3 Nisan 2013 Çarşamba

Kalemimin Boynu Bükük Ucu Kırık...

Hüznün En Tepesinde Yalnızlığımın En Doruğundayım Yine...
Işıklarımı Kapadım, Avutmaya Çalışıyorum Yüreğimi...
Dargınım...!
Akıllanmak Bilmeyen Gönlüme, Söz Geçiremeyişime, Saflığına Dargınım...!
Yorgunum...!
Dalından Kopmuş Bir Yaprak Misali Savrulmaktan, Ayaklar Altında Çiğnenip Un-Ufak Olmaktan Yorgunum...!
Gözlerim Soğuk ve Donuk...
Hayat Damarlarımdan Akan Sevda Şimdilerde Hüzün Akıtıyor Ruhuma...
Kalemimin Boynu Bükük Ucu Kırık...
Yazmak Beni Rahatlatan En Güzel Şeydi, Şimdi Neden Parmaklarıma Dur Dedim?
Neden Sözlerime Kilit Ağzıma Mühür Vurdum?
Neden Tüm Sözcükler Parmaklarımdan Akamadan Yok Olup Kayboluyor Böyle?
Neden Yazmaya Çalıştıkça Hep Birşeyler Kopuyor Birşeyler Kırılıyor İçimde?
Neden Kilit Vurmuşum Kalbime, Umutlarıma, Hayallerime Anlamıyorum...!
Parmaklarımdaki Kelepçeler Yüreğimdeki Kilitler Yüzünden Aldığım Nefese Hükmedemiyorum...
Bundan Sonra Hiçbir Güç Teselli Edemez Beni Biliyorum...
Sevdiğim Ya da Sevebileceğim Hiçbir Şey Kalmadı Yaşantımda...
Değişmiş, Kendime Olan Güvenimi Yitirmişim...
Gözlerimdeki Anlamsız Bakışın Sahibi Ben Değilim Sanki...
Yine Üşüyorum...
Sanki Korunmasızım...
Sanki Ben, Ben Değilim...
Sanki Anlamsız Her Şey...
Yürüyorum Ama Nereye Bilmiyorum...
Güneş Her Zamanki Gibi Parlak mı, Yağmur Islak mı Onu da Bilmiyorum...
Ruhum Kara Bulutların Ortasında Kapkara Bulutlar Var Etrafımda...
"Ah Şu Bulutlar Geçmese Gözlerimden" Derken Birden Gözlerim Yağmurlar Yağdırıyor Solgun Yanaklarıma...
Fırtınalar Kopan Yüreğim Yorgun ve Hasta...
Çılgın Dalgalar Köpük Köpük Kabarıyor İçimde...
Hayat Yeni Yeniden Ağır Yükler Bindirdi Omuzlarıma...
Ne Taşımaya Gücüm Var Ne de Atmaya...
Yine Gözyaşlarım Birikti İçimde, Akıtmasam Duramayacağım...
Bu Ağırlığı, Bu Mutsuzluğu Biliyorum Daha Fazla Taşıyamayacağım...!
Kendimden Bile Bıkmışım...
Nefesime Bile Katlanamıyorum...
Kalp Atışlarımdan Nefret Ediyorum...!
İçimde Hissettiğim Duygu; Hüzün!
Sadece, Derin, Sade ve Kopkoyu Bir Hüzün...
Yok Oluyorum Sanki, Adım Adım Yokluğa Doğru Süzülüp, Siliniyorum...!
Sözcüklerimi Çalmışlar Kelimelerim Yok Olmuş, Konuşamıyorum...
İçime Çekiyorum Acılarımı...
Yüreğime Gömüyorum Sancılarımı...
Ne Geçip Giden Günler Umurumda Ne Geceler...
İçimde Ağlayan Bir Çocuk...
Yüreğimde Tükenmiş Ümitler...
Deli Gönlümde Dinmeyen Fırtına...
Gözlerimde Sağnak Yağmurlar Var...
Ağlasam Gözyaşlarım Neye Yarayacak?
Kime Faydası Olacak?
Hem Neden Ağlıyorum Bunu Kim Biliyor ki?
Kim Biliyor ki Benim Hergün Canımın Acıdığını?
Hergece Sabahlara Kadar Ağladığımı Kim Biliyor?
Kime Bu İsyanlarım...
Kime Bu Haykırışlarım...
Kime Akıyor Böylesine Gözyaşlarım Bilen Var mı Acaba?
Gücüm Kalmadı Artık, Nefesim Gittikce Tükeniyor...
Damla Damla Kan Akıyor Yüreğimden...
Canım Hergün Biraz Daha Benden Gidiyor...
Ruhum Karanlıklara Gömülmüş Aydınlığı Görmüyor...
Bir Rüzgar Esiyor İçimden Tozu Dumana Katıyor...
Sararan Hayaller Sarmış Her Yanımı...
Yüreğim Savruluyor Yapraklar Gibi...
Mutsuzluk Rüzgarı Esiyor Sağımda Solumda...
Yağmurla Beraber Gönül Yangınımın Külleri Savruluyor Her Yere...
Acılarım Çığlık Çığlık...
Acılarım Hançer Gibi...
Yalvarırım Uzak Durun Benden...!
Yalvarırım Uzak Olun Benden...!
Gelmeyin Yanıma...!
Dokunmayın Bana...!
Herkes Uzak Dursun Benden...!
İstemiyorum Hiçbirinizi...!
Yalvarırım Gelmeyin...!
Gelipte Mutluluk Dilemeyin Bana, Ben Mutlu Olmamam ki...!
Nasılsın? Diye Sormayın Bana, Ben İyi Olmamam ki...!
Bu Soruya Verbilecek "Çok Kötüyüm!" den Başka Bir Cevabım Kalmadı ki...!
Nasılsın? Diye Sormayın Bana...!
Görmüyormusunuz Nefesim Kesiliyor, Gözlerim Karanlıklara Bakıyor...
Çok Yorgunum! Kan Akıyor Gözlerimden...
Ne Yorgan Sarıyor Beni, Ne Uyku...
O Duygu Gönlümü Sardımı Geriye Sarılacak Birşey Kalmıyor...
Yaşamak İçin Tek Bir Çaba Göstermiyorum...
Hayata Karşı Direnemiyorum, Vazgeçmişim Çoktan Kendimden...!
Görmüyormusunuz, Yüreğimdeki  Kelimeler Gözlerimdeki Yaşlar Tükendi...!
Herşey Tükendi, Yok Oldu, Hiçbirinin Varlığını Hissedemiyorum...!
Konuşamıyorum...!
Kelimeler Çıkmıyor Dudaklarımdan...
Gelmeyin İstemiyorum Hiçbirinizi...!
Bıktım Karşımdakinin Halime Bakıp Üzülüp Ağlamasından...
Sıkıldım Her Defasında Bana Acıyan Gözlerle Bakılmasından...!
Farkına Varın Artık ve N'olur Yalnız Bırakın Beni...!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.