1 Temmuz 2013 Pazartesi

Kalbimde Sana Bir Ad Koyamadım...

Bu Gün Bir Başkayım Ben...
Yine Yazacaklarım Var İçimde Bir Yerlerde Satırlara Dökülmeyi Bekleyen...
Nedenini Bilemediğim Bir Ateş Var Göğsümde, Tam Kalbimin Üzerinde...
İçimi Kavuruyor, Yakıyor Göğsümü, Kurak Topraklar Gibi Çatlatıyor İçimi...
Neden Böyle Oldum Bilemiyorum...
Bu Halimle Neler Yazabilirim Onu da Bilmiyorum Ama Yazıyorum İşte...
Aslında Biliyorum Okumayacaksın Sen Bu Yazdıklarımı, Ama Yine de Yazıyorum...

Sana Söylemek İstediğim İçimde Birikmiş Sözlerim Var...
Tutamıyorum Kelimeleri Kalbimde ve Dudaklarımın Arasında...
Sayfamda Anlam Bulmak İçin Akmak İstiyorlar Yürek Kalemimin Ucundan Satırlara...
O Kadar Çok Söylenmeyi Bekleyen Söz Var ki İçimde ve O Kadar Çok Sen Varsın ki Yüreğimde Nerden Başlasam Hangisini Anlatsam Bilemiyorum...


Birinin Herşeyi Olmak, Yüreğinin Sesini Dinleyebilmek, Hiçbir Şeyi Düşünmeden İçinde En Derinlere İnmek, İnebilmek Büyük Bir Beceri...
Seni Sana Olan Duygularımı, Hislerimi, Ümitlerimi, Yüreğimi Seviyorum...
Yüreğimde Sensin, Duygularımda Sen...
Yaşadığım Her Güzel Şeyde Sen Varsın....
Seviyorum Sebepsiz Seviyorum Sualsiz...
Yüreğimin Yettiği Kadar Seviyorum...
Derin Bir Nefes Alıyorum ve Gökkuşağını Hayal Ediyorum...
Onun Kadar Uzaksın Bana Ama Onun Kadar Heyecan Vericisin...

Ne İsterdim Biliyor musun Sevgili?
Sızmak İsterdim Tüm Sıcaklığım ve Sevgimle Kalbine...
Sıcaklığın Olmak İsterdim...
Buz Tutmuş Hiçbir Zerren Kalmasın İsterdim...
Seninle Yağmurlar Altında El Ele Yürümek, Soğuktan Üşüdüğünde Sana Sarılıp Bedenini Isıtmak İsterdim...
Gözlerinden Sevgiyle Girmek, Kalbinin En Sıcak Yerinde Kalmak İsterdim...
Yağmurdan Islanmış Saçlarımı Parmaklarının Arasında Hissetmek, Teninin Kokusunu İçime Çekmek, Yanağına Bir Buse Kondurup Tatlı Tatlı Gülümsemek İsterdim...
Seninle Sadece Gözlerimle Konuşmak, Aşkın Başladığı Yerde, Ay Işığının Olduğu Bir Gecede Seninle Yürümek, Aradığın Mutluluğu Sana Vermek, Bana Söyleyemediğin Bir Çok Şeyi Seninle Paylaşabilmek İsterdim...
Sana Aşkı Anlatabilmek, Aşkı Seninle Tanımlamak, Aşkı Sende Tanımak İsterdim...
Ne İsterdim Biliyor musun Sevgili?
İsterdim ki Yalnız Benden Söz Et, Beni Kalbine Mahkum Et...
Hayatını Kısaca Anlat Dediklerin de Sadece Ben Olmak İsterdim Hayatına Dair Anlattığın Tek Özet...


Aşk Öyle Bir Şey ki; Kor Ateşte Yandırdı Sevmem Diyenleri...
Ayaklar Altına Aldı Boyun Eğmem Diyenleri...
Zincirlerle Bağladı Asla Dönmem Diyenleri...!
Dokunamaz, Konuşamazsın, Göremesen de Seversin Ama Tanırsın Hüzün Ortağın, Sırdaşındır...
Gelmeyecek Gelmez...
Son Yaprak Düşse de Saklarsın Titremelerini... 
Gelmese de, Bilmese de, İçine Girmese de Seversin...
Uyuyamaz, Oturamaz, Kaçamazsın da, Kanarsın...!
Ararsın Bulamazsın, Bulursun Elini Tutamazsın...
Git Dersin Al Yüreğimi de Öyle Git, Almaz, Gitmez de...
Yanarsın Ateş İçinde, Kül Olup Savrulamazsın...
Kalmasa da, Gitmese de, Yüreğini Almasa da Yine Yeniden Seversin...!


Sen Sevgili Sen...!
Sen Benim Aşk Aşk Beklediğim...
Sevgi İle Beslediğim...
Sevda Diye Kokladığım...
Rüya Rüya Dolaştığım...
Sabah Sabah Aradığım...
Esmeyen ve Belki de Hiç Esmeyecek Seher Yelim’sin...

Sen Yaşamak İstememin Tek Sebebisin...
Tek Sebepsin Hasret Ağrılarıma...
Adın Yok Hala Kalbimde Sana Bir Ad Bulamadım...
Tarifin Yok, Olmadığın İçin Sana Bir Ad Koyamadım...!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.