1 Nisan 2013 Pazartesi

Bana Teselli Vermekten Vazgeçin Artık!

Birşeyler Yazmalı, Yazmalı da Nasıl!
Yaşamak İçin Nasıl Nefese İhtiyaç Varsa Yazmak İçin de Bir Yüreğe İhtiyaç Var Ama Ben Hem Nefesimi, Hem Yüreğimi, Hem de Kelimelerimi Kaybettim...


Malüm Hepimizin Hayatında Dönemeçler Vardır... 
Bazı Şeyler Biter Bazı Şeyler Başlar ve Ben Şimdi Bir Bitiş Noktasındayım Yeni Bir Başlangıcın Olup Olmadığını Bilmeden Bu Noktada Yaşıyorum...

Zorla Alıp Verdiğim Nefes Bile Yoruyor Beni...
Eski Ben Olabilmiş Olsaydım Eğer Yürek Kalemimle Yazıp Yeni Sayfalar Doldururdum Ama Ben Şimdi Sadece Eskilerine Göz Atıyorum Son Bir Kez ve Ağlıyorum, Çünkü Tek Bir Hece Dahi Yazabilmek Fazla Şu An ki Halime...

Bu Susuşun Sebebi Kızgınlık Ya da Öfke Değil...
Evet Belki Çok Kırgınım ve Kırgın Olur Bazen İnsan, En Sevdiğine Dahi Kırılır ve İncinir...
Bir Sözdür Belki Onu Kıran Belki de Birkaç Söz Ama Bir Veya Birkaç Ne Farkeder ki Kırılmıştır İşte Bir Şekilde...
Gülümsememin Artık Hiçbir Şey İfade Etmediğini Biliyorum,
Sırtıma Yüklenenlerden Öyle Çok Yorulmuşum ki Sadece Onu Farkediebilyorum...

Yaşamım Boyunca Hep Birşeylerin Mücadelesini Verdim Durdum ve Hiçbir Zaman da Kazanamadım!

Şimdi Ben Akciğerimde Oluşan Küçük Bir Yaranın Tedavisi İçin Yeni Bir Mücadele Veriyor ve Herzaman ki Gibi Azimle Bunu da Yenmeye Gayret Ediyorum...
Vaktimin Çoğunu Hastanelerde Geçirdiğim İçin Artık Eskisi Gibi Çok Sevdiğim Blog'umda Yazamıyorum...
Böylelikle Yaşamımın Bir Sayfasını Kapatıyor, Hastane Odasında Devam Edecek İkinci Bir Sayfayı Açıyorum Önüme...

Neden Bilmiyorum Ama Herkes Bana Teselli Vermek İçin Çırpınıp Duruyor, Oysa Ben Kimseden Teselli İstemiyorum, Onların Tesellisine İhtiyacım Yok ki!
Bana Ondan Başkası Teselli Olamaz ki!
Benim Ona Sadece Ona, Onun "Bir Yudum Sevgi"sine İhtiyacım Var...
Başımı Yaslayıp Ağlayabileceğim Omzuna, Bir Nefeslik te Olsa Onun Nefesine İhtiyacım Var...
Bana Teselli Vermekten Vazgeçin Artık!
Sakın Ama Sakın Üzülme Bu da Geçecek Demeyin!
Şimdiye Kadar Hiçbir Şey Geçmedi, Bu da Geçmeyecek!
Geçmedi İşte, Geçmeyecek!
Siz Sadece Söyleyin, Kalp Sancılarıma İyi Gelecek, İçimdeki Acıları, Sancıları Dindirecek Bir İlacınız Var mı?
Uyuşmak İstiyorum, En Çok da Unutmak İstiyorum...
Beni Yaşatacak Ama Gerçekten Yaşatacak, Gözlerimdeki Yaşları Kurutacak, Beni Eski Ben Yapacak Bir İlacınız Var mı?

Yeter Artık Allah Aşkına Yeter!
Bana Boşu Boşuna Teselli Vermeyin!
Alıp da Veremediğim Nefesler Yeterince Yoruyor Beni Zaten, Bir de Siz Yormayın...!
Rahat Bırakın Beni!
Yalvarırım Rahat Bırakın!
Yavaş Yavaş Ölüyorum Görmüyor musunuz...!
Allah'ım Bu Nasıl Bir Sevgi ki;  Ölüme Adım Adım Giderken Bile Onu Ölesiye Çok Seviyorum...!



Ve Son Sözlerim, Belki de Bu Blogda Aldığım Son Nefeslerim!
Sevgi Cesarettir, Yaşamaktır, Vazgeçmemektir, Her Şeyin İnadına ve Her Şeye Rağmen Sevebilmektir...
Sevgi, Sevdiğine Aşk'ını Söyleyebilmek Her Şeyi Onunla Paylaşabilmek, Tutku Adına Her An, Binlerce Kez Ölüp Milyon Kez Dirilmektir...
Sevgi, Bitmek, Tükenmek Tükendiğini Hissettiğin An Yeniden Sevgiline Koşabilmektir...
Sevgi, Hasrettir, Özlemdir, Uğrunda Ne Varsa Feda Etmektir...

Bende Sevdamdan, Aşk'ımdan Bir Saniye Olsun Vazgeçmeden Tutkuyla, Hasretle, Özlemle Aylar Boyunca Sevdamı, Aşk'ımı Bıkmadan Usanmadan Burada Yazdım...
Ve Bilmeni İsterim ki; Senden Uzakta Olmayı ve Sensiz Bu Aşk'ı Yaşamayı Hiç Ama Hiç İstemedim...
Seninle El Ele Yürümek,
Soğuktan Üşüdüğünde Ellerini Tutmak ve Sana Sarılıp Bedenini Isıtmak İstedim...
Gözlerinden Sevgiyle Girmek, Kalbinin En Sıcak Yerinde Kalmak İstedim...

Seninle Kısacık Bir An'ı Geçirebilmek İçin Canımı Dahi Vermek, Sadece Senin Gönlüne Yaslanmak, Orada O Bambaşka Sevgiyi Yaşamak ve Sana da Yaşatmak İstedim...
Yalnızlığımda Sevmek, Sadece Seni Sevmek, Seninle Tek Bir Beden Tek Bir Ruh Olmak, Seninle Bir Ömrü Doya Doya Yaşamak, Gönüllerimizi Görünmeyen Sevda Zinciriyle Birbirine Bağlamak, Bir Daha Hiç Ama Hiç Kopmamak İstedim...
Tüm Çaresizlik ve imkansızlıklar İçinde de Olsam Yine de Seni Sevmek Hep Sevmek İstedim...
Ben Bir Tek Seni, Herşeyden Çok Seni İstedim...!
Yine Bilmeni İsterim ki; Senden Uzakta Olmayı Sensiz Bu Aşk'ı Yaşamayı Hiç Ama Hiç İstemedim...!!!


Ah Be Kaderim, Yaptın Yine Yapacağını...! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.