27 Haziran 2013 Perşembe

Her Harften Senin Aşkın Çıkıyor...

Bu Gün de Akşam Oldu...
Ve Ben Bugün de Bir Boşluktayım...
Bugün de Yüreğimde Bir Sızı Var... 
Ve Bugün de Hüznün En Derinini En Dayanılmazını Yaşıyorum... 
Resmin Bile Bir Başka Bakıyor Gözlerime...
Bana Derin Bir Hüzün Yaşatıyor...
Yüreğimde İnce Bir Sızı...
Sanki İnceden İnceye Kan Sızıyor Her Yerinden...
Anlamsız Susmalar Anlamsız Haykırışlar Var İçimde...
Gözlerim ve Yüreğim Birlik Olmuş Şiir Yazıyorlar Sana...
Her Mısrasından Harf Harf Kelime Kelime Hasret ve Özlem Tütüyor...
Ve Sayfaya Düşen Her Harften Hep Senin Aşkın Çıkıyor...
Düşüyor Yüreğime Yakıyor İçimi...
Gözlerim Seni Arıyor...
Bir Görsem, Ahh! Görebilsem Diyorum...
Yüreğim İse Ağlıyor...
Onsuz Olmaz Olamaz Diyor...! 

Sahi Sevgili Sen Hiç Tattın mı, 
Bilir misin Islak Gözlerle Uyumayı?

Hasretle Haykırırken Çaresizce Yaşamayı...
Kanayan Bir Kalp Taşımayı...
Dokununca Kanayan Yürekle Yaşamayı...
Hasret Dolu Gözlerle Resimlere Dokunmayı Bilir misin?
Bilir misin Yüreğinden Yanıp Yanıp Ağlamayı, Ay Değil Mevsim Değil Bir Ömür Beklemeyi...
Söylesene Sevgili, Noktayı Koyduk mu En Sonunda? 
Hayatımızın Kısacık Bir Döneminde Tanış Olabilmek İçin mi Karşılaştık Sadece? 
Birer Yabancı Olarak Başladığımız Bu Hayatta Tekrar mı Yabancılaştık Birbirimize? 
Şu An Yabancı Biri miyim Senin İçin, Ya da Hatıralarında Yer Alan Sıradan Biri mi? 
Kimdim Ben Senin İçin ve Kim Oldum? 
Peki Ya Sen, Sen Benim İçin Ne Oldun Sevgili? 
Bakma Sana Hala Sevgili Dediğime...
Sana Seslenecek Başka Kelimem Yok ki...!
Sana Yüklediğim Farklı Bir Anlam Yok ki...! 
Hayatımın Merkezi Olan Sana Ne Demeliyim ki Şu Anda? 
Belki de Vazgeçmeliyim...
Yüklediğim Anlamlarımı Anlamsızlaştırmalıyım Belki de... 
Söylesene Sevgili?
Sen Olsan Ne Yapardın...!?
Ne Yapmalıyım?
Unutmalı mıyım Seni?
Hatırlamamalımıyım Hiç Tanışmamışız Gibi?
Ellerimdeki Sıcaklığını...
Gözlerimde Tutuklu Kalan Bakışlarını...
Dudağıma Bıraktığın Sıcak Nefesini Hiç Yaşamamış mı Saymalıyım?
Söyle Sevgili Söyle...!
Yeni Bir Aşk Davetini Kabul mü Etmeliyim?
Açmalı mıyım Seni İçeriye Aldıktan Sonra Yüreğime Vurduğum Kilidi?
Bir Başka Yürekle mi Unutmalıyım Seni?
Hadi Söyle...!
Bir Başkasının Gözlerinde mi Unutmalıyım Hayalini?
Yalvarırım Söyle Sevgili...!
Hangi Şiirime Gömeyim Sana Olan Bitimsiz Aşkımı Sana Olan Sevgimi?
Hangi Cümlesinde Azad Edeyim Yüreğimden Seni?
Hadi Söyle Bana Şimdi Sevgili...!
Ne Yapsam Unuturum Seni, Senin Beni Unuttuğun Gibi...!!!

Her Buldugum Yerde Kaybettim Seni... 

Unuttum Dedim Ama Anladım ki Unuttuğum Sadece Benliğimdi...
Kendimdi...!
Her Şeye Rağmen Seni Sevdim, Seni Yaşadım...
Hep Seni Bekledim; Sana, Sevdana Susadım...
Kendimi Benliğimi Unuttum, Sen Oldum, Senin Oldum...
Hadi Durma Git Şimdi Sevgili! 
Sevmelerim Sana Değil Artık! 
Hislerim de Yok Artık!
Sanırım Bir Özür Borçluyum Sana! 
Sadece Seni Sevmek Adına Bir Özür...!!!
Evet Özür Dilerim! 
Seni Çok Sevdiğim İçin!
Merak Etme Yaşayamazsın Bir Daha Böylesi Bir Sevgi!
Yaşanamaz da Zaten Benim Gibi Bir Sevenin Yokken...!
Korkuyordum Ya Hani Bir Gün Bitecek Diye?
Bak Artık Korkularım da Yok!
Çünkü Artık Bir Ben Yok!
Vakit Doldu...
Akşam Oldu... 
Hava Karardı....
Kendime Söyleyebileceğim Bütün Yalanlarım Tükendi... 
Yaram Öyle Derin ki İyileştirmeye Kimsenin Gücü Yetmez; Senin Bile! 
Bu Sefer Gerçekten Benim İçin Hayata Dair Herşey Bitti! 
Sevgin Çoğalmaya Devam Ediyor, Ama Yazık ki Kalbim Artık Durdu, Atmıyor...!

Nasip Değilmiş Sevgilim...

Biliyorum Sen de İsterdin Benimle Yan Yana Gelmeyi...
El Ele Tutuşup Karanlık Kuyulara Düşmeyi...
Ama Biz Dokunmadık Hayatlarımıza...
Uzaktan Acıttık Yaralarımızı...
Kanattık Sevdamızı...
Üzülme Sevgili...
Kızgın Değilim Gidişine...
Tesadüftük, Aniden Sevdik...
Bir Şimşek Çaktı Üzerimize Biraz Islandık Sadece, Biraz da Ağladık...

Seninle Her Şey Çok Güzel Olabilirdi Ama Olmadı...

Çok İstedim Ama İstemek Yetmiyor Her Zaman...
Seninle Hiçbir Şey Paylaşamadık Düşlerden Öte...
Ama Seninle Yaşanan Düşler Bile Yaşanan Bir Çok Gerçekten Çok Daha Güzeldi... 

Son Sözümü İçimdeki En Kuytu Köşeye Bırakarak Yine Sana Susuyorum...! 

Nasılsa Sen Neye "Susuyorum" Benden İyi Biliyorsun...!
Şimdi Yalnızlığım Yanımda ve Sensizliğin Şarkısını Dinliyorum...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.