19 Haziran 2013 Çarşamba

Sustuklarım Büyüyor İçimde..

Son Zamanlarda İçimde Bir Hıçkırık Var, İçi Seninle Dolup Taşan, Varlığına Ağrılar Büyüten...
Durup Durup Sen Diyor...!
Sen Deyince Bildiğim Bütün Sözler Uçuyor Hafızamdan...
Sen’den Öncesi de Yok Sonrası da...
Kalbimde Sen...
Ruhumda Sen...
Dilimde Sen...
Du'amda Sen...
Sustuklarım Büyüyor İçimde..
İçim Acıyor...
Nefesin Kanatıyor İçimi...
Yarım Kalıyor Nefeslerim..
Çok Denedim Sensiz Yaşamayı, Başaramadım...
Senden Başka Biriyle Yaşayamadım...
Kalbim Pas Tuttu Sensiz...
Sen Yoksun Diye Sahipsiz Kaldı Gönlüm...
Sana Kavuşmak, Sımsıkı Sarılmak İstiyorum...
Sensizliğe Dayanamıyorum...
N'olur Aşkıma İnan Sevgili, Sensiz Yaşayamıyorum...
Üşüdüğüm Zaman Hayaline Sokuluyorum Usulca...
Parmaklarını Hissediyorum Arasında Saçlarımın...
Sıcak Gözyaşı Damlaları Süzülüyor Bedenimden...
Hayalini Bulup Ona Sokulmaya Çalışırken; Bir Yandan da Hayal Olup Senin Bulabileceğin Yerlerde Dolaşıyorum...
Ve Sana; Başını Yaslayabileceğin Bir Omuz Getiriyorum...
Üşüdüğüm Zaman, Bir Mum Gibi Titreyerek Yanarken; Senin Hayaline Sokuluyorum...

Ölümün Kıyısındayken Bile Her An’ım Seninleymişçesine Yüreğimin Çırpınışları Yankılanıyor Her Yerde...
An Geliyor Gidişini Hatırlıyor ve Kendimi Sonsuzluğa Bırakıp Sana Gelmeyi Düşlüyorum...
Ama Biliyorum, Biliyorum Yine de Dinmeyecek Bu Yalnızlığım...
Dindiremeyecek Hiçbir Şey...!
Çünkü; Ne Yana Bakarsam Bakayım Seninleyim İşte Ben...
Ne Yaparsam Yapayım, Nereye Gidersem Gideyim,Yüreğime Kelepçelediğim "Sen" Varsın Aklımda...
Öyle İçten, Öyle Sevgiyle Dolusun ki Yüreğim de, Ne Kadar Sensizsem O Kadar Senle Doluyum İşte...!
Oysa Şimdi Kapatıyorum Gözlerimi Sonsuzluğa...
Dayanma Gayretim Çok Ama, Çarem Yok...!
Kalbim Delik Deşik!
Mıhlanıp Kaldığın Sol Yanımda Sancılar Şiddetini Arttırdı...
Sabahladığım Her Gecenin Sonunda Seni Bugün de Sevebileceğim Diye Şükrediyorum...


Hiç Elinizdeki Kalem Çaresiz Kaldı mı?
Ya Kelimelerinizin Tükendiği Oldu mu?
Ya da Hiç Yüreğiniz Yandı mı?
Anlayabildiniz mi hiç Züleyha'yı?
İçinizde Hissettiniz mi Mecnun'un Hissettiklerini?

Aşk Öyle Beklenmedik Birşey ki; Elin Kolun Bağlanıyor Birden...
Kaçmak İstiyorsun, Korkuyorsun Birini Bu Kadar Sevmekten, Onu Hayatının Merkezine Koymaktan, Bağlanmaktan Deli Gibi Korkuyorsun Ama Yine de Kurtulamıyorsun Aşk'tan...
Aşk'ın Gizemine Kapıldın mı Bir Kere Kopamıyorsun Artık...
Sevdiğini Tüm Dünyaya Haykırmak, Sevgilinin Gözlerinde Erimek İstiyorsun...
Hayal Kuruyorsun Sevgiliye Dair...
Hele Bir de Sevgilinin de Yüreğine Düşmüşse Aşk Ateşi, İşte O Zaman İçin Daha Bir Kıpır Kıpır Oluyor...
Herşeyden Vazgeçiyorsun, Sevgiliden Başka...
Yapmayacağım Dediğin Şeyleri Yapıyorsun...
Körü Körüne Bağlanıyorsun...
Aşk ve Sevda Sarhoşu Oluyorsun...!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.