16 Haziran 2013 Pazar

Yüreğimde Bilmediğim Bir Mevsim Yaşıyorum...


- Neden Ağlıyorsun?
- Ağlamıyorum Doktor Bey, Gözüme Aşk Kaçtı ve Canımı Fazlaca Yaktı...!
- Tedaviye Cevap Vermiyorsun, Çünkü İyi Olmak İstemiyorsun, Böyle Bir Yere Varamayız Bunu Sende Biliyorsun Değil mi?
- Evet Biliyorum...
- Peki Neden Bana Hiç Yardımcı Olmuyorsun?
- ...
- Neden Susuyorsun?
- Belki de Yaşamam İçin Bir Sebep Görmüyorumdur, Olamaz mı Doktor Bey?
- Yaşamak İçin Mutlaka İnsanın Bir Sebebi Vardır ve O Sebep İçin Yaşama Tutunmaya Çalışır...
- Ama Benim Bir Sebebim Yok...!
- Siz Hiç Aşık Oldunuz mu?
Bilir misiniz Nasıl Can Yaktığını, İnsana Neler Yaşattığını?
- Hayır Hiç Aşık Olmadım, Ama Adını Oldukça Sık Duydum...
- O Zaman Bana "Neden" Diye Sormayın Doktor Bey, Çünkü Size Yardımcı Olmam İçin Bir Nedenim Yok, Benim Yaşamama Değecek Beni Hayata Bağlayacak Hiçbir Şeyim Yok...!
- Peki Siz Aşk Nedir Bilir misiniz Doktor Bey?
- Hayır Onu da Bilmem Hiç O Duyguları Yaşamadım...
- Anlatması Öyle Çok Basit Değil Ama Anlatmaya Çalışayım, Dinleyin O Zaman Doktor Bey...


Aşk Öyle Göründüğü Kadar Masum Birşey Değildir...
Harf Sayısı Az Olan Ama Taşıdığı Anlamı Çok Büyük, Gözün Görmediği, Ruhun Hissettiği Duygu Yoğunluğu...
Akılla Mantığın Devreden Çıkması, Tüm Düşüncelerine Yüreğinin Sahip Olması...
Aşk, İnsanın Yüreğine Hükmetmesi, İçten İçe, Günden Güne Bitirmesi, Gören Gözleri  Kör Etmesi...
Aşk, İnsana Hayatı Zehredip Bir Kabusa Çeviren, Yakan, Yakarken Donduran, İliklerine Kadar Üşüten, Vucudunun Tüm Hücrelerini Eriten Bir Ateş Parçası...
Aşk, Yavaş Yavaş Ciğerlerinin Bitmesi, Nefesinin Tükenmesi, Bedeninin Günden Güne Erimesi...
Aşk Bir Fırtınadır Doktor Bey, Nerden ve Ne Zaman Eseceğini Bilmediğin...
Hazırlıksız Bir Anınızda Yakalar Sizi Anlayamazsın, "Hayır Ben Aşık Olmak İstemiyorum" da Diyemezsin, Çünkü O Fırsatı Vermez Sana, Sımsıkı Kapattığını Sandığın Gönül Kapından Bir Çatlak Bulur Sen Farkına Varmadan Sızar İçine ve O Andan İtibaren Başlar Görevine...
Yakar, Yıkar, Mahveder, Ateşlere Salar Yüreğini, Ölmek İstersin Ölemezsin, Ama O Ateşle Yaşamayı da Beceremezsin...
"Yapma Bunu Bana" da Diyemezsin, Çünkü Bunu Söyleyebilecek Gücün Kendinde Bulamazsın...
Aklını Toparlamaya Çalışırsın Yapamazsın, Unutacağım Dersiniz Başaramazsın, Her Gittiğin Yerde Yer Gördüğün Kişide Onu Ararsın...
Aslında Onu Kimseye Benzetmekte İstemezsin Çünkü Ona Benzeyen Kimse Olsun İstemezsin...
Kıskanırsın Doktor Bey, Delicesine Kıskanırsın, Ona Yakın Olan Herşeyden Herkesten Delicesine Kıskanırsın...
Sizin Sadece Senin Olsun İstersin, Onunla Bir Geleceğin Olmasa da Onun Ruhuyla Nikahlanır Ebedi Hayatta Onun Eşi Olma Arzusu Taşırsın...
Ölmek İstersin, Bir An Önce Ölmek Sevdiğine Orada Kavuşmak İstersin, Çünkü Hadis-i Şerifi Bilirsin, "Kişi Sevdiğiyle Beraberdir"...
Beklersin Doktor Bey, Gece Demeden Gündüz Demeden Beklersin, Aramayacağını Yazmayacağını Bile Bile Beklersin...
Ondan Gelecek Bir Sesi Bir Nefesi, Size Göndereceği Bir Maili, Sesini Duyabileceğiniz Bir Telefonu Beklersin, Ondan Haber Alamadığında Rüzgar Olup Onun Yanına Uçmak, Yağmur Olup Ona Yağmak İstersin...
Özlersin, Hemde Deliler Gibi Özlersin, Hiçbir Şey Avutmaz Avutamaz Seni, Her Aklına Geldiğinde Kimselere Farkettirmeden Gözyaşı Dökersin...
Onadır Gözpınarlarından Taşan Damlalar, Ona ve Ona Duyduğun Özlemedir...
Ne Geceler Biter Sabaha Varır Ne Gündüzler Biter Akşam Olur, Ne İç Yangınların Diner Ne de Acıların...
Yanarsın Doktor Bey Yanarsın...!
Yangınlarını İçtiğin Suyla Söndüremezsin, Yanarsın, Yandıkça Ağlarsın Ağladıkça Yanarsın...
Seversin Doktor Bey Seversin, Her Şeyden Herkesten Çok Seversin, Kendinden Dahi Çok Seversin ve Kendi Ölüm Fermanını Bu Sevgiyle Yazarsın...!
Çok Masummuş Gibi Görünen Aşk Var Ya O Aşk Doktor Bey?
Öldürür...!
Sinsice, Sessizce, Farkettirmeden, Süründürerek, Dayanılmaz Acılar Çektirerek Öldürür...!

İşte Böyle Doktor Bey, Bırak Artık, Dokunma Sen Yaralarıma, Onların İlacı Sende Değil Deliler Gibi Sevdiğim Adamdadır...
Anlatamadım Ona Yüreğimin Hep Onunla Attığını, Adını Her Andığımda Heyacandan İçimin Kıpır Kıpır Olduğunu, Gözlerimi Her Kapattığımda Onunla Olduğumu, Ona Sırılsıklam Aşık Olduğumu, Gecelerce Onu Sevdiğimi Çığlık Çığlığa Haykırdığımı Anlatamadım Doktor Bey...!
Çok Üşüyorum...!
Yüreğimde Bilmediğim, Adını Şimdiye Kadar Hiç Duymadığım Bir Mevsim Yaşıyorum...
Yüreğimin Her Bahçesi Ayaz Her Köşesi Karanlık, Gitgide Ölüyorum...
Olmayacak Bir Aşkın Peşinde Kurduğum Hayallerle Umutlarımı Katıp Yanıma, Hayallerimi Koyup Önüme, Ellerimi Açıp Yaradana Sadece Onu İstiyorum...
Her Şeye Rağmen, Hayatımı Hiçe Sayıp Bekliyorum Onu Hiç Gelmeyeceğini Bilsem de...
Belki İçimdeki Umutları Tazelemek İçin, Belki de Geri Kalan Ömrü Birlikte Geçirmek İçin Bekliyorum Onu Doktor Bey...



Hastane Günlüğümden...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.