1 Haziran 2013 Cumartesi

Aç Bana Yüreğinin Kapılarını Sevgili...

Hasretin Yağmur Oldu Gözlerimde Bugün Yine...
Aşk Büyüdü Ateşten Bir Kor Oldu Yüreğimde...
Aşkın "Sen" Halini İstedim Bugün Sadece Benliğimde...
Söylesene Aşkın Hangi Kıyısındasın Sevgili?
Ve Hangi Kıyısında En Delidir Dalgalar?

Yüreğim Kararıyor Sensizlikten...
Yokluğuna Yürüyor Saatler...
Sen Yokken Her Şey Senleşiyor, Daha Çok Büyüyor Özlemim...
Yalnız Bana Aç Gönül Kapılarını Sevgili...
Bütün Yorgunluğumla...
Buram Buram Hasret Kokan Baharlarımla...
Dinmek Bilmeyen Gözyaşlarımla..
Yüreğimin Duruluğuyla Başını Göğsüme Yaslamaya,
Uyurken Sana Sarılmaya Geldim...
Yalnızca Bana Aç Gönlünün Kapısını Sonuna Kadar Sevgili...
Sana Geldim...
Sadece Kendim Olarak Yüreğimdeki Eşsiz ve Sonsuz Sevdamla Geldim...
Ellerimde Sıcaklığını, Gözlerimde Varlığını Yaşamak, Kalbimi Ellerine Sunmak, Yüreğimi Kapına Koymak İçin Geldim...
Aç Bana Yüreğinin Kapılarını Sevgili...
Gözlerine Bakmaya, Usul Usul Sessizce Yüreğine Akmaya Geldim...
Ben Geldim Sevgili...
Bütün Suskunluklarımı Geride Bırakıp Dinlediğin Anda Asla Unutamayacağın, Sadece Sana Ait Şiirlerimle, Şarkılarımla Sana Geldim...
Yaşadığım Ne Varsa Bıraktım Geride Yüreğim ve Ben Sana Geldik Sevgili...
N'olur Aç Yürek Kapılarını, Aç ve Al İçeriye Beni...
Sakla, Gösterme Kimselere...
Yalvarırım Yüreğimi Sakla Yüreğinde...
Bak Ben Sana Geldim Sevgili;
Gözlerinde Boğulmaya...
Ellerinle Isınmaya...
Yüreğinle Sevilmeye...
Sensizce Süzülüp Yüreğine Dudaklarında Kaybolmaya...
Ruhunla Birleşmeye...
Ve Yüreğinde Gizlenmeye Geldim...

N'olursun Anla Artık Beni...
Sığmıyor Yüreğime Ne Sevgin Ne de Ateşin...
Şu Yorulan Yüreğime Bir Umut, Bir Çare, Bitmez Bir Güç Ol...
Aç Bana Yüreğini Sevgili...
Sar Yüreğinle Yüreğimi...
Sar Kollarınla Bedenimi Tenimi...
Al Beni Yüreğine...
Hadi Sevgili!
Öpüşüm Solmadan Teninde...
Ve Hayallerim Düşmeden Çamurlara Aç Yüreğini!
Durma!
Tenini Ört Üstüme...
Nefesini Ver Nefesime...
Yüreğinde Bir Ömür Sakla Beni...


Susma N'olur! Ben Eksiliyorum Suskunluğunda...
Sen Sustuğunda Yüreğime Kar Yağıyor...
Dizlerimde Derman Kalmıyor...
Nefessiz Kalıyorum...
Kanım Akmıyor...
Susma N'olur! Ben Bitiyorum Suskunluğunda...
Yüzüm Gülmüyor...
Zamansız Bir Kış Başlıyor Bende...
Üşüyorum Soğuktan Tipiden...
Yüreğimin Denizleri Çekiliyor...
Eski Yaşanmış Acılar Geliyor Aklıma...
Bir Korku Kaplıyor Tüm Benliğimi...
Beni Acılar Denizine Atıyor...
Boğulmaya Başlıyorum!
Susma N'olur! Ben Eksiliyor ve Bitiyorum Suskunluğunda...!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.