21 Haziran 2013 Cuma

Ben Yine Satır Satır Sana Kanıyorum...

Sana Duygularımı Yansıtacak Bir Yazı Yazmak Öyle Zor ki...
Sanki Duygularım Sana Ulaşmayınca, Yüreğindeki Sevgi Susuz Kalacak, Beslenemeyecek Gibi Geliyor Bana...
Sana Duyduğum Özlem Her Geçen Gün O Kadar Çok Artıyor ki...
Seni Düşünürken Yüreğimi Kaplayan Bir Sıcaklık, Duygularımın Sıcaklığı İle Öyle Hafifliyorum ki Kanatlanıp Uçmak, Bir An Önce Sana Ulaşmak İstiyorum...
Kalbimden Kalemime, Oradan Yazdığım Sözcüklere Akan Sevgim Yazımın Satırları Arasında Sana Ulaşsın, Okuduğunda Yüreğinde Yeşeren Sevgiyi Sulasın, Onu Büyütsün İstiyorum...

Bugün de Sevgi ve Aşk Diyarında Sana Hasret Büyütüyor Yüreğim...
Kendimden Habersiz Sevda Türkülerine Sarılıyor Tüm Duygularım...

Eğer Tek Bir Dilek Hakkım Olsaydı Şu Hayatta, İsterdim ki, Her Uyanışımda Nefesinin Sıcaklığı Olsun Boynumda...
Dudaklarının Ilıklığı Olsun Yanaklarımda...
Parmaklarının Dokunuşu Olsun Tenimde...
Ve İsterdim ki, Uyandığım Her Sabah Senin Kalbinin Benim Kalbimle Birlikte Atışını Hissedebileyim...

Ve Kalbimizin Sesiyle Günün Heyecanını Birlikte Yaşayabilelim...
Attığım Her Adımda Senle Olayım...
Güneşin Doğuşunda Seni Bulayım...
Ufka Baktığımda, Sonsuzluğu Değil de Sonunda Seni Görebileyim...
Arzularcasına Hayalini Özleyeyim... 
Gelmeni Bekleyeyim, Sen Gelmesen de Seni Hissedebileyim...
Kokunu Duyabileyim...
Seveyim...

Sevilebileyim...
Her Şeyde Seni Yaşatayım...
Hayatımı "Sen" Diye Yönlendireyim...
Dünyanın Döndüğünü Sende Hissedeyim...
Seni Seviyorum Diye Haykırabileyim Her Yere Her Şeye...


Şu An Bu Satırları Sana Yazarken Yüreğimdeki Delice Çarpıntıyı, Mutluluğu Seninde Hissedebilmeni Ne Kadar Çok İsterdim...
İçimde Kopan Fırtınaları...
Kalbimin Deli Gibi Atışını...
Yüreğimin Çığlık Çığlığa "Seni Seviyorum" Diye Haykırışlarını Duymanı Çok İsterdim...
Sensizken Seni Her Düşündüğümde Gözlerimi Kapayınca Düşüncelerime Giren Görüntün Önümde Gülümseyerek Belirince Sana Sıkı Sıkıya Sarılmak, Yüreğimde Alev Alev Yanan Aşkıma Sarmak İstiyorum Senin Sıcaklığın Onu Beslesin, Büyütsün Diye...
Yüreğinden Kopup Dudaklarında Biçimlenen Gülümsemeni Öyle Özledim ki...
Onu Yakalamak, Avcumun İçinde Sıkıca Tutmak, Avcumu Hiç Açmak İstemiyorum, Kaçmasın, Uçup Gitmesin Diye...

Hiçbir Şey İstemiyorum Şimdilerde; Gözlerinde Kaybolmaktan, Yüreğinde Olmaktan, Benim Olmandan, Senin Olmaktan Başka...
Hiçbir Şey İstemiyorum Şimdilerde; Senle Uyumaktan, Senle Uyanmaktan, Senle Yaşamaktan, Senle Yaşlanmaktan Başka...
Hiçbir Şey İstemiyorum Şimdilerde; Senin Kokundan, Senin Gözlerinden, Senin Sözlerinden, Senin Sevdandan Başka...
Hiçbir Şey İstemiyorum Şimdi, Yüreğinden Başka...!!!

Gözlerimin Karanlığı Tuttuğu Son Duraktayım Şimdi...
Sensizliğimde Geçmek Bilmeyen Zaman Engel Değil Aşkıma...
Yüreğimin Fırtınalarında Dal Gibi Kırılsa da Umutlarım Aşk Kokan Harfler Dökülüyor Yüreğimden Yalnızlığıma...
Ben Yine Satır Satır Sana Kanıyorum...
Sana Yine Sana Aşığım...
Yine Ruhumun Derinlikleriyle Tutkunum...
Bir Ateş Misali Bedenim...
Sen'le Dolu Özlemlerim...
Bir Hayal Olsan, Bir Düş Olsan Kitlenir Kalırım Ama Sen Gerçeksin...
Sen Baktığım Her Yerdesin...

Sen Nefesimsin Alırken Bırakmaya Korktuğum, Bırakırken Almaya Korktuğumsun...
Nefesimsin!
Çaremsin!
Hayalimde Benimsin, Benimlesin!
Bir Kez Daha mı İstiyorsun Haykırmamı?
Son Kez Dinle O Zaman!
Nefesine Nefes Olamayıp, Omzuna Yaslanamasam da...
Buruk Bir Sabaha Uyanıp İçler Acısı Bir Gece de Yastığıma Hüzün Bıraksam da...
Nefesimsin!

Yüreğinin Mutluluğuna Adamışım Benliğimi...
Şimdi Varlığındır İhtiyacım Olan...
Artık Hissetmek Yetmiyor Bana...
Varlığın Olmalı Yanımda...
Bakışlarımız Çarpışmalı...
Nefeslerimiz Birbirine Karışmalı...
Nefesin Yüzüme Vurmalı...
Seni Hissetmekten Çok Seni Yaşamalıyım Sevgili...!
Susma N'olur...!
Kendim Kadar Kapladığım Yalnızlıktan Kurtar Beni...
Bağırmasan da Olur...
Fısılda Yeter...
Aradığım Yeter Seni Düş İmkansızlığıma...
Susadığım Yeter Avuçlarından Akıt Dilsiz Yüreğimi...
Yüzündeki Gülüşlerini Ver Bana...
Yalpalayan Sesimi Tut Sesinle...
Adressizliğimin Boşluğunu Varlığınla Kapat...
Sustuğuma Bakma Sen...
Suskunluğumun Her Bir Zerresinde Avaz Avaz Seni Andım...
Tükettim Dudaklarımda ki Tüm Kelimeleri...
Seslenişimdir Sanadır Duy Beni...!


Gözlerimden Damla Damla Sen Döküldü Kağıtlara....
Şaşırdım Birden Nasılda Haykırdılar Seni Satırlara...
Gözlerim Seni Çok Özlemiş Göz Pınarları Kurumuş Ağlaya Ağlaya..
Yüreğimden Kan Damladı Sevda Masalımıza..
Unutmadım Seni Sevgili Unutamam ki...
Yemin Verdim Yüce Mevlama, Ezelden Ebede Kadar Kalbim Senindir....
Varlığın Kadar Yokluğunda Değerli Bu Canda...
Her Gece Bir Hançer Gibi Saplansanda Sol Yanıma, Bu Yürekten Sızan Bütün Şiirler Senin, Sadece Senin Adına...

Hani Kelimelerin Bitip Tükendiği Bir Yer Vardır Ya?
Oradayım Ben Şu An!
Ne İleri Gidebiliyorum, Ne de Geri Dönebiliyorum!
Ne Senden Vazgecebiliyorum, Ne İçimden Geçenleri Anlatabiliyorum!
Sıkıştım Bir Köşeye!
Kabahat İşlemiş Çocuk Gibi Sadece Susuyorum!
Konuşsam Belki Her Şey Çok Güzel Olacak...
Konuşsam Belki Her Şey Mahvolacak!
Konuşursam Belki Benim Olacaksın...
Ya da Konuşursam Sonum Olacaksın!
Seni Kaybetmekten Çok Korkuyorum...
Herkes Duysun İstiyorum Ama Sen Duyma!
Seni Gerçekten Seviyorum!

Susuyorum...
Biliyorum Konuşmalar Acıları Yok Etmez...
Seni Bana Getirmez...
Yalnızca O An İçin Çığlıktır Yüreğimin Nefes Alması İçin...
Senin Özlemini Yüreğine Hapsettiğini...
Gözyaşlarını Pınarlarında Biriktiğini...
Ellerimi Tutamayacağın Ellerini Kanatırcasına Sıktığını...
Dudaklarında Hep İsmim Olacağını Son Nefesine Kadar Biliyorum...
Susuyorum!
Peki Suçlu Kim?
Bir Türlü Bulamıyorum!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.