6 Mayıs 2013 Pazartesi

Şiirlerim Hala Gönlümde ki Sevgili'ye...

Paylaşmak Bu Kadar Zor Olmamalı Yapılanlar Sevgi Uğrunaysa...
Aşk Bu Kadar Acı Olmamalı Süründürürcesine...
Bağlılık Kalpte Olmalı...
Bir Yerlerde Kalan Umutlar Olmalı Yaraları Saracak ve Ruhunu Okşayacak...
Süründürmek Olmamalı Aşk...
Sevdiysen Gerçekten Kalbini Verdiysen Birine Yeri Yerler Değil Sevdiğinin Kalbi Olmalı...


Beni Bana Emanet Ettiğin Gibiyim...
Ne Gözlerime Bir Başka Göz Değdi Ne Yüreğime Bir Başka Ateş...
Ben Hala Beni Bıraktığın Yerdeyim...
Bazen Zamansız Döküldü Yapraklar...
Düğünler Oldu Cenazeler Kalktı ve Ben Hiç Değişmedim Sevdam Hiç Azalmadı...
Zincir Zincir Boynuma Dolandı Sevdan...
Bazen Ayaklarımı Acıttı Prangalar...
Çoğu Zaman Yüreğimi Kavurdu Aşkın...
Ama Pes Etmedim, Sana İhanet Etmedim...
Bazen Yaşamak Bir Uçurumun Eşiğinde Kalmak Gibiydi...
Ölüm Gibi Soğuktu Nefes Almak...
Ellerim Hayaline Uzandı Hep...
Yılmadım Ben Hep Eski Ben Gibi Kaldım...
Hep Sana Tutkun...
Hep Sana Vurgun...
Hep Beni Bana Bıraktığın Gibi Kaldım...

Ben Hep Eski Ben'im...
Üstünü Sen Ekledin ve Çıkamayan Duygularımı Çıkardın Ortaya...
Sevgimi Anlatmamı Sağladın İçimi Döktüğüm Şiirlerde...
Şiirlerim Hala Sevdiğime, Şiirlerim Hala Gönlümde ki Sevgili'ye...

Peki Ya Bu İç Sızlaması Ne?
Neden dir Milyonlarca Karıncanın Tenimde, Beynimde, Aklımda Yürümesi?
Neden dir Bu Gidip Gidip Uzaklaşmış Sanıyorken Kendimi Yeni Baştan Sana Dönmelerim?
Neden dir Dişlerimi Sıkıp, Düğümleri Dizip Boğazıma Gözyaşlarıma Direnmelerim?
Neden dir Bu Yalan Günlerim, Bu İçinde Senin Olmadığın, Gündelik Sıradan Yavan Hikayelerim?
Acısı Yüreğimde Hasretinin, Bitişinin, Gidişinin...
Beter Nöbetlerdeyim...
Dayanılmaz Sancılardayım...
Küflenmiş ve Yosun Tutmuş Bir Duvar Gibi Yıkılmak Üzereyim...
Harabeyim...
İçin İçin Eriyor Buzulları Direncimin...
Yana Yana Akıp Akıp Geçiyorum İçinden Yürek Cehennemimin...
Özledim Çok Özledim Diye Haykırıyor Cümle Sessizliğim...
Dar Geliyor Sevgini Bölüştürüp Hapsettiğim Hücrelerim...
Bir Tümör Gibi Ürüyor, Büyüyor Çaresizliğim...
Ve Çözülüyor İlmek İlmek Bozuluyor Tevbelerim...
Bu Nasıl Caymaktır Unutmaktan?
Nasıl Yenilmektir ?
Yorgunum!
Ölesiye Bezginim!
Bıraktım Aklımın Savunmasını...
Esir Düştü Artık Vazgeçmelerim...

Bitmiyorsun!
Gitmiyorsun Hiç Bir Yere...
Durduğun Yer Hep Aynı...
Yanına Aldığın İnce Bir Sızı Yarenlik Ediyor Sana Kalbimde...
Yeni Bir Adım Atmaya Çalışsam Olmuyor...

Paslı Bir An'a Takılıyor Düşüncelerim...
Aklıma Düşüyor Sözlerin...
Aklıma Düşüyor Gözlerin...
Aklıma Düşüyor Yüzün...
Aklıma Düşüyor Nefesin...
Kimsenin Gözleri Senin Gibi Bakmıyor...
Kimsenin Eli Senin Gibi Dokunmuyor...
Kimsenin Yüzü Senin Gibi Gülmüyor...
Kimsenin Sözleri Senin Gibi Yüreğime Su Serpmiyor...
Yüreğimi Kimse Titretmiyor...
Böyle Değildim Ben Seni Bilmeden Önce...
Gittiğimde Biterdi...
Böylesine Acıtmazdı Yüreğimi...
Umut Aramazdım Kırıntılarda
Ve Yalnızlık Hissettirmezdi Böyle Kalabalıklarda...
Şimdi Ne Yana Baksam Sen Varsın...
Kiminle Konuşsam Senin Sözlerin...
Hangi Bakışla Çarpışsam Senin Gözlerin...
Anlayacağın Kimi Görsem Seni Bilir Oldum...
Kimi Tanısam İçinde Bir Sen Arar Oldum...

Acaba Her Sevgi Peşinden Yalnızlık mı Getirir?
Ölüm Sessizliğinde Yalnızlıkmış Seni Sevmek...
Ve Herşeye Rağmen Yollarını Beklemekmiş....
Bir Ölümü Bekledim Bir Seni...
Geldin Gelmesine de Açmadın Yüreğini...
Bir Dağın Yamacında Zirveyi Hayal Etmek...
Bir Çölün Ortasında Yağmuru Beklemek...
Bir Damlasında Bile Kana Kana Su İçmek...
Ölmekten Daha Zor İnan Seni Beklemek...
Beklemek Bir Yana da Gelmeyeceğini Bilmek...!!!
Yarın Hiçbir Şey Bugünki Gibi Olmayacak Bunu Biliyorum...
İçimden Sen Geçeceksin ve Gideceksin Bir Yerlere Ama Biliyorum ki Bir Yerlerde Birileri Hep Acı Çekecek...
Yine Biliyorum ki Sen Uzaklarda da Olsan Benim Yanımda Hep Yanıbaşımda, Taa Şuramda Yüreğimde Olacaksın...
Sen İçim de Bitmeyen Hiç Sönmeyen Bir Alev Olarak Kalacaksınsın...!


Güncelleme...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.