2 Mayıs 2013 Perşembe

Benim Sana İhtiyacım Var...

Bu Günlerde Değişken Mevsimlerim Hep Yağmur Getiriyor Gözlerime...
Ruh'umun Kanadığını Hissedebiliyorum...
Daha Net, Daha Acı...
Hiçbir Yere Ait Olmamak Gibi...
Boşluk Gibi...
İşe Yarayan Bir Şeylerin Kalmaması Gibi...

Bu Günlerde Yine Garip Bir His Taşıyorum Yüreğimde...
Hüzünlü Bir Şarkı Geziniyor Dudaklarımda...
Günlerce, Gecelerce, Sayfalarca Yazdım Bana Bıraktığın Acıları, Yine de Katlanamadım Sensizliğe...
Yüreğim Kanıyor Bugünlerde...
Çaresiz Yine...
Sensizim...
Seni Unuttuğumu Sandığım Günlerde Aşkının Zehirini İçime Akıtmışım Bilmeden...
Suskunlaşıyorum Gittikçe...
Söyleyeceklerim Çekiliyor Kendi İçine...
Dudaklarım Sanki Benim Değil...
Sadece Üç Beş Kelime Çıkıyor Ağzımdan...
Ayazda Kalmış Ruh'um...
Üşümüş, Isıtamıyorum...
Her Yanım Kanıyor...
Bir Türlü Yaralarımı Saramıyorum...
Kalbim de Susmuş Bu Aralar...
Aklım İse Senle Geçirdiği Her Saniyeyi Hesaplıyor...
Ruh'um mu?
Onu Sorma Sakın...!
Senin Bedeninde Can Bulmaya Çalışıyor...
Ne Vakit Ansam Seni Bir Şeyler Kıpırdıyor İçimde...
Bugünlerde Çok Az Konuşuyorum...
Yerli Yerine Koyamıyorum Kelimeleri...
Bir Boşluk Hissediyorum Benliğimde...
Hiç Tatmadığım Bir His Uyanıyor Yüreğimde...
İsimsiz Bir Hastalığa Tutulmuş Gibiyim...
Sol Yanımda Bir Sancı Her An Seni Hatırlatıyor....
Kendimi Rüzgara Kapılmış Gibi Hissediyorum...
Rüzgar İçime Kadar Sinmiş Sanki, Titriyorum Adeta...
Hava mı Soğuk Yoksa Sana ve Aşk'ına mı Üşüyorum?
Hiç mi Değerim Yoktu Acaba Gözünde Diye Düşünmeden Edemiyorum...
Affet Beni...
Başkasıyla Olmadı...
Olmuyor...
Yapamadım...!
Bir An Olsun Aklımdan Çıkmadın!
Unuturum Sandım Zamana Bırakınca Ama Unutamadım!
Darmadağan Yüreğim Geceler Boyu Seni Düşündü...
Bir Yanımda Koskoca Yalnızlığım, Diğer Yanımda Sen Vardın...
Alışamadım Yokluğuna, Oysa Varlığına Kolayca Alışmıştım...
Alışmıştım Tenine, Teninin Kokusuna...
Alışmıştım Sıcacık Tebessümüne...
Ellerinin Ellerimi Tutuşuna Kolayca Alışmıştım...
Seninle Yaşanan Her Şey Güzeldi...
Seni Yaşamak Çok Daha Güzeldi…
Şimdi İçim Karakış, Gecelerim Daha Karanlık...
Sen Yaşam Gücümdün Benim...
Seninle Umutlar Çiçek Açmıştı Yüreğimde...
Mutluluk Gözlerimde Gülümsüyordu...
Mutluydum, Hem de Hiç Olmadığım Kadar Mutluydum...
Seviyordum, Deli Gibi...
Seviyordum Seni...
Ve; Her şeye Rağmen Hala Ölesiye Seviyorum Seni...
Sevdan Bende Devasız Bir Hastalık Gibi, Her Geçen Gün, Tüm Bedenimi Sarıp Yok Ediyor Benliğimi,
Gözlerimin İçi Dolu Dolu Oluyor...
Olmuyor Bir Tanem...
Olmuyor Sevdiğim...
Olmuyor Aşk'ım...
Sensiz Olmuyor...!
Yokluğuna Alışılmıyor...
Sensizlikte Seninle Tükeniyor Ömrüm...
Bitmek Bilmeyen Kederlerdeyim...
Gözlerine Bakıp Her Şeyi Unutmak İsterdim....
Sana Olan Yürek Yangınımı Senin Yüreğinde Ebediyen Söndürmek İsterdim...
Benim İçin Ne Kadar Önemli Olduğunu Bilmek İstersen Eğer, Özümden ve Gönlümde Var Olan Tek Kişinin Sen Olduğunu Bilmeni İsterim...
Yalnız Sen Gülen Gözlerimin Altında Olanı Görebilirsin...
Yalnız Sen Beni Yalnızlıktan Oluşan Karanlık Dünyamdan Kurtarabilirsin...
Bu Nedenle, Ne Olursa Olsun Ruh'umdan Yüreğimden Gitme...
Benden Vazgeçme...
Sana İhtiyacım Var....
Yalnız Kaldığım Akşamlarda, Yüreğim Sevgiye Susadığında, Umutsuzluklar Üzerime Çöktüğünde, Kollarım Boş Kaldığında, Aşk'a Susadığımda, Bu Yürek Sevgiyi Özlediğinde Benim Sana İhtiyacım Var...
Sen Varsın Kalbimde, Bedenimde, Sen Varsın Hep Gözlerimde...
Sen Benim Soğuk Akşamlarda Üzerime Örttüğüm Mutluluk Yorganım, Karanlık Gecelerde Ruh'umu Isıtan Güneşim, Soluduğum Havamsın...
Sen Yüreğimin Tek Sahibi, Yaşama Sevincim, Dilimdeki Kelimelersin...
Acılarıma Karşı Dayanma Gücüm, Umutsuzluklarmı Yıkan Umudum, Sevgi Dolu Ağlayışım, Gönlümün Tek Özlemisin...
Sen Benim Vazgeçilmezimsin...
Benim Sana İhtiyacım Var...
Ben Sensiz Yaşayamam...!


Alışılmışın Dışında Bu Sevda...
Hem İlk Günkü Gibi Hem de Doyasıya Yaşanmış Gibi Fırtınalı...
Unutmaya Mahkum Edilmiş Yüreğimin Son Çırpınışlarına Dur Diyememem Bundan...
Dilim Unuttuğumu Söylese de Yüreğim Unutturmaz Bana Seni...
Böylesine Bir Sevda Benimkisi...

Hasretin Çağlayan İçimde...
Yavaş Yavaş Büyüyor Özlemin, Korkuyorum Bir Çığ Olacak...

Seninle Birlikte Nefes Almayı...
Ellerin Avuçlarımdayken Tenine Dokunmayı...
Gözlerin Gözlerimdeyken Gülüşünü...
Araya Mesafeler Girdiğinde Varlığında Yokluğunu Yokluğunda Varlığını Özledim...

Aşk'ın Her Halini Yaşadım Ben Seninle...
Bir Daha Asla Sevemem Deyişlerimi Ters Düşürdün Dilime...
Kimsenin Ardından Ağlamaya Değmez Deyişlerim Mazi Oldu...
Alışılır Derdim Ayrılıklara, Ama Sensizliğe Bir An Bile Alışamadım...
Hiç Geri Gelmedi Hüznümün Çaldığı Nefesim...
Ne Seni Silebildim Hayalimden, Ne de Hayalini Gözlerimden...

En Güzel Anılarda Seninle Varken Şimdi Varolamıyorum Yokluğunda..
Zaten Bir Anlık'tım Senin Hayatında...
Geldim...
Geçtim...!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.