23 Şubat 2015 Pazartesi

Sonsuzluğun Gözyaşlarıma Değdiği Yerdeyim...

Gün Geceye Varıyor...
Hüzün Yağıyor Kentin Üstüne... 
Ellerimde, Tutmaya Korktuğum Acının Kırıntıları Duruyor, İçimde Yangınlar Çıkıyor...
Sevdalar Çiziyor Bir Kalem, Sayfalara...
Zaman Kendini Doğuruyor Sensizliğe Çıkan Sokaklarda...
Yabancı Gölgeler Öpüyor Adımlarımı Nefes Nefese...
Gülüşü Olmayan Hüzün Cemresi Düşüyor Elimdeki Gülün Dikenlerine...
Suskunluğumu Bozan Sitemlerimi Yazıyorum Yine Satırlarıma... 
Ve Kurduğum Devrik Cümlelerle Kalemimin Değdiği Her Noktada, 
Sana Sitem, Bazen de Özlem Var… 
Masum Düşler Kuruyorum Hayallerimde...
Saflığını Yitirmiş, Senden Uzak Yapayalnız Düşler.. 
Rüzgar Üstüne Estiğinde Duyarsın Belki Fırtınaya Savurduğum Sözcüklerimi...
Bir Gölün Kenarında Görürsün Belki Suda Çözülmüş Hayat Resmimi...

Varlığım Yokluğunda Yaşıyorum Öylesine...
Öylesine Dalıp Dalıp Gidiyorum ki; Ben Bile Tanımakta Zorlanıyorum Kendimi...
Seni Ezberlemekten Kendimden Az Hatırlıyorum...
Bir Mavi Gecesin Sen Yatağımda, Işıksızlığım, Üşümüşlüğüm Tuttuğunda Seni Sarıyorum Seni Mavi Çarşaflara... 
Seni Sevmişliğim Tuttuğunda, Açılan Tüm Kapılara İnat Seni Saklarım Odalara... 
Dalgın Gemiler Geçerken Islak Gözlerimden Senin İçin Bir Dalgınlık Daha Tutuyorum Aklımdan…
Hüzünlü Yazgılar Baskı Kurarken Sürgün Yanlarıma,Tenimde Unuttuğun Yangınlarda Isınıyor Sözlerimin Sahte Sahipleri…
Oysa Ben Sana Karalamıştım Tüm Bildiklerimi...
Bana Bile Kendini Anlatamamış Ben'i Anlatıyorum Sana Olur da Anlam Bulurum Diye Yüreğinde…
"Sen" Derken Kime Seslendiğimi Bile Bilemiyorum Artık...
Aklım Yüreğime Küs...
Dilim Söze...
Gözlerim Yağmur Öncesi Karanlığında İçimde Yokluğunun Derin Uçurumu Var...
Öylece Salınıp Dururken Düşlerim Odamda Sensizlik Şarkısı Söylüyorum Duvarlarıma...
Önce Bir Hasret Ateşi Yakıyor Beni, Sonra Özlemine Savruluyor Tüm Küllerim...
Sebepsizce Sana Birikiyorum...
Seni Düşünmeden Aldığım Nefesi Haram Sayıyorum Kendime...
Ben Yalnızlığımla Bile Seni Konuşuyorum...
Seni Anlatıyor Her Şey...
Şiirler Seni Şarkılar Seni... 
Seni Yaşıyorum Her Anımda... 
Sığmıyor İçime Sevgim, Yetmiyor Kalbim... 
Taşıyor, Taşıyor... 
Her Uzvum; "Sen" Diye Atıyor Daha da Fazla "Sen" İçin...
Haykırmak İstiyorum Dünyaya... 
Güneşe, Yıldızlara Sesimi Duyurmak, Okyanuslarda Ses Getirmek İstiyorum... 

Kapattım Bütün Pencerelerimi Bu Akşam...

İçimde ki Buzlarla Isınmasını Öğreniyor Yüreğim...
Kor Alev Gibi Yakar mı Buz?
Yakıyor İşte...!
O Yakıyor, Ben Üşüyorum...
İçimdekiler Dökülüyor Ateşle Yazılmış Bir Şiir Gibi...
Islanır Yüreğim Bazen Yastaymış Misali Sırıl Sıklam Bir Yağmur Gibi...
Sızlatır Bedenimi Zehirmişcesine İnce İnce...
Bilinmez Bir Denizin Ortasında Yüreğim...
Ben İse Kendimi Bilmezlerdeyim...
Ne Yana Baksam Deli Mavi Ne Yana Baksam Sensizliğin Özlemi...
Bilinmez Bir Zamanda Bilinmez Bir Diyardayım Sanki...
Öyle Bir Hayalsin ki Bende, İçimde Hiç Tükenmeyecek Gibi Varlığın...
Öyle Biçare ki Bu Sevda Bende, Bilinmezlerdeyim Ben Sensizliğin Gölgesinde…
Sen Yaşamsın Diyorum, Bir Tüy Değiyor Yüreğime...
Sen Hayatsın Diyorum, Ilık Ilık Esiyor Rüzgar, Saçlarım Dalgalanıyor...
Diyorum ki Rüzgara; Yaşamın En Güzel Rengi Yüreğimde, Gülümsüyorsun Sen... 
Ben Dokunuyorum Ellerine, Sen Rüzgar Oluyorsun Aniden...
Acılar İçinde Kıvranan Yüreğim Yasaklı Saatler Zamanına Geçişler Yapıyor...
Saatin Sensizliğe Vurduğu Anlarda Yorgun Düşüyorum Yine Sessizce ve Usulca, Hissetirmeden Kimseye...
Kararsız Yalvarışlar ve İçten İçe Yokoluşlar ve Yine Herkesten Gizli Damla Damla Kahroluşlar...
Bana Zor, Bana Hep Yasak Mutluluktan Sarhoşluklar...
Bilmek İsterdim, Ne Kadar Ben Yansıyor Yokluğumda Gözlerine... 
Ne Kadar Benle Burkuluyor Kalbin... 
Ne Kadar Ben Karışıyor Durgun Düşüncelerine... 
Bilmek İsterdim, Ne Kadar Pişmanlık Giriyor Benli Hislerine... 

Sesini Duyuyorum Bugün... 

Kulağımda Çınlıyor, İçimde Sızlıyorsun...
Kaç Geçiyor Hayat Rüyalarımı? 
Bu Kaçıncı Bahara Yenik Düşüşüm? 
Sızım Sızım Sızlıyor İçim, En Kanadığım Yerden Sana Can Çekişiyorum... 
Sana Susuyorum Susuzluğumla, Sana Sus Oluyorum Duyulmamış Kelimelerimle... 
Ne Yana Baksam Sensizlik Sancısı, Buğulu Gözlerimde Kaderin Sancısı...
Ne Zaman Ümitle Hayata Göz Kırpsam, Çiçekler Açsam Kapıma Dayanır Sonbahar...
Ne Zaman Dilimle Islatmaya Kalksam Cümlelerimi, Ayazda Kalıp Donuyorlar... 
Gözlerimin Ardında Gizli Saklı Bir Yerden Beynime Vuruyor Yazılmamış Söylenmemiş Cümleler...
Ne Zaman Yüreğimden Geçeni Dile Getirsem Ağlamak Düşüyor Payıma...
Bakışlarımdaki Yangını Söndüremiyor Yağmur...
Usul Usul İçime Sızan Bu Acı, Bu Yalnızlık Senden Hatıra...
Hüznün Doğurduğu Resmin Kucağında, Asıyorum Çoğu Zaman Yüreğimdeki Boşluklara Esaretimi...
Yüzümde Kırışıyor Hayat...
Gitmelerine Can Yakıyorum...
Ben Aşkla Gelmek İsterken Sana, Sen Somurtkan Mutlulukları Seçtin... 
Beni Kirpiklerimden Astığın Gün Ben Milyon Defa Öldüm...
Gidişinden Hasretler Yapıp Kendime Sonra Yine Yeniden Kendimi Öldürdüm... 
Hangi Kelimeyle Bütünleştirmeliyim Seni?
Aşk, Huzur, Mutluluk…
En Çok Hangisi Uygun Düşüyor Sana, Bilmiyorum…
Her Şey Sende Gizli...
Mutluluk, Huzur, Umut, Sonsuzluk…
En Çok Sonsuzluk Gizli Sende, Ölümsüzlük Belki de…
Seni Sevmek Diyorum…
Ne Güzel Şey, Ne Özel…
Ben, Seni Sevmişim Bir Kez... 
Sende Yeniden Doğmuşum... 
Ben Senin Hayallerini, O Buz Şehrin Gecelerinde Dondurup, Yazlarıma Getirmişim... 
Ben, Seni Sevmişim Bir Kez... 
Mezarda Seni Saracak Toprağı Kıskanarak, Aldığın Havaya Kendimi Katarak... 

Hüznün O En Gri Yerinde Yaşadım Seni...

Orda Hep Başı Eğik Umutlar Vardı...
Çölün Derin Suları Kadar İmkansızdı Sevgin...
Alabildiğine Sığdırdım İçime O Amansız Yalnızlığı, Çünkü Orda Yıllarım Vardı...
Çocukça Sevdim Ben, Çok Sevdim Seni...
Bir Çocuğun Gökkuşağını Sevmesi Gibi...
Katıksız Sevgiyeydi Uyanışlarım...
Seni Düşünüp Yastıksız Yatışlarım...
Seni Düşünüp Yastıklara Sarılışlarım...
Hiç Şaşırmamış Ruhumun Şaşkınlığıydın Sen...
Beklemediğim Sürpriz, Belki Yağmur Sonrasında Gökkuşağı Ümidimdin...
İsteksizliklerimin İsteği, En Büyük Zaafımı Seviş Sebebimdin...
Gelişinlede Yanıyor Yüreğim Gidişinle de...
Gelmen mi Daha Acı Gitmen mi Bilemedim...
Git Diyemedim Kal Diyemedim...
Konuşmak İstedim Gündüzlerce Gecelerce Ama Yüreğimdeki Hanceri Hesap Edemedim...
Gidiyorsun Kalbimdeki Hançer, Geliyorsun Sırtımdaki Hançer Sızlıyor...

Artık Sonsuzluğun Gözyaşlarıma Değdiği Yerdeyim..
İçimde Hasret, Hasretimde Bir Ateş, Sessiz Sedasız Çığlıklarımı Dinlemekteyim...
Bu Aralar, Mavinin Siyaha Çaldığı İmkansız Bir Renkteyim...
Alev Alev Sensizliğe Üşümekteyim..
Kaf Dağının Ardında Yazılan O Eşsiz Hikayedeyim...
Ellerimde Sıcaklık, Sıcaklığımda Bir Sen, Isındıkça Senli Hayallere Erimekteyim.
Hadi Çal Kapımı Ansızın...
Gir İçeri Adımlarla...
Kapat Arkandan Kapıyı Usulca..
Vur Kilidi Üstüne...
Çıkma...
Sanma, Bir An Seni Sevmekten Vazgeçtim...
Öyle Olsaydı Acıtmazdı Bu Kadar Yokluğun...
Artık Anla..
Artık Anla...
Artık Anla..
Haydi Durma, Vur Hançeri İstiyorsan Canıma...
Batır En Derinime, Kanat İstediğin Kadar Doyasıya...
Gözlerimden Akanlarda Yetmediyse Sana,
Vur...
Acıma...!
Ya Gel, Ya Kanat Beni...
Ya Vur Hançeri Sapla, Yada Gir O Kapıdan İçeri Bir Daha Çıkma...
Susma...!
Susturma...!
Ve Sakın Unutma...
Seven Ölse de Hançerin Kör Ucunda, Sevilen Ölmez Bende Asla...!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.