2 Nisan 2013 Salı

Bak Ağlıyor Gözlerim...


Küçücük Bir Umuda Bağlı Yaşanıyor Ömür...
Her Gün Doğan Güneş Tebessüm Ettirirken İnsanları Seni Kahreden Bir Günün Başlangıcına Uyandırır...
Çarenin Çaresizlik Olduğu Zamanlar Vardır...
Kaçıp Gitmek İstedikçe Ayağın Birbirine Dolanır...
Acıya Bağşıklık Kazanınca Hayatın Sana Huzur Veren Gözyaşlarında Gelmez Olur...
Gidememek Nedemektir Bilir misin?
Peki Ya Gidemediğine Ağlamak...!
Sen Hiç Tam da Bu Sevgiyle Tamamlandım Derken Tekrar Tekrar Ufacık Parçalara Bölündün mü?
Sen Hiç Gitmek Zorunda Bırakıldın mı İstemeden?
Ayakların Giderken Aklın, Gönlün Kaldı mı Geride?
Onda, Sadece Onda Onun Yüreğinde Tutuklu Kalmak Ne Demektir Bilir misin?
Sevmek!
Anlatılamaz ki...
Bazen Bir Çıkmaz Sokak Bazen de Bulutlar Üzerinde Yaşanan Bir Mutluluk...
Bazen Çözüm Bazense Sorunun Ta Kendisi...
Seversin İşte Bu Dengesizliklere İnat...
Sevmek Güzeldir Yine de...
Düşünmek Onu Durduk Yere...
Oysa Dayanılmazdır Sadece...
Sevmek...
Sevmek Anlatılamaz ki...
Hele de Yaşamayana...
Karşılıksızdır Bazen...
Beklemektir Gelecek Diye...
Kaybetme Duygusu Taşımaktır Ölesiye...
Ve Özlemektir Yanında Olsa Bile...

Olmuyor!
Yüzün, Gülüşün, Öpüşün, Susuşun Aklımdan Gitmiyor...
Olmuyor!
Öyle Bir Üşümüşlük Hissi İçimi Kaplıyor ki Gitmek Nedir Bilmiyor, Adeta Yüreğim Donuyor...
Zaman Zaman Karnımdan Kalbime Yürüyen Bir Ağrı Hissediyorum...
Ve Sonra O Kahrolası Sorular Birbirini Takip Ediyor...
Acaba Hayatında Birisi Girdi mi?
Kimseyi Öptü mü, Sarıldı mı?
Biliyor musun Sevgili!
Sen Beni Sende Öldürmüşken Ben Seni Bende Öldüremedim...
Sen Gittiğini Sanmışsın Benden Ama Aslında Her Şeyinle Kalmışsın Bende...
Ruh'un Bende Kalmış Yüreğin Bende...
Hasretin Bende Kalmış, Özlemin Bende...

Seni Benden İstesem de Gönderemem...
Zaten Ölmüş, Artık Yaşamıyor Olan Ben'i Bir Kez Daha Sensizlikle Öldüremem...!
Alışacağımı Söylemiştin Sensizliğe, Olmadı...
Geride Kalan Unutamıyor, Alışamıyor...
Büyüyor Yalnızlığı...
"Bensiz de Hayat Devam Eder" Derler Ya Hani Gidenler, Öyle Olmuyor...

Bir Bilsen Nasıl Özledim Seni...
Yaşanmamış Zamanları, Gözyaşlarıyla Islanmış, Kısacıkta Olsa Yaşadığımız An'ları...

Kokunu...
Uzun Uzun Gözlerine Bakmayı...
Tam Bir Şeyler Söyleyecekken Susup Yutkunmayı...
Seni Sadece Seni Özledim...

Anla Artık...! 
Olmuyor, Sensiz Olmuyor...!

Yürekteki Acı Neyse Yürek Kalemi de Onu Yazıyor!
Şimdi Anladım Yüreğimin Kalemi Her Eline Aldığında "Seni" Yazışını...!

Ben Sadece Sevdim Hiçbir Şey Beklemeden, Sevgime Yalan Eklemeden Seni Sevdim...
Ben Gözlerine Derin Derin Bakmayı, Ellerinden Tutmayı Sevdim...

Evet Ben Ölesiye Sevdim Seni!
Geleceğini, Benim Olacağını Hiç Düşünmedim, Düşünemedim...
Olabilme İhtimalinde Yoktu Zaten!

Biliyorum Seninle Yaşamak Demek "Hayat" Demekti Aslında!
Senden Bir Şey  Beklemiyorum!
Beklemedim de Hiçbir Zaman!
Karşılıksız Olunca Sadece Hayallerimi Süsledi İşte Sevdan!

Ben Seni Benim Olman İçin Sevmedim, Sadece Varlığını, Sevgini Bana Hissetirmeni İstedim...
Ben Senden Hiç Birşey Beklemedim, Sadece Adımı Adına Birleştirerek "Du'a"lar Ettim Rabb'ime...
Senden Birşey Beklemeden, Usulca ve Sessizce Seni Sevdim...
Yine Hiçbir Şey Beklemiyorum İstemiyorum Senden...
Beni Sevmeni de İstemiyorum...
Ben, Sadece Ben Seviyorum...

Senden Hiçbir Şey Beklemeden, Seni Bile Beklemeden, "Acaba Gelir mi, Sever mi?" Dahi Demeden Seviyorum Seni, Hepsi Bu...!
Evet Ben Sevdim Sadece Sevdim!
Sevdiğim İçin Hiç Ama Hiç Pişman Değilim!

Ne Gelmişse Ne Gelecekse Senden Yana Herşey Kabulüm...
Hani Unut Diyorsun Ya?
Olmuyor İşte Unut Demekle...
Herşeye Rağmen Unutamıyor İnsan...
Bende Sana Sev Diyorum Mesela...
Sevebiliyor musun?
Yeter ki Unut Deme Bana!
Çünkü Ben Seni Nakış Nakış İşlemişim Ruh'uma Asla Unutamammm...!
Şimdi Son Sözlerim...
Bu Sözleri Buraya Yazarken Yağmur Misali Ağlıyor Deniz Mavisi Gözlerim...!

Elimden Hiçbir Şey Gelmiyor, Düşünmek Bile Yoruyor Artık Yüreğimi...
Benim Gönlüm Üşüyüp Canım Kanarken Oluk Oluk Sen Hep Susuşlara Terkettin Cümlelerini...
Şimdi Hem Sensizim Hem de Bensizim...!
Ben Hala İçime Açtığın Yaralara Dokunup Canımı Acıtıyorum...
Yüreğim Hala Düğüm Düğüm...

Yüreğime Attığın, Kördüğüm Yaptığın Düğümleri Çözmek İçin Dahi Uğraşmıyorum!
İşte Öylesi Bir Çıkmazdayım!
Anladım ki Ben Sana Geç Kalmışlar Durağındayım...!

Benim Sana Senin Bana Ahirette Ödenmek Üzre Bir Sevgi Borcumuz Olsun Güzel Yürekli Adam...
Yaşatmak İsteyip te Yaşatamadığım, Yaşatmak İsteyipte Yaşatamadığın Bir Sevgi Borcum Olsun Sana, Bir Sevgi Borcun Olsun Bana...!


Yasaklar Arasında Kaybolmuş Bir Sır Gibi Tanıdım Seni...
Titreyen Elerim...
Ürkek Ayaklarım...
Ve Kısık Sesimle Okudum Gözlerini...
Sakladım Seni Kem Gözlerden...
Kimbilir, Belki de Kıskandım Seni Kendimden...
Seni Yazmak...
Seni Anmak...
Ve Seni Tekrar Tekrar Yaşamak Zorundayım...
Ben Elimi Uzattığımda Boşluğa Değil, Sana Dokunmalıyım...
Ellerimi Tutarsan En Derinimde Ne Yangınlar Çıkacak, Ne Umutlar Filizlenecek Gönül Bahçemde...
Ne Olurdu Karla Karışık Yağan Sen Olaydın da Kollarımı Açaydım Sana...
İliklerime Kadar İşleseydin Her Damlanda...
Ben Sırılsıklam Olmaya da Hazırdım Sen Olunca Sebebim...
Çünkü Ben Seni Nefesim Gibi Sevdim...!


Acı Çeken Yürekten Ç/alıntı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.