4 Mayıs 2013 Cumartesi

Yüreğimi Emanet Bıraktım Sana...!

Yüreğinden Bir Selam Yolla Sevgili!
Sevginle, Hasretinle Bir Selam Yolla Yüreğime...
Bir "Nefes" Kadar Yakın Olmak Varken, Bir "Hasret" Kadar Uzak Olmayayım Sana, Yüreğine...
Hadi!!

Yüreğinin En Ücra Köşesinden Bir Selam Yolla Bana...
Yüreğim Haykırmak İstiyor Seni...
Sevdanı...
Seni Sen Yapan Her Şeyini... 
Hasretin Yağıyor Yüreğime...

Evrendeki Tüm Hasretler Kıskanıyor Hasretini...
Hüznün Yağmur Gibi Yağıyor Gönlüme...
Tüm Hüzünler Hüzünlerine Hüzün Katıyor Görünce Hüznünü...
Aklıma "Sevgin" Geliyor, Tüm Yüreklerdeki "Sevgi"ler Göz Yaşı Döküyor Yayılınca...
"Sevgin" Yüreğim Coşuyor...

Geceye Haykırmak İstiyor Söyleyemediği Her Şeyi...
Yüreğinden Bir Selam Yolla Bana...
Yüreğim Selamını Bekliyor Sevgili!
Selamına Biraz Sevgini Kat, Biraz Buseni...

Ya da Hiçbir Şeyini Katma, Bir Selam Bile Yeter Bana...
Bana Selam Yolla Sevgili, Ama Yüreğinden Olsun...

Sevgili!
Yüreğim Seni Bekliyor...
Yüreğimden Çıkmak İsterken Büsbütün Kazınıyorsun Yüreğime...
Gönlüme...

Ruhuma...
Kazınıyorsun Beynime...
Dile Geliyor Seni Düşününce Yüreğim...
Gece Olunca Haykırmak İstiyor Geceye, Zor Tutuyorum...

Susmaktan Yorgun Yüreğime Bir Selam Yolla Sevgili!
Ya da Yollama Selamı,
O Kendi Alsın Selamını, Götürsün Nereye Götürecekse ve Haykırsın Haykıracak Neyi Varsa...
Bu Sefer Tutmayacağım Onu...

Haykırsın...
Dile Gelsin Tüm Hücrelerim, Onlar da Katılsın Gece Haykırışlarına...

Yüreğimi Tutmayacağım Sevgili!
Çünkü Kapındayım...
Aç Kapını...

Yüreğimi Sana Getirdim...
Aç Yüreğini Yüreğime...
Ver Selamını, Ya da Verme, Ben Vereyim Sana Yüreğimi...
Sende Kalsın, Sana Haykırsın, Haykıramadıklarını ve Sana Coşsun, Coşulacak Neyi Varsa!

Sevgili, Yüreğimi Bıraktım Sana!
Sana Emanet Yüreğim...
Bak, Yine Haykırmak İstiyor Çığlık Çığlığa...

Bu Sefer Tutmayacağım...
Sana Bırakıyorum Yüreğimi, Hayatımın Anlamını...

Hadi Yüreğim! Haykır, Haykıracak Neyin Varsa...
Sevgini...

Sevdiğini...
Sevdiğine Yandığını...
Sevdanın Yanık Yüreğini...
Hadi Yüreğim, Bak Yine Gece Doğuyor...
Zaman Senin Zamanın...
Söyleyemediğin Ne Varsa İçinde, Her Şeyi, Her Şeyini, Her Şeyimi Haykır Sevdiğine...!!!


Güncelleme...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.