25 Şubat 2015 Çarşamba

Ben Şair Değilim Sevgili, Duygularımın Dilencisiyim...

Bir Hüzün Hastalığıdır Şiir...
Bir Kadının Kağıdı Sevmesidir...
Yine Aklımda Olduğun Zamanlar Şimdi... 
Vurdu İşte Sensizliğin En Dip Bucak Köşesi... 
Yokluğuna Yine İsyan Yine Haykırış... 
Kelimelere Sığmayan Anlamsız İfadelerim Sensiz İmkansız Olan Yokuşlarım Var...
Aşkı Karaladığım Defterinde Büyük Bir Sarhoşluk Hali Var...
Koynumda Sıcaklığını Kaybetmiş Kelimeler Saklı... 
Aralıksız Akan Zamanın Bir Yerinde Ansızın Takıldım Yokluğuna...
Simsiyah Bir Kağıt Boşluğunda Sallandırıyorum Şimdi Bu Bekleyişi… 
Sen Hala Yoksun...!
Parmak Uçlarımda Ağır Bir Yolculuğun İsyanı ve Bu İsyanı Kemiren Cümlelerim Var... 
Söyle, Kaç Yirmi Dört Saat Geçmesi Lazım, Titreyen Dudaklarımı Kavuşturmak İçin Ellerinle?

Ben Yağmurdan Daha Fazla Bir Seni Sevebildim, Rabbe Şirke Girmeden Ama Yanarcasına...
Sonra Kalemim Şiir Yazmaya Başladı Etrafımda...
Hiç Bir Yağmurda Sensiz Islanmaya Cesaret Edemedim Ben, İşte Bundan Pencerenin Ötesine Geçemedi Hayallerim…
Benden Uzak Yanın Bile Dünyanın En Güzel Şiirlerini Yazdırırken İster İstemez Korkuyor İnsan Kavuşmaktan...

Vuslata Dair İmkanı Olmayan Sözcüklerin Son Durağındayım... 

Bir Deli Mevsim Dolanıyor Kollarımda, İliklerime Kadar Islanıyor Zaman...
Sessizce Sonumu Beklerken, Merakla ve Korkuyla Bakarken Yaşama, Yaptığım Tek Şey Seni Sevmekti... 
Belki de En Kolay, En Güzel Yaptığım Şey, Ama Yine de Tek Yaptığım Şey Seni Sevmekti...
Sevemedim Senden Sonra Kimseyi...
İnemedim Kimsenin En Derinine...
Gözlerine Bakamadım Samimice...
Dokunamadım Sana Dokunduğum Gibi Kimseye...
Farkına Varamadım Farkıma Varanların...
Hissedemedim Kalplerini...
Sorularına Cevap Veremedim...
Sorularıma Cevap Bulamadım Senden Sonra...
Kimseye Yakıştıramadım Cümlelerimi...
Yüzüm Gülse de Güldüremedi Kimse Kalbimi...
Kimse Enkazlarımı Toplayamadı Senden Sora...
Kimse Ruhumu Okşayamadı İşte...
Seni Sıkan Sevgim Beni Yakıyor...
Dışarısı Ayazmış, Karmış Hissetmiyorum... 
Sana Uzaktan Bakmak Öyle Acı ki Soğuk Nedir Unuttum...
Durmadan, Sönmeden Yanıyorum...
Olmayacaktı Biliyordum...
Bu Sevda Düşe Konulmuş Bir Nokta, Virgüllerle Dolu Bir Hayaldi...
Ne Çok Bilmediğin Vardı, Ne Çok Bilinmezdin… 
Dilimden Dökülen Sözcükleri Suskunluk Modunda Dinledin... 
Şimdi, Sana Suskun Sessizliğim... 
Sensiz Hayatımda Acıların Adını Anacak Cesaretim Yok... 
Meğer Ben Senliğimde Her Elemi Göğüslenir, Senliğimde Boynumu Bükmezmişim...
Sensizliğimde Koca Bir Hiçmişim... 

Rüyanın En Tatlı Yerinde Uyanmak Gibiydi Seni Kaybetmek...! 

Tam Düzlüğe Çıkmışken; Bir Uçurumun Kıyısında Bitmesiydi Yolumun... 
Dalında, Apansız Solmasıydı Gülümün, Kırk Yıllık Pınarımın, Kurumasıydı Ateşten...
Ben Seni, Kendimi Kaybederken Buldum...
Solumu, Sağımı Karıştıran Bu Düzende, Boğulmaya Uğraşırken Kendi İsteğimle Nefes Alışımı Hızlandıran, Sendin...
Umudun Adı, Unutkanlığıma Karışmıştı Senden Önce...
Bir Sessiz Film Karakteriydim Çabuk Unutulan...
Bir Gülüşündü Bakışlarımı Anlamlandıran... 
Hüzünün İşgal Ettiği Kalbimde Ayaklanma Yaratan... 
Bir Gülüşündü Kayıplarla Kapattığım Senelerimi Unutturan...

Gidişinle Başlattığın Sonbahar Şimdi Yerini Karanlık Kışlara Bıraktı...

Her Yer Karanlık, Her Yer Hüzün, Her Yer Yorgun ve Umutsuz...
Sen Yoksun Ya, Aşk Yok, Sevgi Yok, Ümit Yok... 
Açmak Üzereyken Papatyalar Yeni Karlar Yağıyor Üzerine...
Üşüyorum… 
Evet Hala Üşüyor Ellerim...
Şehrine Gidiyorum Yokluğun Açıyor Kapıları... 
Yanıyorum, Kanıyorum... 

Oysa İkimiz de Görüyoruz Kendimizi Birbirimizde... 
İkimiz de Hep Aynı Anda Arıyoruz Ellerimizi... 
Biz Seninle Hala İki Çocuk Gibi Aşığız Yaşadığımız Her Şeye...
Ne Sen Beni Kandırıyorsun Ne de Ben Seni... 
Biz Seninle Hala İstiyoruz Kazara Yalnız Kalsak Birbirimizi...
Biz Seninle Hala Özlüyoruz; Yaşayamayacaklarımız Bildiklerimizi... 
Kader Demiyoruz, Bitti de Diyemiyoruz; 
Ya Kendimizi Kandırıyoruz Ya da Kanmak İstiyoruz...

Ya Bana Bir Gökkuşağı Gönder Yada Sustur Cümlelerimin Aşk Bestesi...
Ya Düşür Gözünden Alevini Tutuştur Bedenimi Yada Bırak Artık Çel/me Takma Aklıma...
Düşürme Yeni Yetme Düşlerimi Aşk Denen Kör Kuyuya...
Ya Al Batır Beni Canına İçine Yerleşeyim, Söküp Atmak İstesen Bile Yüreğinde Kalayım Yada Gel Ben Batırayım Seni Canıma...
Acır mı Sanıyorsun?
Canımdasın Zaten Aşkınla Yakıyorsun...!
Susma...!
Konuş Ne Olursun... 
Islak Gözlerle Bakma Gözlerime... 
Ağlamanı İstemiyorum...!
Sen Ağlama Sevgili, Ben Zaten Ağlıyorum...
Sensiz Akşamları, Soğuk Yatağımı, Boş Yastığımı Düşündükçe Ağlıyorum...
Sen Ağlama Sevgili...
Gözlerinden Dökülen Her Damla Boğulur Hıçkırıklarımda...
Karışır Hıçkırıklarım Yağmurun Hıçkırıklarına...
Sen Ağlama Sevgili...
Ben Ağlarım İkimizin Adına...!

Ben Şair Değilim Sevgili...
Ben Sadece Duygularımın Dilencisiyim...
Ressam Değilim Ben Sevgili, Seni Resmedemem Ama En Güzel Ben Yazarım Seni...
En Güzel Ben Anlatırım Yüzünde Barındırdığın Detayların Hepsini… 
Sadece Süslü Cümleler Kurmak İçin Oynamıyor Kalemim; 
Bir Şiir Tutup Çıkarıyorum Bazen İçimden; İki Kelimesinden Biri Sen...
Önce Sevgini Yazdım Sonra Yıllarca Ayrılığı....
Ne Seni Sevebildim Gönlümce Nede İyi Bir Şair Olabildim...
Kısaca Sevgili, Ben Yıllarca Şiir Yazdım Diye Kendimi Kandırdım...
Ben Sadece Kendime Seni Anlatan, Yarım Kalmış Sevda Masalımı Anlattım...
Şair Değilim Asla...
Sadece Seni Yazıyorum Hala O Kadar...
Sahipleniyorum Seni İşte...
Canımın Yettiği Son Nefese Kadar Yazıyorum Seni Kaderime Ömrüme... 
Sokul Cümlelerime...
Başı Dik Yüreğinle Ayaklandır Damarlarımdaki Donuk Kanı...
Dillendirmediğim Cümlelerimle, Söylemediğim Özlemlerimin Tercümanı Ol... 
Avaz Avaz Bağır Beni... 
Susmalarımda Sözüm Ol Dudaklarımdan Dökülen...
Konuştuğumda Susuzluğum Ol Damarlarımdan Avuçlarıma Süzülen...
Özüm Ol Canımda Tazelenen, Sözüm Ol Dudaklarımda Demlenen... 
Bir Şiir Ol Dökül Mısralarıma... 
Bir Yazı Ol Karış Cümledeki Anlamlara... 
Gel Kısacası, Gözüm Yollarda... 
Sana Sarılmaya İhtiyacım Var... 
Nasıl ki Şarkıların Notaya, Gökyüzünün Gece Olunca Yıldızlara, Sabah Olduğunda Güneş ve Bulutlara İhtiyacı Varsa Benim de Öyle İhtiyacım Var Sana... 
Gönlümün Aşk Durağında Bekliyorum Seni Bıkmadan, Midem de Binlerce Kelebek Sürüsü İle...
Ellerini Tutmayı Bekliyorum…
Toparla Hadi Avuçlarımdan Sana Dair Biriktirdiğim Özlemleri... 
Kalmasın Avuç İçimde Bir Parça Bile Özlem... 
Bahar Kokularını Sür Tenime...
Tamamla Eksik Kalanları...
Sen ki, Her Cümlenin Noktası, Yarım Kalmasın, Tamamla Sol Yanımı...
Koy Başını Bir Ömür Boyu Omuzlarımın Üstüne... 
Ben, Senle Yaşlanmaya da Varım Zamanı Geldiğinde…

Seviyorum Seni İşte... 

Küçücük Yüreğimle Ama Canımı Verircesine... 
Ama Sen Şairsin Sevgili...
Bana Bir Mutluluk Şiiri Yazsan Her Satırını Bıkmadan Okuyacağım... 
Her Mısrasında Gözlerini Her Kelimesinde Dudaklarını, Yüreğini Hissedebileceğim... 
Bir Şiir Yaz Bana Sevgili...
Gözlerindeki Mutluluğu Hece Et, Yüreğindeki Sevdayı Kelime... 
Dudaklarından Bir Kor Ateş Koy İçine Beni Yakan... 
Bir Şiir Yaz Sevgili...
İçinde Sadece Sen ve Ben Olan, Sadece Biz Olan...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.