14 Nisan 2013 Pazar

Sevmesin Beni, Özlemesin Ne Farkeder ki?

Akşam Olunca Aniden Sol Yanın Acır, Sanki Birşey Saplanır Yüreğine...
Gözlerde ki Yaşlar Kendini Feda Eder, Dil Susar Hiçbir Şey Diyemez...
Hasret İyice Yakar, Özlem Çoğalır Durduğu Yerde, Sığmaz Gönlüne...
Gitmek İstersin Ama Gidemezsin, Uzaklar Daha Bir Uzak Görünür Gözüne...
Sonra Dönüp Bakarsın Hayallerine ve "Ne Kadar Boşmuş Hayaller" Dersin Kendine...
Tüm Hayallerini Silmek, Üzerlerine Bir Çizgi Çekmek İstersin...
Ama Yok!
Elin Varmaz Çizmeye Gönlün Dayanmaz Silmeye...
Ve Devam Eder Ateş Yanmaya Kaldığı Yerden Yine...
Bir Özlem Odunu Daha Atarsın Yanan Yüreğin İçine...
Söküp Atmak İstersin Yakmasın Daha Fazla Diye Alevler Yükselen Yüreğini, Ama Söküp Atamazsın Yine de...
Yüreğin ve Aklın İzin Vermez, Kucaklaşır Birbirleriyle...
Kıyamazsın Ne Yüreğine Ne de Aklına...
Gözleri Yine Kapatıp Düşlersin Gecelerce...
Gözlerini, Dudaklarını, Gülüşlerini, Yüreğini Baş Köşeye Koyarsın Yine...
Hem Yüreğinden Hem de Hayallerinden Gitmek İstersin de Gidemezsin Bir Adım Dahi Öteye...!


Tüm Yaşamı Boyunca Bir Kere Sever İnsan, Bir Daha Sevemez...
Öylesine Deli Dolu, Öylesine Coşkulu Bir Daha Bekleyemez...!
Geceler Başkasına Akmaz, Yürek Başkasına Açmaz Kapılarını...
Başka Dokunuşlar İstemez Gönül Teline...
Başka Baharlara Açmaz Çiçekleri...
İstemez Uzansın Hiç Bir El Eline...

Bende Bir Onu Sevdim, Sadece Onu...
Hem de Öyle Laf Olsun Diye Değil, Ta İçten En Derinden Sevdim...
Hani Yağmurun Altında Islanırsın Ya Sırılsıklam! İşte Öyle...
İliklerime Kadar Sevdim ve Yüreğimin Derinliğine Hapsettim Onu...

Bu Sevdayı Mısralara Dökmek, Ya da Yakışan Sözcüklerle İfade Etmek Çok Zor...
Kalemim Suskun, Aklım Ona Odaklı, Ben Bende Değilim Yine...
Bendeki Onu Anlatacak Sözcükler Malesef Yok Bende...
O Benim Suskun Yanlızlığım, Ağlayan Gecem, Derin Hıçkırığım...
Bazen Du'alarım Bazen de Neden Yanımda Yok Diye Kendime İsyanım...
Özlemeyi Özlemek, Sevmeyi Sevmek Ne Demektir Bilr misiniz?
Hasreti Bilir misiniz?
Dokunamayacağınızı, Duyamayacağınızı ve Göremeyeceğinizi Bile Bile Birini Özleyip Hasret Çekip Onu Sevmeyi Sevebilir misiniz?
Kimselere Anlatamadım Derdimi...
Onu Sevdiğimi Kimseye Söyleyemedim..
Duyduğum Her Şarkıda Biraz Daha Hatrladım Onu...
Ellerini Tutmayı Hayal Ettiğimde Uzaklardan Gelen Bir Çığlık Bastırdı Yüreğimdeki Sessizliği...
Bilemezsiniz ve Anlayamazsınız Beni...!
Yaşadığım Onca Acıya İnat Gülmeyi Öğrendim Onunla ve Ağlamayı "Olmaz" Dediğinde Geceler Boyu...
Bilemezsiniz Anlayamazsınız Beni...!
Yaşamaya Değer Ne Kaldı Dünyada Dediğim An'lar Oldu, Hepsinde O Geldi Aklıma, Gülüşü Geldi, Sustum...
Öyle Anlar Yaşadım ki Sevmeyi Bile Unuttum Bazen...
Ağlamak Geldiğinde İçimden Anlamsız Gülüşlerle Kandırdım Gözyaşlarımı...
Herşeyi Attım Bir Kenara Ondan Sonra...
Evet Onu Sevmeyi Sevdim Ben...
Ben Onu Özlemeyi ve Sadece Onun İçin Ağlamayı, Sadece Onun İçin Gülmeyi Sevdim...
Ben Onu Sevdim...
Buğulu Camlara Yazdığım Şiirleri Sadece, Ona Yazdım Hayallerimde...
Sadece Onu Büyüttüm Yüreğimin En Virane Yerinde...
İsterse Sevmesin Beni İsterse Özlemesin Ne Farkeder ki?
Ben Onu Sadece Onu Sevmeyi Sevdim...
Ben Ona Her Hasret Kaldığımda Ağlamayı Sevdim...
Uzakmış Yakınmış Ne Farkeder?
Ben Aramızdaki Mesafeye İnat Onu Sevmeyi Sevdim...
Aslında Anlatacak Ne Çok Şey Var Ama Anlatamıyorum...
Ona Dokunmak İstediğimde Dokunamadığım Gibi...
Duymak İstediğimde Duyamadığım Gibi...
Aslında Yaşanmamış Ne Çok Şey Var Yaşamaya Değer Onunla...
Aslında Gülemediğim Ne Çok Şey Var ve Ağlayamadığım...
Hepsi Onunla Olsun İsterdim...
Yaşamaya Değer Herşeyi Onunla Yaşamak, Sevmeye Değer Herşeyi Onunla Sevmek İsterdim...
Ona Dokunmak, Gözlerine Bakmak, Ellerini Tutmak, Ömür Boyu Yaşamak İsterdim Onu Onunla Birlikte...
Ve Onunla Gülmek İsterdim Gülemediğim Herşeye...
Aslında Ona Anlatacak Ne Çok Şeyim Var...!
Her Sözcükten Onu Anlatan Bir Cümle Kuruyorum ve Her Cümleden Onu Hatırlatan Bir Sözcük Buluyorum...
Öyle Seviyorum ki Onu, Kimselere Anlatamıyorum...
Öyle Seviyorum ki Onu, Gözümden Akan Yaşlarla Anlatıyorum Geceye Özlemini...
Gözümden Akan Yaşlarla Yazıyorum Sayfalarca Onu Ne Çok Sevdiğimi...

Yavaş Yavaş Bir O Kadar da Oluk Oluk Tükeniyorum...
Yazmaya Gücüm Kalmıyor...!
Kısa Kesiyorum Gözyaşlarımı...
Biliyorum; Anlatamadım Yine Onu Nasıl Sevdiğimi, Anlatamam da...!

Onu Canım Gibi Değil Canımdan Daha Çok Seviyorum...
Engel Olamayacak Hiçbir Derdim Hiçbir Hastalığım Onu Sevmeme...
Onu Sevmek Ölüm Olsa Bile Vazgeçmeyeceğim Asla...!
 ..............................

Ümitler Bittiğinde Yürekler Yaralıdır...
Daralır da Daralır Ruhlar...
Önce Sözler Tükenir; Sonra Gözler...
Nedir Kara Sevdanın Tarifi?
Acı Kaleme Dökülür mü?
Aşkın Resmi Çizilir mi Tablolara?
Ya Yerde Kalan O Yürek?
Yerine Koysan Sığmaz Yerde Bıraksan Olmaz!
Bir Kez Çıktıysa Yerinden ve Bir Kez Yara Aldıysa Derinden Kanadıkça Kanar Artık...

Bazen Bakışlar Kalır Sadece Gidenin Ardından...
Söylemek İstediğin Çok Şey Olur Ama, Kilitlenir Boğazında Kelimeler...
Keşkeler Çoğalır Ömründe...!
Keşke Dersin ve Her Keşke Yeni Bir Acıyı Beraberinde Getirir...
Uykuların Kaçar Senden...
Gerçekler Çoktan Terk Etmiştir Seni...
Düşüncelerin Kalbine Kalbin Demir Parmaklıklarda Tutsak ve Sen Kendi İçinde Kaçak Olursun...!
Ne Kadar Kaçarsan Kaç, Aklında Hep Aynı Resim, Elinde Hep Bu Kırık Kalbin...!
Sen Farkında Olmasan da Gitmişsindir Aslında Gidenle...
Kaldığını Sanırsın Aynı Yerde Ama Yanılırsın...
Senden Birşey Kalmamıştır...
Sadece O Kalmıştır Senin Kalbinde...!
Duyguların, Düşüncelerin, Hayallerin, Umutların, Hepsi Tek Kalemde Dağılmıştır Artık...
Bundan Sonra "O" Gelse de Toparlayamaz Seni,
Yapıştırsa da Gönül Kırıklıklarını, Olamazsın İnan Artık Eskisi Gibi...!



Asil Bir Ruh'tan Ç/alıntı...!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.