1 Nisan 2013 Pazartesi

Vuslata Varmayan Çıkmaz Yolsun Artık...!


Eğer Yanımda Sen Olsaydın; Yalnızlıkları Kelime Kelime Dizmeyecektim Sayfalara...
Seni Başka Tenlerden Başka Gözlerden Kıskanmayacaktım...
Kalbimi Bu Kadar Acıtmayacaktım!
Eğer Yanımda Sen Olsaydın; Yüreğime Bir Ağrı Girmeyecekti...
Gözlerimden Yağmurları Kıskandıracak Gözyaşları Akmayacaktı...
Daha Az Acıtacaktı Gözyaşlarım...
Eğer Yanımda Sen Olsaydın; Sonsuza Dek Bırakmayacaktım Ellerini,
Doyasıya Anlatacaktım Sana Sevgimi ...
Eğer Yanımda Sen Olsaydın; Sarılacaktım Sana Sıkıca...
Haykıracaktım İçimde Ne Varsa Sana Aşk'tan Yana...
Seni Seviyorum Diye Bağıracaktım Çığlık Çığlığa...
Kulağına Mutluluk Şarkıları Fısıldayacaktım...
Eğer Sen Bana Gözlerinle Değil de Kalbinle Bakmış Olsaydın Seni Ne Kadar Sevdiğimi Çok İyi Anlayacaktın...!


Gitmek Gerekir Bazen, Neden, Niçin Diye Sorulmadan Sadece Gitmek Gerekir...
Günün Birinde Dönüş Var mı Yok mu Bilmeden Gitmek Gerekir...

Bazen Vazgeçemek Gerekir Her Şeyden, Herkesten, Ardına Bile Bakmadan Gitmek Gerekir...
Bu Gidiş Geri Dönüşü Olan Bir Yolculukmudur Yoksa Son Veda mı Bilinmez...

Bazen Gitmek Zorunda Kalırsın İşte ve Gitmelisindir de...
Aşk Yüreğini Alev Alev Yaksa da, Özlem Gözlerinden Gözyaşı Olup Aksa da Gitmek Zorundasındır...

Bazen Susmak Zorundasındır Veya Zorunda Bırakılırsın, Buna Ya Mecbur Olursun Ya da Mecbur Bırakılırsın...
Taşınmak Zorunda Kalırsın Kimi Zaman Bir Kalpten, Bazen de Taşınmak Zorunda Bırakılırsın...
Aslında Hiç İstemezsin Gitmeyi, İstemezsin Susmayı ve Hiç İstemezsin O Yürekten Gitmeyi Ama Sevdiğinin İstediği İçin, Onu Bu Gidiş Mutlu Edeceğini Bildiğin İçin Hem Susar Hemde Gidersin...
Susarsın Çünkü Kurmak İstemezsin Ona Dair Bir Veda Cümlesi...
İstemezsin Belki Bir Gün Birlikte Olabileceğinize Dair Tek Umudunun da Yitip Gitmesini...
Kalbin Kırılır, İçin Acır, İncinirsin...

Anlatamadım Dersin Ona Bütün Ömrümü Ona Adamak İstediğimi, Yüreğimde Ne Varsa Ona Vermek, Son Nefesime Kadar Yalnızca Onu Mutlu Etmek İstediğimi...
Anlatamadım Onu Ne Çok Sevdiğimi, Son Nefesimi Onun Gözlerine Bakarak Vermek İstediğimi Anlatamadım!


Bir Sevdayı Yaşamak Ne Kadar Güzelse, Ardından Gelen Ayrılığı Yaşamak Bir O Kadar Yıkım Oluyor İnsana...
Senden Çok Şey Alıp Götürüyor Farkında Olmadan Yaşadığın Sevda...
Bir Müddet Sonra Bir Bakıyorsun ki Sen, Artık Eski Sen Değilsin...
Aşk'ta Kaybeden Taraf Gerçekten Seven Oluyor Hep...!
Aklım Karmakarışık...
Bu Acı Fazla Bedenime, Fazla Ruh'uma ve Kalbime...
Fazla Sevdim Seni, Fazla Özledim, Fazla Bekledim...
Fazla Anlattım Seni Satırlarımda...
Seni Sevmenin, Seni Yazmanın Bedeli Bu Kadar Ağır Olmamalıydı...

Vazgeçilemeyen Sen miydin Yoksa Vazgeçemeyen Ben mi?
Ben Bunun Cevabını Buldum Sevgili!
Vazgeçilmeyen Sen Değildin, Vazgeçmeyi Bilmeyen Ben dim...

Tanımsızım!
Yorgunum!
Çıktığımız Yollardan Cayışından Yorgunum...
"Bitsin" Dediğin An Bende Çok Şey Bitti!

Üstünden Çektim Sevdamı...
Artık Aydınlığa Boğabilirsin Dünyanı...!
Şimdi Bir Yanım Eksik, Ruh'um Yaralı...
Canım Yanıyor...
Gönlüme Baharı Getiren Binbir Renk Çiçek Açtıran Sen Hüzünlü Sonbaharı Yaşattın Bana...
Dün Yine Ağladım, Bu Sefer Çaresizlik Değildi Beni Ağlatan, Benden Bu Kadar Çabuk Vazgeçmendi Belki de...
Ama Bu Sefer ki Gözyaşları Farklı, Onlar Çok Acımasız...
Gözlerime Gelene Kadar Kalbimi Çizdiler, Gözlerimden Dökülürken Canımı Yaktılar...
Ellerim Soğuyor, İçim Yanıyor, Satırlar Kayıyor Gözlerimden...
Kelimeler Boğazına Takılır da Konuşamazsın Ya,
Benimde Parmaklarıma Takıldı Sanki Hepsi, Yazamıyorum...
Herşey Ne Kadar Güzeldi, Seninleyken...
Şimdi Cansız...
Şimdi Renksiz...
Şimdi Ölü Herşey...

Artık Yazmayacağım...!
Gözyaşarlımla Süslemeyeceğim Satırlarımı...
Bitmek Bilmeyen Sensizlik Nöbetleriyle Elime Kalemi Alıp Bir Sigara Daha Yakmayacağım...
Hiç Kimse Bilmeyecek Duygularımı...
Hiç Kimsenin Haberi Olmayacak Yalnızlığımdan...
Damla Damla Akıttığım Gözyaşlarım Damlamayacak Sayfalara...
İçimde ki Feryadımdan Haberi Olmayacak Kalemimin...
Belki Sayfalar Bana Ağlayacak, Belki de Yürek Kalemimin Mürekkebi Kuruyacak Ama Ne Olursa Olsun Yine de Yazmayacağım!
Üzüntülerim ve Gözyaşlarım Bu Satırlarda Anı Olarak Kalmayacak...
Kelimeler Dilimde Bitecek, Hayat Tükenecek, Belki de Bu Can Bu Bedenden Gidecek Ama Ben Yine de Yazmayacağım!

Bırakıyorum Yazmayı...
Bitti Tüm Masallar!
Tükendi Kelimeler...
Tükendim!
Anlamı Yok Artık Cümlelerin...
Yazmayacağım!
Yürek Kalemimi Kendim Kıracağım!

Artık Hem Yazıp Hem Ağlamayacağım...!!!

İnan İstediğimden Değil Satırlarıma Düşen Gözyaşlarım, Dinmeyen Sancılarım...
Yüreğimin Kalemiyle Yazdım Son Yazımı...
Gözlerini Yumarak Oku Sevgili...
Biz Hep Yumduğumuz Gözlerle Görmedik mi Birbirimizi?
Gözlerimiz Kapalı Dokunmadık mı Birbirimize?
Biz Hep Gözlerimiz Kapalı Sevmedik mi?
Seni Umutsuzca, Beklentisizce, Hayallerce Sevdim Uzağından...
Beklentisiz Beklentilerim Yine Kocaman...
Artık Susuyorum Bir Sürü Kelimeye, Sayfalarca Cümlelere...
Her İmkansızım Sen Oldun, Her Engelim Hasretin Oldu...
Oysa Ne Çok İstemiştim Bir Kere de Mutluluktan Dolmasını Gözlerimin...
Bir Kere de Sevinçten Dönmesini Başımın...
Sen Yoksun Artık Sevgili...
Sen Yokluğa Giden Yolsun Artık...
Bense Suskunum...
Çünkü Sendin Benim En Büyük Cümlem...
Aşk'tı Sırtımdaki Ağır Heybem...
Sen Yoksun Artık Sevgili!
Dudaklarım Sensiz Kaldı Yani Kelimesiz...
Sen Yoksun Artık Sevgili!
Sen Vuslata Varmayan Çıkmaz Yolsun Artık...!
Gelmen Artık Neyi Değiştirir Sevgili?
Ben Acının, Çaresizliğin Sırat Köprüsünden Her Zamanki Gibi Tek Başıma Geçtim!
Ve Şimdi Ruh'umun ve Yüreğimin Tüm Kapılarını Sonsuza Kadar Kapattım, İstesende Gelemezsin Yanıma...!


Kimisi Sessizce Gider...
Öyle Bir Gider ki Gelmeyeceğini Bildiğin Halde Gecelerce Beklersin, Öyle Bir Gider ki Bırak Yaşamayı Nefes Bile Alamazsın...!!!

Bazıları Masal Yazmak İçin Yaşar, Bazıları Masal Gibi Yaşar...
Ben Masal Gibi Yazdım Bu Aşk'ı, Masal Gibi Susuyorum!
Yazdığım Her Masaldan Af Diliyorum...!


....................................:/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.