1 Nisan 2013 Pazartesi

Bir Sürü Keşke İşte...........

Hasret mi Daha Zor Gelir İnsanoğluna Yoksa Sonrasında Kavuşamamak mı?
Hangisi Daha Ağır?
Bütün Vucudu Saran Acı mı Yoksa Acıdan Kurtulamamak mı?

Ne Çok Silmek İstedim Gözyaşlarımı Ama Silemedim...
Öylece Aktılar...
Ben Buram Buram Yanarken Senin Ardından Onlar İçten İçe Kan Ağladılar...

Çığlıklarımı Duyuyor musun ?
Canımdan Can Gidiyor Soluğumdan Nefes...
Dermanı Kaçıyor Yüreğimin...
Keder Avuçlarının Arasına Almış Kalbimi Öyle Bir Sıkıyor ki Nefes Dahi Alamıyorum...
Bak, Bugün de Güneş Doğdu...
Bugün de Sensiz ve Nefessiz Yaşıyorum...
Simsiyah Hüzünler Doğuyor Gönlümün Kuytularına...
Birkaç Damla Gözyaşı İle Yoğruluyor Günlerim...
Sonbaharın Dökülen Yaprakları Gibi Umut'larımın, Hayal'lerimin Düş'lerimin Rüzgarla Savruluşunu Gözyaşlarım Eşliğinde İzliyorum...
Yaşanamayanlar Yaşanamamış Olanlar Ezip Geçiyor Yüreğimi...
Hayallerim Umutsuz, Gözlerim Uykusuz...
Gözyaşı ve Hıçkırıkla Dolu Kelimelerim...
İçimde Fırtınalar Kopuyor...
Hüznün Yaprakları Dökülüyor İçime Usul Usul...
Delice Esen Rüzgarda Parça Parça Kopuyorum...
İçimde Dağlar Gibi Büyüyor Hasretin...
Yüreğimin Her Kıyısından Özlem Sızıyor, Doluyor İçime...
Arttıkça Artıyor Her Saniye...
Elimde Değil İşte, Söz Geçiremiyorum İçimdeki Bu Deliye!
Söz Dinletemiyorum Hislerime!
Söz Geçiremiyorum Kendime!
Senden Başka Her Şey Ağır Geliyor Yüreğime...
Seni İçimden Söküp Atmak İstesemde, Bıçak Gibi Saplanmış Kalmışsın Kalbime...
İnan Sensizlik Ağır...
Sensiz Yaşamak Çok Daha Ağır...
Kalbim Günlerdir Çarpmayı Unuttu...
Bir Boşlukta Eriyip Gidiyorum... 
Taşımak Ağır Geliyor Bu Bedeni...
Sözler Boş, Her Şey Boş...
Senden Kaçayım Derken Yine Yeniden Sana Yakalanıyorum...
Yokluğun Ağır Geliyor Varlığıma...
Sensizlik Çok Ağır Geliyor Yüreğimin Sınırlarına...
İmkansız Aşk'lar mı Bu Kadar Büyük Oluyor Sevgili?
Ulaşılmaz Olduğun İçin mi Bu Kadar Sevdim Seni?
Şimdi Gönlümce Sana Yazamıyorsam Artık Bu Aşk'ta Yokum Sanma..
Kalemim Kanıyorsa Seni Unuttuğumu Sanma...
Ben Seni Kalbime Sakladım...
Çok İstedim Seni Unutmayı...
Çok İstedim Aktıkca İçimi Yakan Gözyaşlarından Kurtulmayı Ama Olmadı İşte!
Gözyaşlarında Islanmaktan Kurtalamadım...
Olmadı Yapamadım!
Ben Seni Unutamadım!
Meğer Ne Çok Sevmişim Seni...
Unutmaya Çalıştıkca Anladım!
Unutulmuyor...
Unutulamıyor...
Yokluğunun Varlığında da Hiçbir Şey Değişmedi...
Yokluğun Engel Olmadı Hiç Sevgimin Yaşamasına...
Sanma ki Unuttum...
Sanma ki Kolay Çıkarsın Yüreğimden...
Sanma ki Bitirdim Seni...
Almış Başını Gidiyor Sevdam Her Zamankinden Farksız...
Biliyorum Feryatlarımı Duymayacağını ...
Biliyorum Duysan Bile Cevap Vermeyeceğini...
Oysa Çok Şey İstememiştim Senden...

Bir Kaç Kelimene Razıydım Ben...
Bize Dair Olması Yeterdi Bana...
Çok Şey İstemedim Senden...
Bir Kaç Kelime Sadece, Dudaklarından Dökülseydi...
Bir Kerecik "Seni Seviyorum" Deseydin, Dünyaları Verirdin Bana...
Küçük Sevinçler Yeterdi Bana...
Sana Göre Bir Şey Kalmadı Söylenecek...
Oysa Neler Var Aslında...
Bir Anlasan...
Bir Bilsen...
Ama Sen Seçimini Yaptın...
Ve Umarım Mutlu Olursun...
Yalnız Ben Hiç Bilemedim, Bilemezdim Aşkının, Sevdanın Parça Parça Edeceğini Kalbimi...
Bilemezdim Bu Kadar Acı Ekeceğini Gönlüme...
Şimdi Benim Ne Gündüzüm Gündüz Ne Gecem Gece...
Ne Tabiplere Anlatabiliyorum Derdimi Ne Merhem Bulabiliyorum Yarama...
Ne Dünyalara Sığabiliyorum Sen Olmadan Ne de Sensiz Durabiliyorum...
Ne Mutlu Olabiliyorum Ne de Sensiz Yaşayabiliyorum...
Nefes Alamamanın Izdırabına Dayanamazken İmkansız Bir Aşkın Acısını Çekiyor Yüreğim...
İmkansız Bir Aşk Bu...
İnsanı Yavaş Yavaş Öldüren, İnsanı İçin İçin Bitiren Bir Aşk'ın Acısını...
Kavuşamayacağımı Anlamak...
Uzaktan Sevme Mecburiyetinde Kalmak...
Sevdiğini Kimseye Söyleyememek...
Haykıramamak Aşk'ını Tüm Dünyaya Kahrediyor İnsanı... 
Her Şeyin Bir Bedeli Var Bu Dünyada, Ama Benim Aşk'ımın Bedeli Acı Çekmek ve Yavaş Yavaş Erimekmiş Kar Misali...
Aslında Ta Baştan Biliyordum Bu Aşk'ta Kavuşmak Yok Ama Söz Dinletemedim Sol Yanıma...
Sevmeye Hasret, Aşk'a Aşık Bu Gönül Buldu Sonunda Sevdasını, Buldu Aşk'ını Ama Sevinemiyor...
Üzülüyor Hep...
İmkansız Bir Aşk'a Kondu Bu Gönül...
Şimdi Düşünüyorum Sevmese miydim?
Hiç Tanımasa mıydım?
Hayır!
İyiki Sevmişim...
İyiki Tanımışım...
Pişman Değilim...
Aşk'ı Sende Tatmaya Başlayınca Hayatımda Ne Kadar Çok Keşke Varmış Farkına Vardım... 
Ama Şundan Emin Ol, Bu Keşkelerimin Hiçbirinde Keşke Seni Tanımasaydım Yok...!
Ama Keşke Seni Daha Erken Tanısaydım Var...
Keşke Sevmenin, Sevilmenin Manasını Seninle Yaşayarak Öğrenseydim Var...

Keşke "Sen" Hep Yanımda Olsaydın, Şu İç Çekmeler Olmasaydı, Acı Olmasaydı Var...
Keşke "Keşke" Kelimesini Hiç Bilmeseydik, Hiç Öğrenmeseydik Var...
Keşke Bu Aşk İmkansızlıklar Üzerine Kurulu Bir Aşk Olmasaydı Var...
Keşke, Keşke ve Yine Keşke...
Bir Sürü Keşke İşte....................

Ve Ben, Seni Kimsenin Kimseyi Sevemeyeceği Kadar Çok Sevdim...
Kimsenin, Kimseyi Sevemeceği Kadar Çok Sevilmedim Belki Ama Olsun Sevgili...
Ben Seni Herşeye Rağmen Çok Sevdim...
Sevdam Böyle Yetim Kaldı Bir Köşede Ama; Hala Öyle Gururlu ki; Yenilmedim Dercesine...
Gururlu Geldin, Öyle de Gitmeni İsterdim...
Ve Beni Sevmeni İsterdim...
Aslında Hiç Birini Değil de; Seninle Ölmeyi İsterdim...

Düş Kuran Ben miyim, Düşleri Olmaza Götüren Sen misin Yoksa?
Evet Hala Bekliyorum Seni...
Seni Sevmeme İzin Vermeni, Beni Bir Parçan Olarak Yaşamanı İstiyorum...
Evet, Sevgili! Sen Artık Ben Oldun...
İçimden Çıkarıp Atmak İstesem de Yapamam Bunu...
Gücüm Yetmez Buna...
Hele ki Aşkıma Hiç Yetmez...!

Sen; Benim Tek Tutuklu Yanım, İçimden Söküp Atamadığım Mahpusluğum, Yüreğimde Hiç Bitmeden, Kanayan, Bir Ömür Dermanı Bulunmayan, İçimde Her An Ağladığım Yanım, Canım, Kanım, Tek Varlığım, Umutlarımın, Düşlerimin Tek Erkeği, Unutamadığım, Hayattaki En Tatlı Yanımsın...
Sen; Benim Vazgeçilmezim, Geceler Boyu Düşlediğim, Rüyalarımı Hayaliyle Süslediğimsin...
Sen; Beni Parçalara Bölen, Parçalara Ayıran, Sonra da Parçalarımı Alıp Götürensin...
Sözlerinle Boşuna İncitmeye Çalışma Beni, İnan ki Artık İncinmiyorum Sevgili...
"Aşk"tan, Acıdan, Kavuşmayı Arzulamaktan İnan ki Hiç Korkmuyorum...!
Herşeye Rağmen Seni Çok Ama Çok Seviyorum...

Hayatımda Öyle Bir Cümlesin ki, İstesem de Sana Nokta Koyamıyorum...

Biliyordum...
O Gün Seni İlk ve Son Görüşümdü...
O Gün Beni İlk ve Son Öpüşündü..
Biliyordum...
O Gün Bizim, Sadece İkimizin Olan Her Şeye Veda İdi Gelişim...
Bu Veda Artık Sana...
İnan Sevgili Ben Bana Düşen Yazgısını, Acısını, Sancısını Yaşadım Bu Aşk'ın Her Dakikasında...
Seninle Yaşadığım Deli Mutluluğun Bedelini Ödedim Her Nefes Alışımda.../


Acı Çeken Bir Yürekten Ç/alıntı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.