18 Haziran 2013 Salı

Bugün de Buralar Sensizlik Kokuyor Sevgili...

Senden Miras Kalan Sensizliğimde Aklımda Yine Sen Varsın...
Her Güne Yeni Bir Umutla Başlarken Dudaklarıma Senin Adını Alarak Seni Düşünerek Başlıyorum...
Düşlerimden Çıkıp Yanımda Olmanı Bana Sımsıkı Sarılmanı İstiyorum...
En Acı Zehirleri Yudumluyorum Sensiz...
Sensiz An Be An Yangınlardayım...

Bugün de Buralar Sensizlik Kokuyor Sevgili...
Veda Acısının Sıcaklığı Geçmedi Hala Yüreğimden...
Yalnızlığımın Sesini Dinliyorum...
Yanımda Kırık Dökük Hayaller Biraz Sitem Var İşte...
Her Şeyde Biraz "Sen" Birazda Özlem Var...
Sende Bilirsin, Yaş Sadece Gözden Düşmez Sevgili...
Bazen Dil Susar Göz Görmez Ama  Yürek Haykırır Sevdasını Sessiz Çığlıklara Yaş Akıtarak Yüreğe...
Şimdi Ben Seni Arıyorum ve Sende Kaybolmuş Olan  Beni...
Yüreğimde Birikmiş Kelimeleri Yan Yana Getiremiyorum...
Sayfalar Dolusu Seni Seviyorum Sayfalar Dolusu Sana Aşığım Yazmak İstiyorum...

Yalnız Seni Düşünüp Ağladığımı...
Kalbimi Yalnız Sana Bağladığımı...
Aşk Denilen Duyguyu Yalnız Sende Tattığımı...
Başkasını Sevmemeye Yemin Ettiğimi Yazmak İstiyorum...
Sonra Daha Güzel Daha Anlamlı Cümleler Kurmak İstiyorum...
Sen Bakar Bakmaz Anla İstiyorum Yüreğimi...
Sensiz Hayat Haram Bana Biliyorum...
Sen Olmadan Geçen Tek Bir Dakika Acılar İçinde Geçen Bir Ömür Bana...
Biliyorum Ama Sesimi Çıkaramıyorum...
Tam Konuşacakken Olmuyor İşte, Birşey Engel Oluyor Yapamıyorum...
Sonra Hayat Diyorum...!
Varımı Yoğumu Alıp Götürdü Götürümeye de Devam Ediyor Benden...!
Artık Umursamıyorum...
Ne Gözlerimi...
Ne Göğüs Boşluğumda ki O Akıl Almaz Sızıyı...!
Hayat İşte Diyorum...
Susuyorum...!


Söylesene Sevgili?
Şimdi Gelsem; Sana Gelsem, Kapını Çalsam...
Seni, Sende ki Aşkı Özlemiş Olarak Uzansam Göğsüne...
Birikmiş Tüm Özlemlerimle Kokunu Çeksem İçime Okşarmısın Saçlarımı?
Yağmur Kokulu Tenimi Kurutur musun Nefesinle?
Şimdi Gelsem, Sana Gelsem Hoşgeldin "Canım" Dermisin Sevgili?


Kaçamadığımız Şeyler Ne Kadar da Çok Şu Hayatta...
Mesela Ölümden Kaçamıyoruz, Yalnızlıktan, Ayrılıktan Kaçamıyoruz...
Yine de Kaçmaya Çalışıyoruz İşte...
Kaçmaya Çalıştığımız Kaçtığımızda Daha da Bir Anlam Kazanıyor Sanki...
Ve Korkular Sardığında İçimizi, Gözlerimiz de Telaşın Eseri Tam da Saklandığımız Yerde Yakalanıyoruz...
Hiç Kimsenin Kaçamadığı Gibi Bizde Kaçamıyoruz Ölümden Yalnızlıktan, Ayrılıktan...!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.