8 Haziran 2013 Cumartesi

Yüreğinde Ölüyorum Sessizce...!

- Gözlerin Neden Böyle Dalgın, Yüzün Neden Böylesine Mahzun?
- Sanırım Biraz Yalnızım Doktor Bey, Biraz da Kırgınım...
Her Tarafa Sinmiş Yalnızlığım, Benliğimin Her Yanına Dağılmış Kırgınlığım...

Bir Sığınak Arıyorum Yalnızlığın Ayazlarından Kaçıp Yüreğimi Isıtabileceğim...
Öyle Kolay Değil Bir Kelimede Yalnızlığı Anlatmak, Kolay Değil
Yalnızlık Deyip Geçmek...
Öyle Bir Labirent ki Bu Bilmeden Kendimi İçine Hapsettiğim...
Öyle Bir Çıkaz Sokak ki İçinde Ruhumu Kaybettiğim...
Anlatması Zor, Yaşaması Daha da Zor Doktor Bey...!
Yalnızlığın Dayanılmaz İşkencesini Var Sol Tarafımda, Umutsuzluğum İse Had Safhada...
Düşlerin Gerçeğe, Dönüştüğü Bir Yaşam Özlüyorum...
Ben Geleceği Özlüyorum...
Belki de Hiç Yaşayamayacağım Geleceğime Dair İçimde ki Özlemlerim...
Geleceğin Olmayacağını da Biliyorum, Ben Olmayanı, Olma İhtimali Dahi Bulunmayanı Özlüyorum...
Altında Büzüştüğüm Şu Yorgan Isıtmıyor Beni Doktor Bey...!
Ellerim Buz Gibi, Düşlerim de Öyle...
Beynim Çok Dolu, Başka Şey Düşünemiyorum...
Onu Düşünüyorum Doktor Bey Sadece Onu...
Uykunun Huzurlu Kollarına Kendimi Bırakamadığım, Yatağımda Dönüp Durduğum Gecelerde Onu Düşlüyorum...
Kelimelerden Köprüler Kurabilmek, Söylenmeden Bazı Şeyleri Bilmek İstiyorum...
Onun Kelimelerinde; Benim İçimin En Derininde Sakladıklarımı Bulmak İstiyorum...
Kendimi İnandırabileceğim Cevaplarım Olsun İstiyorum...

Hep Aynı Başlangıçtayım Doktor Bey...!
Hala Bir Sonuca Ulaşabilmiş Değilim...
Hep Onunla Geçen O Güzel Günü Düşünüyorum, O Güzel Günde Takılı Kaldım O Günü Yaşıyorum...
Kafamın İçini Kemiren Beni Benden Eden Biri Var Doktor Bey...!
Uyutmuyor Geceleri...
Acılarım Hüzünlerim Özlemlerim Kirpiklerimden Akıyor...
Her Bir Damlası Ayrı Acıttıyor Tenimi ve Yüreğimi...
Bakışları Ruhumu Biçiyor...
Hasreti Yüreğime Zincirleyip Aşkı İnkar Edip Benden Kaçıyor...!
Eksiliyorum Doktor Bey...!
Git Gide Daha da Çorak Bir Araziye Dönüşüyor Kalbim...!
Dayanılmaz Acıların Girdabındayım Doktor Bey...
Gece Olunca Ona Dair Şiirler Akıyor Yüreğimden...
Karanlığa Gizleniyor Sanki Kelimeler...
Esiri Oluyorum Düşlerimin...
Ben Her Gece Onun Yüreğinde Ölüyorum Sessizce...!
Her Geçen Gün Daha Çok Özlüyorum Onu...
Onsuz Nefes Alamıyorum...!
Hayaliyle Dolduruyorum İçimde ki Boşluğunu...
Sesi Kulağımda, Varlığı İçimde...
O Yokken Yazmanın da Tadı Tuzu Olmuyor...
O Yokken Gözlerim Uzak Hayallere Dalıyor, Kayboluyorum Kendi İçimde..
Onun Boşluğu Öyle Kolay Dolmuyor Doktor Bey...
Ne Yapsam Ne Etsem İnaınn Onsuz Olmuyor...!
Vazgeçmiyorum Onu Sevmekten, Onu Özlemekten, Onu Düşlemekten...
Artık Sevgi Ötesi Bir Durum Varlığımda ki Varlığı...
Ben, Ben Olmaktan Çıkmışım Doktor Bey...
Ben, Artık O Olarak Yaşamaya Başlamışım...
Yalvarırım Doktor Bey...!
Lütfen Onu Çıkarın Oradan...
Nerden Geldiyse, Gitsin...!
Beynimin İçinden Gitsin...!
Dayanılmaz Olmaya Başladı Bu Ağrılar...
Zaten Yeterince Yalnızım Ama Daha Çok Yorgunum...
Söyleyin Doktor Bey Bu Mümkün mü?
Gerçekten Hiç Gelmeyen Bir İnsanın Benden Gitmesi Mümkün mü?
Ben Anlatamadım Doktor Bey Siz Anlatın Ne Olur...
Ona Deyin ki;
Sen Onun İçin Gelip Geçici Bir Heves Olsaydın Hemen Geçerdin, Bir Günlük Aşk Olsaydın Başlamadan Biterdin...
O Seni Gelip Geçici Bir Heves, Bir Günlük Aşk, Bir Gönül Oyunu Diye Değil Bir Ömür Boyu Hiç Bitmeyecek Gibi Sevmiş...
Onun Hala İçi Acıyor, Sensizliğin Hazanında Üşüyor ve Sürekli Kanıyor...
Ne Sensizlikle Ne de Hasretinle Başedemiyor, Hırçınlaştırıyor Özleminle Kabaran Yüreğini...
Silmiyor Gözyaşlarını Sen Varsın Diye Her Damlasın da...
İçine Çekiyor Tüm Acılarını, Yüreğine Gömüyor Sancılarını...
Ne Uçup Giden Günler Umurunda Ne Geceler...
Yerine Kimseleri Koymayı Aklının Ucundan Dahi Geçirmedi...
Ve Her Gün Biraz Daha Büyütüyor İçinde ki "Sen"i...
Keşke Anlayabilseydin Her Şeye İnat Seni Niçin Böylesine Bir Aşkla Sevdiğini...
Kimbilir Belki O Zaman Anlatabilirdi Sana Seni Nasıl Sevdiğini...!

Ona Deyin ki;
Bu Kadar Zor Olmak Zorunda Değildi...
Birine Sarılmak Onun Ruhunda Kalmak Bu Kadar Zor Değildi...
Bunu Bilsin Bana Yeter Doktor Bey...
Sonra İsterse Gider...!

Siz de Gider misiniz Lütfen?
Kafamın İçinde Binbir Çeşit Düşünce ve Bir O Kadar da Gürültü Var...
Uyumak İstiyorum Artık...
Bu Döktüklerim Son Gözyaşlarım Son Yürek Çırpınışlarım Doktor Bey...!
Ölüm Kokuyor Artık Yakınlarımda...
Hissediyorum Azrail Baş Ucumda Son Nefesimi "O" Diye Alıp Verişimi Sayıyor...
Ondan Kalan Son Parçamla Yummak İstiyorum Gözlerimi Sonsuza...
Belki Kalbimin Ağrısını Azrail Alır Umuduyla...!!!



Hastane Günlüğümden...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.