7 Mart 2013 Perşembe

İstediğin Buysa Eğer Başardın...!!!

Kimse Yakamadı Canımı Senin Yaktığın Kadar, Kimse Ağlatamadı Senin Ağlattığın Kadar!
Yakabildiğin Kadar Yaktın Acıtabildiğin Kadar Acıttın Canımı!
Gözlerimi Öylesine Ağlattın ki Gözyaşlarımı Durduramıyorum!
İçimi Öylesine Acıttın ki Acımdan Nefes Alamıyorum!
Yüreğimi Öylesine Yaraladın ki Yaramdan Akan Kanı Durduramıyorum!

Öyle Ağır Geldi ki Sözlerin Boğazıma Düğümlendi Bir Türlü Yutkunamıyorum!
Öyle Büyük ki Ağrım Bir Türlü Çaresini Bulamıyorum!
Kan Revan Oldu Her Yanım!
Acılıyım!
Sancılıyım!

Yok Ettin Beni!
Kırdın!
Yaraladın!
Parçaladın!

Yeter Allah Aşkına Yeter!
Dokunma Sol Yanıma!

Kanatma!
Ağlatma!
Acıtma!
Her Fırsatta Yaralama Artık!


Bir Kalp Eğer Yaralıysa...
Geceler Boyu Hiç Durmadan Yanmışsa...
Hasreti Dolayıp Gönlüne Kanamışsa...
İsyan Ederek Yıkılmışsa...
Eski Haline Döner mi Sence?

İstediğin Buysa Eğer Başardın...
Ağlattın Beni Yüreğinin Kapılarında...

Canımı Çok Acıttın!
O Kadar Kanadım, O Kadar Ağladım, O Kadar Yandı ki Canım; En Sonunda Ben de Bittim!
Kendimden Verdikçe Senden Alamadım, Hep Yandı Canım...

Yorgunum!
Canımı Yaktığın, Gücümü Aldığın, Tüm Direncimi Kırdığın İçin Yorgunum! 
Bu Öyle Bir Yorgunluk ki Çok Ağır Geliyor Bedenime...
Kırgınım!
Gözlerimden Tut da Yüreğime Kadar Kırgınım!
En Sevdiğim, En Sığındığım Olan Senden Bunları Duyduğum İçin, Bu Acıyı, Sancıyı Senden Yana Yaşadığım İçin Çok Ama Çok Kırgınım...!
İçim Kırgın Ruh'um Kırgın ve Yüreğim Kırgın...
Öyle Kırgınım ki, Öyle İncindi Ruh'um, Yüreğim, Ne Ağlayacak Gücüm Ne de Sitem Edecek Halim Var...
Sarsılan Birşeyler Var İçimde...
Toparlayamıyorum Artık...
Sadece Susuyorum...!
Öylesine Kırgınım ki; Susmak, Sadece Susmak İstiyorum...!

Kimsesiz Bir Çocuk Gibi Sevgine Aç ve Ürkek Yüreğimi Aldım Avuçlarımın Arasına, Sadece Susuyorum...
Susuyorum...!
Yaralanarak...
Kendimden Kaçarak...
Hiçbir Şey Söylemeyerek...
Kendi İçimde Yaşayarak...
Gözyaşlarımı Tutarak...
Acı Çekerek Susuyorum...!

Ve Gidiyorum Artık...
Elveda Demeye Dilim Varmıyor Sana...
Dersem Bu Sözü Bir Daha Geriye Dönemeyeceğim Çünkü...
Ne Kadar İstesem de Dönemeyeceğim...
Ama Sana Son Sözlerimi Söylemeden de Gitmeyeceğim...


( Sevgili )
Bilir misin Bu Sözün Manasını?
Bilir misin İçinde Neler Barındırdığını?
Sevgili Demek Bir Canı Diğerinden Daha Çok Sevmektir...
Eli Eline Değse Yüreğini Yerinden Etmektir...
Yüreğinin Sıcaklığını Kendinde Hissetmektir....
Sevgili...!
Anladın mı Ne Demekmiş Sevgili?
Ne Demekmiş Yürekteki?
Ama Bilemezsin Sen, Bilemezsin!
Eğer Gerçekten Bilseydin Bunları Yazıyor Olmazdı Sana Senden Çok Uzaklarda Ben...
Yazmazdı İşte...!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.