5 Temmuz 2013 Cuma

Belki Bir Gün Bir Yerde...


Soluksuz Kaldığım Kendime Bile Sakladığım Günlerden Bir Gün... 
Kaybolmuşluğa Yakınım... 
Öylesine Kaybolmuşum ki Bulamıyorum Artık İçimde Neyi Yitirdiğimi...
Ruhumun Kanadığını Hissedebiliyorum... 
Daha Net, Daha Acı Ve Sahici... 
Hiçbir Yere Ait Olmamak Gibi...
Boşluk Gibi ...
İşe Yarayan Bir Şeylerin Kalmaması Gibi... 
Yine Kanıyor Yaram.. 
Susuyor Dilim..
Yüreğim Yangın Yeri...
Nereye Gitsem Boş...
Herkesin İçinde Yalnız Yalnızlığımın İçinde Herkesim...
Kahkaha Kuru Gözyaşı Alabildiğince Islak...!
Ağlıyorum Sessizce...
Esen Başıboş Rüzgarlar Gibi Sessiz ve Durgunum...
Yazmaya Gücü Yok Parmaklarımın... 
Yazmak Manasını Yitirmiş... 
Sadece Mutsuz ve Yorgunum... 
Yüreğimin Attığı Sessiz Çığlıkları Dinliyorum... 
Yine Gözlerim Islak, Aklım ve Ruhum Seninle...
İçime İçime Yağan Yağmurun Sızlattığı Bir Çift Gözüm Var...
Ve Nedenini Bildiğim Çokça Sancılar...
Kendimden Başlasam da Yola, Neden Sana Çıkıyor Hep Bu Başlangıçlar?
Sanki Hep Sendeyim...
Sanki Bir Adım Bile Gidememişim...
Bir Hayatım Bile Yok, Bir Canım Bile Yok...!
Sen Gittin Gideli Bir Güzel Cümlem Yok...! 
Karışıyor Mürekkebim de Yazılar...
Aslında Sana Dair Binlerce Söz Geliyor Aklıma...
Sevmeye Dair Söylenmiş Tüm Sözleri Söylemek, Dünyaya Haykırmak İstiyorum Ama Susuyorum Usulca... 
Bu Neye Yarayacaktı ki Sevgili?
Sevmeye Dair Yazılmış ve Söylenmiş Tüm Sözleri Söylesem de İçimdeki Seni Anlatamazdı ki Onlar... 
Her Gün Sana Daha Fazla Yanarak Senden Uzaklaşmaya Çalışarak Nefes Almak Zorunda Olmak Ne Kadar Zor...
Bir Sancıyan Yanım Var Benim Şimdi, Seni Düşündükçe Daha Çok Sancıyan, Kanayan Bir Yüreğim Var..
Bir Bedenim Var Şimdi, İçinden Sevdiği Çıkıp Giden, Acımasızca Kenara Fırlatılan Bir Bedenim... 
Yaş Yerine Kan Damlayan Gözlerim Var!
Her Gün Daha Çok Seven Bir Ben Var, Her Geçen Saniyede Biraz Daha Aşık Olan...
Kendime Bile Anlatmaktan Korktuğum Bir Gerçek Var Gizliden Gizliye Bildiğim Ama Asla Yüzleşmeyi İstemediğim Bir Gerçek...
Kaçmaya Çalıştığım Ama Her Kaçışımda Daha Çok Canımı Yakarak Yakalandığım Bir Gerçek...
Ve Ne Zaman Yazmaya Koşsa Gerçekleri Ellerim, İşte O An Anlamını Yitiriyor Tüm Sözlerim...
Yokluğundan mıdır Nedir Bilmem Saatler mi Zor Geçiyor Ben mi Çok Kaldım Dünya da?
Ağlayasım Yok Ama Gözlerim Dolu... 
İçim Suskun...
Kırgın mıyım Sana Nedir Bilmem, Biraz Canım Sıkkın Bu Gün...
Ben mi Bıktım Yanlış Aşk'lardan, Aşk'ın Kendi mi Yanlıştır Bilinmez Ama Yorgunum Bu Gün...
Bu Gün Biraz Üzgün Biraz Mahzun, Biraz Ağlıyasayım... 
Kendime İsyan Ediyorum!
Bu Çaresizliğime!  
Zamanı Geri Getiremeyişime! 
Seninle Aynı Ümidi Bölüşemeyişime!  
Yüreğine Düşemeyişime!
Ben Kendime İsyan Ediyorum  Sen Üstüne Alınma...! 
Ben Seni Sevdiysem Suç Benim... 
Sen Beni Sevemedinse Suç Yine Benim... 
Bir Suç Varsa Bu Sevda da Bir Yanlış Bir İdamlık Mahkum O da Benim...
Ben Sevdası İçin Tükenen Bir Hiçim!
Bir Çıkmazdayım Şimdi!
Sensizliğin ve Senin Çıkmazındayım!
Seni Hala Sevmenin, Senden Hala Vazgeçememenin, Seni Deli Gibi Özlemenin  İsyanındayım!
Senden Hala Vazgeçemedim...
Seni Hala Silemedim Şu Aklımdan, Kalbimden! 
Hala Kalemimin Ucunda, Dilimin Ucundasın!
Ne Yapacağımı Bilmiyorum! 
Nasıl Seni Unutacağımı... 
Aklımdan Nasıl Çıkaracağımı... 
Kalbimden Nasıl Atacağımı Bilmiyorum!
Her Yolu Denedim, Ama Seni Aklımdan, Kalbimden Silemedim... 
Hala Kalbimin Sesinde Senin Adını Duyuyorum...
Artık Ne Önüme Çıkan Engellere Ne de Yanan Yüreğimin Verdiği Acıya Dayanamıyorum...
Gönlümden Baktıkça Sana Yeniden Aşık Oluyorum...
Sana Dair Senden İzinsiz Hayaller Kuruyorum...
Yasaksın İşte Bana Sana Doğru Bir Adım Gelemiyorum...!
Biliyorum Bu Yangın Bende Hep Yanacak... 
Bu Ateş Hiç Bir Zaman Sönmeyecek... 
Yakacak İçten İçe Beni...!
Korktuğum Yarınlarımdayım Şimdi Sensiz!
Evet Seni Seviyorum Değerini Bilmesen de Bu Koca Sevdanın Yine de Seni Seviyorum...
Her An Sevdim Seni, Bir Saniyeyi Bile Sensiz Geçirmedim...
Sen Öyle Bir Yaraydın ki Yüreğimde Her Gün Kanadın, Her Gün Canımı Yaktın Ama Ben Yine de Vazgeçmedim Senden, Vazgeçmedim Sevgimden...
Sen Şimdi Kimselerin Bilmediği Saklı Bir Yarasın Gönlümde...

Büyük Aşkların Büyük Hikayelerinin Başını Her Zaman Benim Gibi Yürekten Sevenler Yazdı Ama Son Noktayı Hep Senin Gibi İmkansızlığa, Çaresizliğe Yenilenler Koydu... 

Hiçbir Aşk İmkansız Değildi, Olamazdı da Zaten...
İmkansız Kelimesi Sadece Sevmekten Korkan Yüreklerin
Kendilerine Buldukları Bahanedir...!!!
Büyük Duyguların İmtihanı'da Büyük Olurmuş Sevgili...
Vereceğim Bu Sınavı...
Sana, Bana, Bize Sözüm Var...!
Ne Kadar Canım Yansa da...
Her İstediğimde Elini Tutamasam da Asla Vazgeçmeyeceğim Seni Sevmekten...
Seni Sevmeye Yemin Ettim Ben...!
Bana O Kadar Güzel Şeyler Verdin Öyle Güzel Duygular Yaşattın ki, Beni O Kadar Mutlu Ettin ki, Şimdi Bana Sunduğun Bu Acı Bütün Bu Güzellikleri Unutturmaya Yetmiyor...
Sana Hiç Dokunmadan, Teninin Kokusunu Duymadan, Sıcaklığını Hissetmeden, Seninle Konuşmadan Ama Seni Yaşayarak ve Seni Yaşatarak Yüreğimde Büyüteceğim Sevgili...
Sevginle Yaşayarak ve Sevgini Yaşatarak Büyüteceğim...
Zor Olacak...
Canımı Acıtacak...
Belki Beni Kanatacak Ama Umrumda Bile Değil...
Ben Seni Sevdikçe, Aşkımı Yüreğimde Taşıdıkça Ölmeyeceğim Sevgili...!
Sen Hep Gözyaşım...
Söyleyemediğim Söz...
Tutamadığım El...
Sahip Olamadığım Gerçek Olarak Kalacaksın Yüreğimde...
İstediğin Kadar Uzak da Olsan...
Sen Sevgimi ve Sevgini İnkar Etsen de...
Dilediğin Kadar Bozsan da Bu Rüyayı, Senin Yüreğimdeki Yerin Hiç Solmayacak... 
Ben Seni Unutmayacağım...! 
Belki de Ağlayacağım Bir Köşede... 
Sancılar Tuttuğunda Yüreğimde Hasretin Üstüne Çizik Çekeceğim Ama Senden Başkası Bu Yürekte Olmayacak... 
Sen Benim Adımı Anmasan da, Beni Unutsan da Ben Seni Asla Unutmayacağım Sevgili....!
Yüreğime Her Ne Kadar Söz Geçiremesem de, Senden Yana Gözlerim, Yüreğim, Kalbim, Ruhum ve Benliğim Dolsa da Yaşla Unutmayacağım İçtiğim Aşk Şarabını Asla...!
Belki Bir Gün Bir Yerde Tekrar Görüşürüz Ne Dersin...!

Bu Sevdanın Yükü Çok Ağır...

Zayıf Omuzlarım Ne Kadar Taşıyabilir Bu Ağırlığı Bilmiyorum...
Sonu Nefessiz Kalıp Ölmek Biliyorum...!
Acıdan Ölür mü İnsan? 
Ölürmüş Anlayacaksın...!
Duyacaksın Son Nefesimi Verdiğimi... 
Sensizliğimle Kayıp Gidişimi...
Acıdan Ölürmü İnsan? 
Ölür Göreceksin...!
Ve Çok Geç Olacak Ama Öğreneceksin...!

Hadi Şimdi Sadece Ağlayalım!

Neye mi Ağlayalım?
Kaybettiklerimize Ya da Hiç Bizim Olmayanlara, Hayallere Ağlayalım...!
Hadi Beraber Ağlayalım!
Neye mi Ağlayalım?
Yitip Giden Her Şeye...
Kavuşamadan Ayrılmaya...
Usul Usul, Sessiz Sessiz Sadece Bize Ağlayalım...!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.