9 Haziran 2013 Pazar

Sesini, Sözünü, Dokunuşunu Özledim...


Ne Zaman Hayale Dalsam...
Aklıma Biraz Seni Taksam Düşüncelerim Buram Buram Hasret Kokuyor...
Günlerdir Sana Açlığım...
Haftalardır Sana Susuzluğum Uykusuzluğum...
Aylardır Sana Çilem, Hasretim, Özlemim Hepsi Sanadır Sevgili...
Ben Tüm Demirlerimi Sana Atmış, Yüreğinin Limanına Sığınmış, Eksik Kalan Neyim Varsa Senle Tamamlamışım...
Bir Tek Seni Öteki Gözümden Kıskanıp Sadece Seni Kimseyle Paylaşamamışım Sevgili...
Yanımda Olmadığın Her An Hayaline Sarılmış, Her Güne Senle Uyanmış, Her Günde Her Anımda Sadece Seni Yaşamışım...

Sensiz Geçen Günleri Yaşadım Saymamış, Senden Önceki Her Şeyin ve Herkesin Üzerini Karalamışım...
İlk Defa Birine Bu Kadar Sırılsıklam Aşık Olmuş
Birine Böylesine Delice Sevdalanmışım...
Ve İlk Defa Birisini Severken, Bu Kadar Tamamlanmışım...
Sen, Yasaklarında Tutsak Kaldığım Sevgili...
Sen, Gözlerimde Titreyen Damlaların Sebebi...
Ruhumda Bana Ait Duygularım...
Yüreğimde ki Yokluğum...
Haykıran Dilimde Söyleyemediğim Sessizliğim...
Sonrası Olmayan İmkansız Geleceğimsin...
Arzular Sarmışken Bedeni...
Delice Ararken Benliğim Benliğini,
Ateşten Kor Misali Seni, Sadece Seni İstiyorum...!
Gözlerimde Gözlerini Bulmuşken...
Dudakların Dudaklarımı Yakmışken...
Yüreğimde Kışım Seninle Bahara Dönmüşken...
Tenimi Teninin Ateşi Sarmışken...
Senden Aşkı İlmek İlmek Dokurken...
Rüzgarın Nağmelerinde Seni Dinlerken...
Gecenin Kollarında Delice Savrulurken...
Hüzün Düşmüş Gecelerimde Seni Yaşıyorken Seni, Sadece Seni İstiyorum...!
Düşlerimin İçinden Çıkıp Gel Sevgili...
Senden Başka Kimse Bilmesin Kalbimin İçini...
Sadece Sen Ol Kalbimin Gülümseyişi...
Tutup Ellerimi Kurtar Beni Yanlızlığımdan...
Göğüsüne Dayayayım Başımı ve Anlatayım Sana Sevda Masalımızı...
Gözlerinin Buğusunda Gördüklerimi, Acılarını, Sızılarını İyileştireyim Ellerimle...
Sımsıkı Sarılıp Sana Hiç Bırakmadan Tüm Yolları Seninle Aşk'a Çıkarayım...
Her An Yanında, Gözlerinde, Kalbinde, Aklında Olayım...
Sarıl Bana, Hadi Durma Sımsıkı Sarıl Sevgili...
Her An Sadece Seni Soluyup Seni Yaşayayım...
Hiçbir Şey İstemiyorum Senden, Sadece Derinliklerime Dal Sevgili...
Bırak Gönlümce Seveyim Seni...
Ruhumun Çöllerine Yağmur Misali İstiyorum Seni...
Tenini Koklayamıyorum Belki Ama Her Bir Nefes Alışımda Sen Doluyor İçime...
Buram Buram Hüzün Kokusu Siniyor Gözlerimden Gönlüme...


Özledim, Seni Çok Özledim Sevgili...
Sesini, Bir Tek Sözünü, Dokunuşunu Özledim...
Senden Dönerken Bende Asılı Kalan O Anlamlı Bakışını Özledim...
Başımı Göğsüne Yaslayışını, Mutluluğu, Huzuru Gördüğüm Gözbebeklerini Özledim...
Seni Çok Özledim Sevgili...
Sana Sımsıkı Sarılmayı, O Heyecanı Kalbimde Hissetmeyi, Aşkın Ateşinde, Yaprak Misali Titreyişimizi Özledim ...
Dokunduğunda Bana O Sıcaklığı Ruhumda Hissetmeyi Özledim...
Özledim Sevgili Özledim, Ben Seni Çok Özledim...!


Ellerimin Titremeyeceğini Bilsem Satır Satır Seni Yazmayacağım, Kıracağım Sen Yazan Bütün Kalemleri...
Yüreğimden Utanmasam Şiirlerimden Kovacağım, Yok Edeceğim Adının Harflerini...
Kovarım Kovmasına da Ben Seni Sevmekten Vazgeçemedim...!
Seni Beynimden, Seni Ellerimden, Seni Gözlerimden Silemedim, Hiç Silemedim...!



Hiç Olan Bir Yürekten Ç/alıntı...

Güncelleme...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.