2 Haziran 2013 Pazar

Unut Demekle Unutulmuyormuş...

Aylardan Mayıs, Günlerden Acı...!
Hayatı Mahvolmuş Bir Kadına Bakıyorum Aynadan...
Kim Olduğunu Tanıyamıyorum...
Kendimi Tanıyamıyorum...!
Yeniğim...
Çaresizim...
Dudaklarımda Sessizlik...
Gözlerimde Islaklık...
Bedenimde Haykırışlar Var...
Yazamayacak Kadar Yorgunum...
İçimde Susmayan Bir Çığlık Var...
Haykıramadıkça Boğazımda Düğümleniyor Kelimeler...
Günlerdir "Sen" Kokan Özlemler Biriktirdim Yüreğimde...
Hasret Dalgaları Her Saniyemde Vurup Durdu Gönlüme...
Özlem Kasırgaları Esti Durdu İçimde...
Hüzün Yağmurları Hiç Yalnız Bırakmadı Gözlerimi...
Dudaklarım Mühürlü, Söyleyemiyorum Gözyaşlarımın Nedenini...
Git Demekle Gidilmiyor ve Unut Demekle Unutulmuyormuş...
Gönül Başka Birisiyle Avutulmuyormuş...!
Yüreğim Düğüm, Düğüm...
Hayatım Allak Bullak...
Neden Çıktın Karşıma?!
Neden Girdin Sanki Hayatıma?!
Tüm Sevgilere Kapatmışken Kalbimi...

Tam da Unutmuşken Baharları...
Karanlıkları Eş Yanlızlıkları Kendime Yoldaş Edinmişken...
Kendimden Vazgeçmişken Neden Girdin Dünyama?
Neden Hatırlattın Geceleri Nasıl Hıçkırarak Ağlandığını?
Neden Döndürdün Yolundan Duygularımı?
Neden Tekrar Kıpırdattın Yüreğimi?
Neden Sevdanın O En Çıkmaz Yollarına Saldın Düşlerimi?
Neydi Benden İstediğin?!
Bir Köşede Acı Çekmem mi?!
O Zaman Sevinebilirsin Sevgili...!
Çünkü Artık Acıyor Her Bir Yanım...!!!


Can Sıkışmış Tende Bir An Önce Kurtulmak İstiyor...
Ben Giderken Sen Yanımda Değilsin Ama Kalbimdesin, İçimdesin...
Belki Uzaktasın Ama Aklımdasın...
Bir Sen Varsın Bende...
Yüreğimde Yüreğin, Yüreğinde Yüreğim Var...
Unutma Beni Aramızda Yollar Olsa da...

Unutma Beni Üzerime Yorgan Olmuş Toprak Olsa da...
Hayat Beni Unuttu Sen Sakın Unutma...!

Kırgın Değilim Sana, Olamam da...
Mutlu Ol İstiyorum Hep...
Gözlerinin Taaa İçi Gülsün...
Sen Beni Anmasan da...
Hatırlamasan da...
Unutsan da...
Her Şeyin En Güzeli Seninle Olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.