1 Nisan 2013 Pazartesi

İzin Verseydi Ömür Boyu Onu Sevebilirdim...

Vazgeçemeyecek Kadar Senin Birinin Olamayacak Kadar Hiç Kimseye Aitim...
Düşündüğümde Seni Bir Sıcaklık Sarar İçimi...
Buruk Bir Haz Duyar Yüreğim...
Bir Daha Düşünürüm Seni ve Beni...
Bir Kuş Gibi Havalanır Yüreğim...
Üşürüm...
Yağmurun Pencereme Vuruyor..
Burnuma Geliyor Kokun...
Gözkapaklarıma Çiziliyor Hayalin...
Ateşim Çıkmış...
Boğazlarımda Ağrılar...
Ciğerlerimde Sancılar...
Bu Yarımlık, Bu Hiç Olmuş Hayaller Kimin Umurundalar?
Yokluğunla Savrulup, Varlığınla Kendinden Geçerken Bu Beden, Yenilen Yürekler, Vazgeçilen Direnişler Hayatımın Hangi Noktasında Yer Alıyorlar?
Beni Koyup Gittiğin Yerde mi, Keşke'leri Dilime Doladığın Zamanda mı?  
Gözyaşlarımın Ötesinde Üzüntüm...
Beni Onlara Tercih Edip Yalnızlıkları Önüme Pusu Kurmaya Davet Ettiğinde Başlıyor Tüm Çığlıklarım...
Yürekteki En İnce Sızısında Bana Tüm Yaşattıkların...
Affet Bile Demedin ki Affedeyim!
Gözlerime Bile Bakmadın ki Son Kez, Seni Gözlerimden Akıtıp Silebileyim!


İsteseydi Eğer Ben Onu Çok Sevebilirdim, Hayatında Hiç Sevilmediğin Kadar Hem de...
Öyle Çok Severdim ki; Doyardı Sevdaya...
Kıskanırdı Sevildiğini Sananlar...
Öyle Büyük Bir Ateş Yakardım ki Kalbinde, Cesaret Edemezdi Kimse Yaklaşmaya...

Eğer İzin Verseydi Ömür Boyu Onu Sevebilir, Ömür Boyu Kalabilirdim Yüreğinde...
Hiç Bıkmadan Usanmadan Sadece Onun Gözlerine Bakabilir, Bir Ömür Sadece Onun Olabilirdim...
İzin Verseydi Bir Şarkıyı Dinlerken Her Seste, Her Notada Aynı Duyguları Yaşadığımızı Bildiğim Birinin Yanından Nefes Alış Verişlerimin Arasındaki Mesafe Kadar Bile Uzağa Gitmezdim...
Şimdi Onsuzlukta Onunla Oturuyorum Sessiz Balkonumda...
Onsuzlukta Ona Dair Milyonlarca Buse Biriktiriyorum...
Hava Soğuk...
İçimi Isıtmama İçtiğim Kahve Yardım Edemiyor...
Onsuzlukta Ellerim Ellerini Arıyor...
Rüzgar Yüzümde...
Dudaklarımda...
Ellerimde Geziniyor...
Dokunmadık Yer Bırakmıyor...
Ürperiyorum...!
Dudaklarımda Hep Aynı Kelimeler...
Keşke İzin Verseydi, İzin Verseydi ve Ben Onu Hep Sevseydim...
Sözlerim Satır Aralarında Değil de Kulaklarına, Oradan da Yüreğine Aksaydı...
Keşke Ben Bu Balkonda Onunla Olmak Yerine, Onsuzluğa El Sallamasaydım...
Keşke...
Keşke...
Keşke...!


Eğer Bilseydi Bende Olan Sevgisini Elini Değdirmeye, Unut Demeye Korkardı...
Eğer Bilseydi Bende Olan Aşk'ını Dokunmaya, Yok Etmeye Kıyamazdı...
Tebessümlerim Yerini Gözyaşlarıma, Sımsıcak Ellerim Buz Gibi Yalnızlıklara, Anılarım Hiçliğe Mahküm Ettim...
O Yokken Boşunaymış Hayat, Boşunaymış Her Tebessüm...
Ve Artık Tebessümlerimde de Sadece O Var Gözyaşlarımda da...!


Yaşamaksa Eğer Bu Yaşanılıyor Kader Buysa Katlanılıyor...
Aşk'ın En Onulmazında Çabalarken Tutunmak İstedim Ellerine.. 
Belki Bu Dünyada Herkes İçin Herhangi Birisin Ama Herhangi Biri İçin Dünyalara Değersin...
Zannetme ki Ölmek Zor, Ölmek Kolay, Ölmek Kolay da Can Gibi Aklımdasın...
Öyle Kolay Gömülmüyorsun Maziye...
Zaten Ben Seni Gömemem Maziye...
Belki Aşk'ıma Evet Diyemezsin Ama Bir Gönül Uğruna Can Veriyor Bunu Görmedim Diyemezsin!
Aşk'ıma Evet Diyemezsin Belki Ama Bir Dünya Yıkmadım Diyemezsin!
Aşk'ıma Evet Diyemezsin Ama Bir Aşk'ı, Bir Ömrü Çiğnemedim Diyemezsin!
Unutma!
Sen Belki Bu Aşk'a Evet Diyemezsin Ama Bir Çift Gözü Ağlatmadım, Geriye Bir Enkaz Bırakmadım, Bir Cesedi Çiğnemedim Diyemezsin!

Şimdi Bir Yaşantı, Bir Gönül, Bir Ömür, Bir Aşk Ellerinde Can Çekişiyor, Sen Bunlara Yalan Diyemezsin!
Acılar İçinde Kıvranırken Geçmişten Kalma Bir Gülümsemeyle Girmiştin Hayatıma...
Tutundum Sıkı Sıkı Kopmamak Adına...
Çaresizdim,Yenik Düşmüştüm Sana...
Yanlızlığıma Ömür Boyu Eklenecek Bir Var'lık Olacaksın Zannetmiştim...
Yok'luk Bile Olamadın...
Bendekileri de Hiç'liğe Teslim Ettim Sayende!

Şu An Ne Düşündüğümü Bilmek İstermisin Canımı Acıtıcı Sevgili;
Hiç Kaybolmadı Hala Hayalin Gözümün Önünden...
Bitmedi Kabuslardan Çığlıkla Uyanışlarım...
Yıkıla Yıkıla Aşk Yolunda Sendeleyişlerim Bitmedi...
Bitmedi İşte, Seni Çaresiz Sevişlerim Bitmedi...!


Aşk...
Gönlümüze Soru Sormadan Giren ve Hoşçakal Demeden Giden Vefasız Bir Yolcu Misalidir...
Günlerce Uykuları Kaçıran Derin Derin Hülyalara Salan İnsafsız Bir Sevgilidir...
Anlaşılmayan Bir Sorudur Cevabı Bilinmeyen Karmaşık Bir Bilmece Ama Aslında Aşikar Bir Duygudur...
Sevdiniz mi Hiç Sahip Olmadan?
Sizin İçin En Değerli Olanın Ellerine Dokunmadan?
Kolay Gelir Uzaktan Sevmeler...
Yaşamadan,
Kabus Dolu Uykulardan Uyanmadan Anlayamaz İnsan...
Alıp Başını Gidemezsin, Kaçamazsın Acından...
Unuturum Desen de Hatırlarsın Elinde Olmadan...
En Değerlim Dediğin, Öldürür Seni Durmadan...!
İşte O Zaman Anlarsın, ''Seni Yakandır'' Aslında Senin Olmayan...!


Ağlayan Bir Yürekten Ç/alıntı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.