19 Şubat 2015 Perşembe

Yakarcasına Gel...!

Yüreğim Devam Ediyor Seni Hissetmeye...
Yalnızlığı Çiziyor Yıldızlarla Gökyüzüne...
Issız Bir Gecede Yine Ben Senle...
Yüreğim Yine Kederde...
Seni Düşünüyorum Sadece...
Bir Adım Atıyorum, Yüreğim En Çıkmazların İçinde...
Bir Adım Daha Atıyorum, Yüreğim Sırılsıklam Yerlerde...
Bitmiyor Yol... 
Bitiremyorum...
Sesim Islak...
Tenim Islak...
Yüreğim Islak...
Yağmurdan Değil, Özleminden, Hasretinden, Sevginden...
Deliliğimden Değil Kendimi Yollara Atmam, Sadece Seni Deli Gibi Sevdiğimden...
Gecenin Sana Hasret Zamanları Şimdi...
Gözlerin Düşmüş Yüreğimin Sana Hasret Denizlerine...
Sen Kokan Senden Olan Düşünceler Benliğimde...
Gel Bu Gece!
Tüm Benliğinle Beni Yakarcasına Gel!
Gecenin Yalnızlığı Sarmasın Beni, Beni Sararcasına Gel!
Seni Düşünüyorum Şu An...
Yüreğimin Sana Hasret Kumsallarında Bir Tek Sen ve Ben...
Ateşin Düşüyor Geceme...
Nefesin Değiyor Nefesime...
Ve Ben Sende Kayboluyorum...
Gecenin Sana Hasret Zamanları Şimdi...
Efkarının Kor Olduğu Zamanlar...
Hayalin Yanımdayken Yokluğunda Kayboluyorum...
Seni Düşünüyorum Ben...
Ruhumda Senden Fırtınalar Kopuyor...
Yüreğim Alevsiz Yangınlarda Şimdi...
Gel Bu Gece!
Beni Sararcasına, Yakarcasına Gel...

Arzular Sarmışken Bedeni...
Delice Ararken Benliğim Benliğini...
Ateşten Kor Misali, Seni İstiyorum!
Gözlerimde Gözlerini Bulmuşken...
Dudakların Dudaklarımı Yakmışken...
Yüreğimde Kışım Senle Bahara Dönmüşken Seni İstiyorum!
Bu Şehrin Sokakları Yalnızlığıma Dostken...
O Şehrin Sokakları Sen Kokuyorken...
Tenimi Teninin Ateşi Sarmışken Seni İstiyorum!
Senden Aşk'ı İlmek İlmek Dokurken...
Rüzgarın Titreten Nağmelerinde Seni Dinlerken...
Gecenin Kollarında Delice Savrulurken Ben Seni, Seni İstiyorum!

Sana Akıyorum Bu Gece...
Çünkü Bir İnsanı Tutkuyla, Beklentisiz, Delice Sevmenin Ne Anlama Geldiğini Biliyorum...
Birini Böyle Seveceksem Bu Sadece Sen Olmalısın Diyorum...
Seni Nefes Nefese Gecelere...
Sevdaya Uyanan Sabahlara...
Aşk Dolu Bitimsiz Günlere Davet Ediyorum...
Gel Benimle...
Aşk'ın da Tutkunun da En Koyusunu Yaşayalım...
Bir Kalbi Keşfetmenin Hazzına Yeniden Varalım...
Bir Tende Erimek Neymiş Hatırlayalım...
Aşk'ın Rehber Olduğu Bir Yolculuğa Çıkalım...! 

Karanlıklar İçinde Bile Bıraksan Aydınlığım Sensin...
Sen, Ellerini Tutamadığım...
Kokunu Duyamadığım...
Gözlerine Bakamadığımsın...
Yine de Sen Hayallerimdeki Tek Adamsın...
Bilmesen de, 
Sevmesen de Hayatımın En Güzel Köşesinde, 
Yüreğimdesin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.