9 Şubat 2015 Pazartesi

Bu Gece Bir Başka Yakacağım Canını...!

Sevmek!
Bir İnsanı Delicesine...
Ve Almak Onu Avucunun İçine...
Usul Usul Okşamak...
Gözlerini Gözlerine Değdirmek...
Sevmek!
Tatlı Bir Tebessümün Minik Bir Buseye Dönüşmesi...
Kaçamak Bakışların Ardından Bir Cesaretlenme...
Sevmek!
Okşamak Sevdiğini...
Kendini Hissettirmek...
Yanar Döner Bir Ateşin İçine Atlamak...
Ve Sonra Avaz Avaz Bağırmak...
Sevmek!
Özlemini Hissettirmek Ona...
Dudağın Dudağa Akması Belki de...
Sevmek!
Kaçıp Gitmek Uzaklara...
Sessiz Sedasız Yaşamak Belki de...
Sevmek!
Gözyaşlarına Hakim Olamamak...
Gizlice Ağlamak Belki de...! 

Gecenin En Mavisi En Sessiz An'ı!
Yüreğimdeki Sesi, Yüreğimdeki Seni Dinliyorum...
Son Haykırışları...
Kalpten Dudağa Döküldüğü Anları Yaşıyorum...
Benden Öte Olan Seni İçimde Yaşatıyor...
Ve Bir O Kadar Sensiz Olan Canımı Avutmaya Yelteniyorum...
Dudaklar Susuzluktan Kurumuşçasına Sana Hasret...
Gözler Yolunu Bekler Her Gün... 
Haykırışların Doruk Noktasında...
Çığlıklar Bölünür Gözyaşlarınca...
Bir An'lık Sessizlik Yine Sensizliğe Dönüşür Ruhumda...
Hayallerim Hayallerin Olmuştur Farkında Olmasanda...
Yıllarım Yılların Olmuştur Yanımda Yaşayamasanda...
Ellerim, Gözlerim, Kalbim ve Ruhum Senindir 
Hiçbir Zaman Sen Onları Tutup Hissetmesende...
Ve Bir Canım Var Senden Değerli Olmasada...
Ve Bir Aşk'ım Var Küçücük Kalbimde, Şu Dünyada Eşi Benzeri Bulunmaz Arasanda! 

İçimden Geldi Sevgili!
Bu Gece Seni Öpeceğim... 
Ve Hep Söylemek İsteyip Başaramadığım Bir Şey Söyleyeceğim Sana... 
Dudaklarım Dudaklarına Değdiğinde Alev Alacak... 
Eline Değdiğinde Ürperen Tenin Islaklığında, Cıvıl Cıvıl Parıldayan ve Pınarlarında Dolu Damlacıklarla Islatıp Parmak Uçlarımı, Hiç Sarılmadığım Kadar Sıkı Sarılacağım Sana... 
Bu Gece Bir Başka Bakacağım Gözlerine...! 
Sürekli Utangaçlıkla Kaçırdığın Bakışların Arasından Süzülüp İnce Sızılar Vererek Damarlarından Akacağım Yüreğine... 
Bu Gece Bir Başka Yakacağım Canını...! 
Sen ki Vazgeçemeyeceğim Bir Geçmiş Bırakıyorsun Bende... 
Bense Aynalara Baktığında Hep Hatırlayacağın İzler Bırakacağım Gözlerinde... 
İşte Bak Yanıbaşındayım... 
Hadi Bir Nefeste Çekip Al Beni İçine...
Üşüyüp Yağmur Olmayayım... 
Düş İstemiyorum Artık... 
Seni Her Gece Yarısı Uyandığım Rüyalarımdan Kaldırıp Sabah Olmadan... 
Evet Sabah Olmadan Bir Başka Öpeceğim... 
Kenetlendiğinde Ellerimiz Yapışık Kalacak...
Birleştiğinde Dudaklarımız Mühürlenecek... 
Konuşmanı İstemiyorum... 
Öylece Dur Karşımda... 
Üzerinden Süzülürken Gözlerim Öylece Dur... 
Seni Sevdiğime Doyamayayım... 
Seni En Doğal Halinle...
Hiç Görmediğim Halinle... 
Bu Gece..! 
İçimden Geldi Sarılıp Öpeceğim! 
Umarsız Acılarda Bıraksan da Gönlümü...
İçimden Geldi...
Bu Gece Bir Başka Öpeceğim Resmini... 

Yokluğunda Yazdığım Kaçıncı Şiirim Bilmiyorum...
En Güzel Duygularımla Kendimi Sende Buluyorum...
Ah'lar Vah'lar Bana Yakışıyor Sanki Bu Günlerde...
Kader Dedikleri Şey Bırakmıyor Yakamı...
Sitemlerim Sensizliğe...
Başkası Haram, Başkası Günah Bana... 
Sevdiğim! 
Duy Gecenin Karanlığında Çığlıklarımı...
Ilık Ilık Esen Rüzgarlarla, Yağan Yağmurlarla Sana Geliyorum Usulca... 
Bir Aşk Masalı Fısıldıyorum Kulağına Sessizce...
Binlerce Kez Seni Seviyorumlar Var İçinde...
Nasıl Yazsın Kalemim Hasretimi? 
Seni Anlatmaya Yetmiyor Sayfalarım... 
Yetmiyor Bitiyor Kalemim!
Bu Aşk'ın Büyüsüne Kapılmış Gidiyor Sanki Benliğim... 
Her Yerde Sen Herşeyde Sen, Sadece Sen...
Ben Şimdi Bir Şiirin Dizelerinde Nefes Almayı Öğrenirken, Kaleminin Gölgesinde Uzanmış Seni Özlüyorum...
Yastık Altında Bir Ninni Var Sevdadan Kalan...
Tutkularım Buz Gibi!
İçimde Üşüyor Arzularım!
Renkli Rüyalar Gönderiyorum Gökkuşağının Keşfedilmemiş Yanından Sana...
Kapatıyorum Şimdi Gözlerimi...
Uykulara Dalıyorum Yine Sensiz... 
Bu Gecede Rüyamdaysan Eğer 
Cennetim Sen Olursun Hiç Şüphesiz.... 
iyi Geceler Sevdiğim...
İyi Geceler Herşeyim... 

Adımlarımı Saymıyorum...
Saydığım Her Gün Değişen Takvim Yaprakları.... 
Hem Ben Duruyorum Aslında Bana Gitgide Yaklaşan Sensin... 
Biliyorum Bir Gün Bir Yerlerde Bulacaksın Beni... 
Seni Bekliyorum... 
Yazdığım Mektupları Tutuşturacağım Eline... 
Saçlarını Okşayacak Tenini Koklayacağım... 
Tutup Kolundan Aşk'a Atacağım...
Gözlerine Yangınlar Gibi Bakacağım...
Kimbilir Ne Renk Gözlerin
Saçların Nasıl, Teninin Kokusu Nasıl?
Ya Adın?
Kimbilir Hangi Anlamlar Yüklü Üstüne! 
Ve Kimbilir Sevecekmisin Beni, Seni Seveceğim Gibi Sende?
Ben Canımı Vereceğim Biliyorum... 
Uğruna Yazdığım Şiirleri Yakacağım Bulunca Seni...
Günün Her Saati Gözlerine Bakacağım...
Hep Yanında Kalacağım...
Ne Zaman Arasan Yakınında Olacağım...
Gel Demeden Geleceğim... 
Git Demeden Gitmeyeceğim...
Öyle Bir Seveceğim ki Seni...
Tam Yürekten, Tam İçimden Gelecek Yangınım...
Erkeğim Diyeceğim Sana... 
Hayallerimin Erkeği...
Bir Bulsam Seni! 
Bir Bilsem Ruhumun Diğer Yarısının Hangi Tende Gizlendiğini Bulup Çıkaracağım da, Sen Yarımlığını Bırakıp Bütün Olacakmısın Benimle?
Sevecekmisin Beni, Benim Seni Seveceğim Gibi Hücrelerinle?
Yanlızlığım Yetti Artık!
Gel Düşlerimin Adamı!
Bul Beni...!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.