19 Şubat 2015 Perşembe

Benim Şu An Sana Çok Sarılasım Var...


Vuslat Kırık Bir Akrep, Hasret Bir Yelkovan Sanki... 
Dönen Sadece Yelkovan ve Gösterdiği Sadece Hasret Zamanı... 
Sadece Hasret İçin Vuruyor Her Saat Başı... 
Zaman Hasreti Hasret Geçiyor...
Ve Her Geçen Zaman Vuslat Daha da Zamanın Gerisinde Kalıyor... 
Vuslat Yitiyor, Hasret Birikiyor... 
Seslenişlerim Gitgide Güçsüzleşirken, Bir Diş Ağrısı Gibi Saplanıyorsun Yüreğime... 
Dilim Konuşamaz Hale Gelme Eylemine Geçtiğinde, Sessiz Kelimeler Kurmaya Başlıyor Yüreğim... 
Sessiz Sedasız Birleştirip Onları Savuruyorum Ardımdaki Rüzgara... 
Yokluğun Sarıyor Fırtına Dolu Günlerimi…
Bir Yanım Hep Sana Kanıyor, Hep Sana Ağlıyor...
İçimde Sessiz Haykırışlar Var Sana…
Duymayacağını Biliyor Kalbim, Akan Yaşlarımı Asla Silmeyeceğini de Ama İnatla "Sen" Diyor, "Sen"...
Duyunca Sana Olan Sevdamı Doluyor Gözleri Bulutların...
Sessizce Akıttıyorlar Gözyaşlarını...
Damla Damla Eriyen Kar Taneleri, Gülün Henüz Açmamış Tomurcukları Bu Aşk'a Ağlıyor...
Sanki Onlar da Yaşamışlar Sana Olan Aşkımı... 
Sevgi Şarkıları Söyleyen Şimşekler, Aşk'a Umutla Koşuşan Yıldızlar, Buğulu Gzlerimden Damlayan Yaşı Ağlayarak, Sessizce Siliyorlar Gözlerimden...

Ömre Yeni Doğan Bir Yüreğin İlk Nefesini Alması Gibiydi Hayatıma Girişin...

Öyle Kutsaldı, Öyle Özel...!
Aşk’ı Seninle Sevdim, Seninle İnandım...
Karşılığı Olmasa da Sımsıkı Bağlandım...
Bilsem de Gelmeyeceğini, Anlasam da Çaresizliğimi, Durduramasam da Yüreğimi Çok Sevdim Seni Sevmeyi...
Ben Yalnızlık Saatlerinde,  İsminin Baş Harflerinden Hayaller Kurup, Senli Başlayan Şiirler Yazdım, Müsvettesi Olmayan Bu Bekleyişte...
Aklımdan Bir Sayı Tutar Gibi Sevdim Seni..
Mutlu Olmanın Farkındalığını Yaşayarak ve Yaşatarak En Çok...
Seni Dünyanın En Mutlu İnsanı Olarak Görmek, Bunun Anlamını Gözlerimde Görerek Yaşamak İstedim...
Öyle Razıydı ki Yüreğim, Ömür Boyu Senin Peşinde Koşmaya...
Öyle Emindi ki Yüreğim, Yetmeyecek Bir Ömrü Sana Adamaya...
Her Şey, Her An Sen Olmuşken Neresinden Bakmalıyım Bu Aşk'a?
Doğu, Batı, Güney, Kuzey?
Hangi Yönden Baksam Acı, Hangi Sokağa Sapsam Keder, Hangi Mevsimi Koklasam Izdırap...

Ben Sana, "Canımsın" Diyemedim, Hiç Fırsat Vermedin...

Ben Sana Hiç Bir Şey Söyleyemedim...
Aslında Ben Senin, Hiç Bir Şeyindim...
Yağmur Damlasının Bir Yaprağın Üzerinden Düştüğü An Gibiydim...
Gönlünden de Öylece Kayıp Gittim...
Aslında Sen Benim, Çok Şeyimdin, Yani Her Şeyimdin... 
Ben Sana Büyük Söyledim, "Ömrüm Boyunca" Dedim, "Ömrüm Sen Kokuyor" Dedim...
Sensiz Bir An'ı Bile Tüketemedim...
Bir Yıldız Kayması Gibiydin, Gökyüzünü Aleve Vererek Kendini Yok Ettin, Benim Gönlümü de Öylece Yakıp Gittin...
Ben Sana Hiçbir Şey Söyleyemedim, Bana Hiç Fırsat Vermedin...
Ve Sen Benim, Her Şeyimdin, Ama Sen; Hiçbir Zaman Benim Değildin...
İçinde "Sen" Olan, Sözlerinde "Sen" Geçen, Bu Şehrin Her Yerinde "Sen" Esen Ne Varsa, Acı da Olsa Senden Yana, Güzeldi…
Baştan Başa "Sen" Kokan, Sonuna Kadar "Sen" Yazan Her Şey İnan Bana Güzeldi...
Sana Yar Diyebilmek Çırılçıplak Bir Ağaçta Meyva Olmaktı...
Yüreğinin Yapraksız Dallarına Tutunmak Kadar Çaresiz,
Bir Daha Geri Dönemeyecek Kadar Yorgun ve Sevgisiz Yaşayamayacak Kadar Ölümdü...
Sana Yar Demeden Yardan Düşmekti...

Gitmek İstiyorum, Ama Kalmak da İstiyorum Sevgili...

Seni Terk Etmek İstiyorum, Bir Yanımdan Sen de Gel İstiyorum...
Çok Özledim Derken Kendimden Nefret Ediyorum..
Gitmek İstiyorum, Ama  Kalmak da İstiyorum...
Suskunum, Sadece Kendimi İzliyorum...
Ben Yalnızmışım Aslında,
Sen Çok Kalabalıkmışsın, O Yüzden Şimdi Yalnızlık Çekiyorum...
Çok Özledim Ama Bir Şey Yapamıyorum...
Çok Seviyorum Ama Söyleyemiyorum...
Yoruldum...!
Gitmek...
Kalmak...
Sevgi ve Aşk...
Sen, Ben...
Ben, Sen
Ama Bizi Hiç Göremiyorum...!

Hani Olmaz Ya, Şimdi Çıkıp Gelsen Diyorum...

Şiirler Dökülse Dilimden...
Bir Sevda Masalını Okusam Gözlerinden...
Dursa Dünya...
Kalsa Bakışlarım Bakışlarında...
Hani Olmaz Ya, Bakarsın Olur...
Hani Olur da Olmazsa, Yani Gelemezsen Bir Sevda Yaşı Süzülür Gözlerimden...
Hani Olur da Gelirsen, Ya da Olmazda Gelemezsen Hep Bir Damla Yaş Olur Süzülürsün Gözlerimden...
Durma, Çık Gel Seni Bekleyen Satırlara...
Gel ki Yazsın Kalem Gel ki Dolsun Satırlar...
Gel ki Dursun Gözümdeki İnce Yaşlar...
Her Ne Kadar Benden Uzak, Sen Bu Sevdaya Uzak Olsanda İzin Verme Uzağın Soğukuluğunun Aramıza Girip Sevda Kıvılcımını Söndürmesine... 
Yada Düşme Artık Aklımın Uçurumlarına...! 
Gidişlerin Düşüyor Aklıma Sonra...
Son Ümit Kırıntılarım da Eziliyor Ayaklarının Altında...
Sana Akıyor Gözlerimde ki Nehir...
Düşürme Gölgeni Yollarıma...!
Gururum Engel Olsa da Gölgemi Tutamam, Sarılır Boynuna...
Geçme Kalbimin Sokaklarından...!
Korkuyorum Şarkılardaki Veda Makamlarından... 
Korkuyorum Kalbinle Buluşamamaktan... 
Ne Olursun Beni, Bana Bırakma... 
Ölürsem Kollarında Gözlerimi Kapatma... 
Her Damlasında Sen Akarken, Gözyaşlarım Senin İçin Ağlarken, Beni Sakın Bana Bırakma...

Seviyorum Seni Birtanem...

Bak Korkmuyorum Artık Ne Dünden Ne Yarından... 
Susmuyorum Artık, Ne Seninle Nede Sensiz Kaldığımda... 
Söylüyorum İşte Dinle; "Seviyorum, Seviyorum, Seviyorum Seni"...! 
Hadi Korkma, Sende Söyle...
Seviyorum Seni De...
De ki; Sarayım Gözlerimdeki Yıldızları Ayağına...  
Bekleme Yarını, Bekleme Akşamı...
Bizim Olsun Yarınlar, Bizim Olsun Akşamlar... 
Biz Dediğin Anda Başlar Hayat... 
Biz; Yani Sen ve Ben...! 
Söyleyebilir misin Bunu? 
Uzatır mısın Ellerini Bakarak Gözlerime? 
Ve Söyleyebilir misin; 
Ama Yalansız, Ama Gerçek, Ama İçten Seni Seviyorum Diye?!

Masam Gibi Dağınık Duygularım...

Ben mi Kabiliyetsizim Yoksa Kelimeler mi Kifayetsiz? 
Hani Olmaz Ya, Şimdi Çıkıp Gelsen Diyorum...
Şiirler Dökülse Dilimden...
Bir Sevda Masalını Okusam Gözlerinden...
Dursa Dünya...
Kalsa Bakışlarım Bakışlarında...
Hani Olmaz Ya, Bakarsın Olur...
Hani Olurda Olmazsa, Yani Gelemezsen Bir Sevda Yaşı Süzülür Gözlerimden...
Hani Olurda Gelirsen, Ya da Olmazda Gelemezsen Hep Bir Damla Yaş Olur Süzülürsün Gözlerimden...
Durma, Çık Gel Seni Bekleyen Satırlara...
Gel ki Yazsın Kalem Gel ki Dolsun Satırlar...
Gel ki Dursun Gözümdeki İnce Yaşlar...
Hadi Bir Kez Olsun Duy Artık Beni Sevgili...
Duy Güç Bela Birleştirdiğim Kelimelerimi...
Duy Sesimi...! 
Gel Bugün, Küçük Bir Buse Kondur Yüreğime... 
Son Bulsun Anlamsızlıklarım... 
Bir Parça Sen Olsun Nefesimde...
Gel de, Sen Olayım Olmasak da...
Gel Bir/Az...
Gelirsen Azlarım Eksilecek, Gel de Çoğalayım...!
Gel Bir, Bir Dokun, Bir Sar, Sen Olayım...
Parmak Uçlarımda Taşıdığım Bir Yürek Var, Bir de Mesafeler Var Aşamadığım... 
Koşmalıyım Varmak İçin Ama Koşarsam Düşerim Sevgili... 
Sen Gel Bu Yüzden... 
Hazana İnat Gel...
Çünkü Benim Şu An Sana Çok Sarılasım Var...
Unutamadım... 
Unutturamazsında... 
Seni Sevmek Hep Acı Demekti... 
Bunu Bilerek Sevdim Seni... 
Şimdi İse Bir "Neyse" İle Geçiştiriyorum Sadece... 
Hadi Şimdi Benim İçin Bir Şarkı Çal Sevgili... 
İçinde Senin Ömrünün Yaprakları Olsun... 
Şarkıda, Uzağa Giden Sen Değil, Yüreğime Yakın Çehren Olsun...
İçinde Yüreğinden Kovulmuş, Şiirsel Bir Aşkı Anlatan Nağmeler Olsun...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.