yüreğimi, 
Bırakıyorum Ellerine! 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.