29 Temmuz 2023 Cumartesi

Senden Teninin Kokusunu İstiyorum...

 Öyle Titrek ki İçimin Sesi, 
Sanki Kelimelerim Yetmeyecek Sevgisiz Bir Hayatın Ağrısını Yazmaya! 
Aklımda Ulaşılmazın İmkansızlığı, 
Kalbim Duvar Saati Gibi Sesli Atıyor... 
Ayaklarım Sesinin Geldiği Yöne Doğru İlerledikçe, 
Kokun Bugünüme Karışıyor... 
Düş Kırığı Mısralar Anlam Kazandıkça Ruhumda, 
Eksik Yanlarımı, 
Umutlarımı, 
Düşlerimi Buluyorum... 
Duygularım, 
Umutlarım, 
Yani Sana Dair Ne Varsa Zihnimde, 
Beni Yaşatan Duygularımda, 
Satırlarımda... 
Kokusuna Doyamadığım Koynunda... 

Elimi Kolumu Bağlayanım...
Bitmek Bilmeyen Sancım... 
Nefesimi Kesen Kalp Ağrım; 
Uzaklarda O Kadar Çok Beklemişimki Seni, 
Kimseye Söylemediğim Sözlerimi, 
Kimseye Açmadığım Yüreğimi, 
Kimseye Vermediğim Sevgimi Sana Verip,  
Duygularım İmkansızlığı Yaşarken, 
Sarmaşık Misali Sarılmak, 
Kokunla Hasret Gidermek İçin,
Senden Teninin Kokusunu İstiyorum...
___________________________________________

İçimde Ümit Barındırmayan Bir Sevgi Besliyorum Sana Dair... 
Gözlerinde Kaybettiğim Gözlerimi Gözbebeklerinden Çıkaramıyorum... 
İliklerimi Titreten Sesini İçimden Söküp Atamıyorum... 
Değer Görmeyen, 
Sayfalarda Yitip Giden Duygularımın İsimsiz Kalışlarına Üzülerek, 
İçime Gömüyorum En Derin Hislerimi! 
Yangın Yerine Çevrilen Sevda Masalımı! 

Hani Derler Ya; Sevdiği Kadar Sevilir İnsan, 
Bunu Diyen Şair,
Neden Yalan Söyledin! 






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.