9 Temmuz 2023 Pazar

İçimden Seni Sevmek Geçiyor...

 Gülüşünde Yaralar Saklı Adam! 
Yastığımda Ürkek Düşler, 
Gözlerimde Yağmur, 
Sığmıyor Hüzünlerim Tebessümlerime! 

Nefessizliğime Nefes, 
Sözlerime Hece, 
Şiirlerime Mısra, 
Susmuş Dilime Muhabbet Olan Adam! 
Sen Bunun Adına İster Yanmak De, 
İster Hüznü Okşamak, 
Ki Ben Artık Odamın Duvarından İndirerek Çaresizlikleri, 
Gözbebeklerinde Okşamak İstiyorum Kelimelerimi... 
Susturma Fırtınalarımı, 
Ki, 
Anlatayım Sana Kelimelerimin Sevdalı Dokunuşunu... 
Her Satır Arasında Dudağından Öptüğüm Tebessümlerini... 

Beni Sev, 
Çok Sev De ki Bana, 
İçimdeki Aşkı Nehir Coşkusunda, 
Sunayım, 
Sevgilerin En Ölümsüzünü,
Tutkuların En Güçlüsünü Vereyim Sana... 
En Tutkulu, 
En Mavi, 
En Deli-Dolu Hayallerimle, 
Gökkuşağının Yedi Rengini Giyinerek,
Uyanalım Aynı Güneşe... 
Toplayalım Yastığımızda ki Hayalleri... 
Sarılalım Düşlerimize, 
Yaralarımıza Sarılır Gibi... 

Aşk Çoğalmaktır... 
Ruhumda Yaktığın Ateşin, 
Yüreğimdeki Yangının Hürmetine,
Kelimelerimin Affına Sığınarak.
Satırlarımdaki Düğümleri Çözüyorum! 
Bak!
Yüreğimin Ağrıyan Yanında; Arsız Sevinçler,
Derin Özleyişler Var... 
İçimden Deli Taylar Geçtikçe, 
Pervazsızca Düş Kuruyor Kirpiklerim... 
Yüzümü Güneşe Döndükçe, 
Delice Esiyor Umut... 
Gel Diyorum Usulca, 
Düş Aklımın Issız Yollarına, 
Kederleri Azat Ediyorum Hücrelerimden... 
Hadi, 
Elimden Tut!
Başım Dönsün Avuçlarında... 

Ah! 
İçimde Heyecan Birikti Yine... 
Yüreğinin Sesi Geldikçe Yüreğime, 
Gözlerimin Derinliğine Hasretin Sızıyor, 
Kördüğüme Dönüşüyor Düşüncelerim... 
Ruhumun Ayakları Birbirine Dolaştıkça, 
Yaprak Gibi Titreyip, 
Nehir Gibi Coşuyorum! 
Kıyametler Koptukça Gönlümün Sahillerinde, 
Kilitledikçe Tenimi Teninin Kuytularına
Çöl Yangınına Döner Yüreğim...
Susmaz Avuçlarıma Hapsettiğim Duygular,
Cemreler Düşer Dudaklarıma Gizlediğim Kelimelere... 

Tenim Teninle Birleşirse, 
İçimde Dizginleyemediğim Saklı Duygular 
Çözülür Kollarında... 
Dudaklarım Dudaklarına Yalvardıkça, 
Yalınayak Koşarım Sahillerine... 
Düşlerinde Sonsuzluk
Dilinde Ölümsüz Sevdamın Öyküsü Olurum... 


Var mısın Umudun Dudaklarından Öperek,
Sol Yanımdaki Yemine Dokunmaya?
Sessiz,
Issız,  
Sensiz Hayallerime Sarılmaya?
Ruhuma Doğru Bir Göç Başlatarak, 
Yüreğimin Derinlerine Kök Salmaya? 

Fazla Söze Gerek Yok! 
Varlıkla Yokluk Arasındaki Çaresizliğim Olsan da, 
Her Gece Sevgini Ekip, 
Sensizliği Biçerek,
Gönlümde Ölümcül Bir Sevgi Taşısam da, 
Sen, 
Aşk Fırtınası, 
Umutsuzluk Özlemi, 
İçimi Yakan Güz Yangını Olsan da,
Her An Adını Heceliyorum... 
Başımı Omzuna Yaslayıp, 
Seni Çoğalarak Seviyorum...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.