29 Mart 2013 Cuma

Seni Özlemekle Tükeniyor Kalemim...

Sensizlik, Upuzun Bir Sessizlik...
Sensizlik, Ucsuz Bucaksız Çaresizlik...

Gecenin İkisi ve Ben Sensizliğimde Geçen Her Sensiz Dakikayı Teker Teker Yüreğime Kazıyorum...
Sensizliğin Hediyesi Fırtınalar Kopuyor Yüreğimde...
Savruluyorum...
Sensizliğimin Sessiz Gölgesinde Yaşıyorum...

Seni Özlemekle Başlıyor Her Cümlenin Başı ve Yine Seni Özlemekle Tükeniyor Kalemim... 
Önce Satır Satır Yazıyorum,Yüreğimin Duvarlarına Seni...
Sonra Başlıyorum Seninle, Sessiz Sessiz Konuşmaya...
Sensizliği Anlatır Gibi, Bakıyorum Bazen Gözlerine, İşte O An Gözyaşlarımı Siler Gibi Bakıyorsun Gözlerime, Hıçkırıklar, Çığlıklar Başlıyor İçimde...
Bazen Dayanılmaz Çekilmez Bir Baş Ağrısı Oluyor Sensizlik Gözlerimi Yakan, Bazen de Bir Acı Oluyor Yüreğimi İçin İçin Sızlatan...
Bazen Tebessümle Uyanıyorum, Sanki Hiç Gitmemişsin Gibi, Bazen de Öyle Uyanıyorum ki, Bedenim Sanki Göçük Altında Kalmış Gibi...

Canımı Ne Kadar Yaktığını, Farkında Olmadan Yaşattıklarını Tahmin Bile Edemezsin...
Oysa Ben Nasıl Sevmiştim Seni Biliyor musun?
Üstüne Titreyerek...
Canın Her Yandığında Aynı Acıyı Hissederek...
Yokluğunda Hayata Küserek...
Olmadığında Herşeyin Anlamını Yitirdiğini Düşünerek..
Sen Dünyamsın Diyerek Sevmiştim Seni...!

Şimdi Sana Olan Bütün Duygularım Çaresiz, Bitkin, Kimsesiz...
Oysa ki Ben Teselli İstememiştim Senden...
Sadece Sar İstemiştim Yalnızlığımı...
Gecelerime Usulca Dokunup Öpüşünle Söndür İstemiştim Yangınlarımı...
Bir "Ben" Ol İstemiştim Sende Kayboluşumda...
Tüm Yarım Kalanları Silip Yeniden Başlat İstemiştim Hayatı...
Sadece Ol İstemiştim Du'alarımda Birlikte Doğmak İçin Sabahlara...
Ben Teselli İstememiştim Senden...
Kirpiklerime Hapsettiğim Suskun Yaşım Olup Sev İstemiştim Beni Umarsızca...
Sadece Sen Ol İstemiştim Yarınlarımda...
Uzaktan da Olsa Sev Çok Sev İstemiştim...


Yine Seni Anlatma Arzusunda Kelimelerim...
Vurup Vurup Kaçıyorlar Kalbime...
Bundan Sonra Seni Taşıyan Cümleler Dökülse Kağıtlara Ne Fayda?
Canım Kanıyor, Ağlasam Ne Fayda, Sızlansam Ne Fayda?
Hani Bazen Yetmez Cümleler, Haykırır Çığlık Çığlığa...
Bazen Kelimeler Yetmez Yürektekini Anlatmaya Bazen de Susar Kelimeler...
Kimbilir Belki Kırgındır Cümleler, Dargındır Kelimeler...
Tükendi Kelimelerim...
Yağmur Damlalarıyla Birleşti Kirpiklerim...
Tükendi Tüm Zamanlarım...
Dönüşü Olmayacak Yolcululuklar Başladı...
Kalbim Çok Hızlı Atıyor ve Sık Sık Nefesim Kesiliyor...
Ellerim Titriyor ve Düşüncelerim Bulanıklaşıyor...

Bu Gece O Kadar Solgun ki Yüzüm, Sanki Sabaha Çıkmaya Gücüm Yok Diyor...
Dışarıda Bir Ölüm Sessizliği...
Yine Uzun Bir Gece Başlıyor Benim İçin...
Ağlamaklıyım Bugünlerde...
Gecelerim Hep Islak...
Sağnak Bir Yağmurda Islanmış Küçük Bir Serçenin Ürpertisi Var Bedenimin Her Bir Yanında...
Küçük Bir Çocuğun Gözyaşları Var Gözlerimde, Aralıksız Durmadan Ağlıyorlar...
Bu Gece Bir Başka Üşüyorum Her Nedense!
Nefes Alıp Verişlerim Farklı Her Zamankinden...
Tebessümlerim Dudaklarıma Yapışıyor Gülemiyorum...
Aslında Günüme Tutunacak Birini Arıyorum...
Aradığımı Bulamayınca Sarılamıyorum Hayata...
Hiç Bir Yerde Duramıyorum...
Hiç Bir Şey Beni Sarmıyor Artık...
Sanırım İçimdeki Sen"i Arıyorum...
Öylesine Eksiğim ki Sensiz Öylesine Sahipsizim ki, İçimde Geç Kalınmışlığın Çaresizliğiyle Çocuklar Gibi Ağlıyorum...
Ve Gel Gör ki Her Damla Gözyaşımda Yine Seni Arıyorum...
Yine Sensizliği Düşlerimde Yenmeye Çalışıyorum...
Zaman Gittikçe Azalıyor!
Güneş Her Ufukta Kayboluşunda Umutlarımda Yavaş Yavaş Tükeniyor...
Yine de Pes Etmiyor Kalbim; Direniyor...
Hergün Ölümle Biraz Daha Ölürken, Seni Düşündükçe Hayata Dönüyor Yeniden...
Bir Kıvılcım Ateşinin Aydınlattığı Kadar Işık Bile Olsan Yanında İstiyor Seni...
Ama Biliyorum Sen Çok Uzaklardasın, Bense Çamlar Arasında Bir Hastane Odasında...
Ciğerimde Bir İnce Hastalık İçimde Kapanmak Bilmeyen Bir Yara...
Yarın Yeni Bir Gün ve Her Yeni Günde Olduğu Gibi Ölüme Hazırlanıyor Ömrüm...

Bir Boşluk İçimdeki...
Tahammül Edemediğim Bir Karanlık...

Artık Ne Yazabileceğim Sayfa Kaldı Ne de Anlatabileceğim Bir Sevdam...
Yüreğimdeki Amansız Savaşın Sonucu, Yenildim...!

Artık Kuracak Bir Hayalimde Yok, Hayal Kurabilecek Gücümde!
Sakın Sen Sevme Beni, Çünkü Aşk Kimseye Hesap Vermiyor...
Senin Gibilerini Buluyor, Benim Gibilerinin Kalbine Yerleşiyor...
Ömrümü Yiyip İçiyor, Hesabı Ödemeye Sıra Gelince Bana Ödetiyor...!
Ne Sana Bir Şey Olur Ne de Aşk'a...
Bir Tek Bana Olur Sadece Bana!
Seni Sevmek Bir Tercihti...
Ama Yanlış, Ama Doğru O Seçim Benimdi!
Beni Sevmek Zorunda Değilsin Ama Daha Fazla Yakma Canımı...!
Ödeyemem Bana Düşen Acının Hesabını...!


Hiçbir Şeyin Önemi Yok Artık Hayatta, Ya da Hayatı Önemli Kılmaya Gerek Yok...
Bıraktım Gitti...!
Koşmuyorum Artık Hiçbir Şeyin Peşinden...
Her Şey İyi Olsun Diye Uğraştıkça Batıyorum Sanki Daha Çok...
Her Şey Üstüme Üstüme Geliyor...
Her Şey Kötüye Gidiyor...
Her Şey Bana Ters, Her Şey Yanlış Geliyor!
Öyle Güçsüzüm ki İsyanlarım Hep İçimde Saklı...
Kimse Bilmez Ne Çektiğimi, Onlar Hep Bende Saklı...
Çok Acı Çekiyorum!

Yaşadıklarımdan Yaşayamadıklarımdan Çok Yoruldum Allah'm!
İmdadıma Yetiş Rabb'im...!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.