1 Mart 2013 Cuma

Ben Bu Aşk'ı Senle Yaşamak İstedim...

Hiç Bu Kadar Dokunmazdı Önceden Geceler...
Böylesine Siyah, Bu Kadar Sessiz Değildi...
Tutuklu Bıraktın Beni Karanlık Gecelere...
Uğrunda Bir Değil Binlerce Gece Uykusuz Yaşadım Seni...
Kimbilir Kaç Gece Yıldızlara Bakarken Seni Düşünüp Ağladım...
Yokluğunda Düş Kurarak Kimbilir Kaç Uykusuz ve Acılı Gece Yaşadım...
Kimbilir Kaç Uykusuz Gecenin Yorgun Sabahında Seni Düşünüp Seni Tanımadan Geçen Bütün Yıllara Kahrettim!
Sırtımda Yokluğunun Rüzgarı, Bedenimde Bir Boşluk, Yüreğimde Tarifi İmkansız Bir Ağırlık Var Artık...
Gözyaşlarımla Söndürüyorum Senden Arta Kalanları...
Gecelere Bir Bedel Ödüyor Sürekli Gözlerim...
Bakışlarım Renk Vermiyor Artık...
Hıçkırıklarım, İçimde Yankılanıyor...
Yine Sensiz, Yine Çaresiz, Yine Paramparça, Yine Sisli Anılar İçerisindeyim...
Seni Özlediğimi Hissediyor, Yine Seni Düşünüyorum...
Seninle Aynı Yollarda Yürümeyi, Gözlerinin İçine Bakarak Konuşabilmeyi, Gözlerine İçine Baktığım An'ları Özlüyorum...
Ellerin Üşüdüğü Zaman Avuçlarımın Arasında Isıtmayı, El Ele Yolda Yürümeyi, Avuçlarım Su Gibi Terlese de Elini Bırakmak İstemeyişimi Özlüyorum...
Sana Sarılmayı ve Burnumdan Hiç Gitmeyen Kokunu, Rüya'larıma Girmeni, Seninle Yaşadığım İlkleri, Yokluğunda Hissetiğim, Acıyla Döktüğüm Gözyaşlarını Özlüyorum...
Kulağına Usulca "Seni Seviyorum" Demeyi, Sonrasında Yanağına Bir Öpücük Kondurmayı Özlüyorum...
Ben Seni, Her Halini Seni Çok Ama Çok Özlüyorum...

Nefessizim Sensiz!
Yaşayan Ölüyüm Sevgisiz!
Ve Her Defasında Gözyaşlarında Boğulan Biriyim Çaresiz...
Karşılıksız Bir Aşk, Ucuz Bir Yalnızlık, Sessiz Bir Kaç Çığlık, Konuşulmayan Bir Dolu Düşünce...
Ben Hep Bildiklerim ve Hissettiklerimle Sevmek İstedim Seni...
Aşk'ın En Tutkulusunu En Taşkınını Senle Yaşamak İstedim...
Seni Tutkuyla Sevmek, Sende Tutkulu Olmak, Sadece Senin Olmak, Sana Aşık Olmak İstedim Delicesine Tutkulu Bir Biçimde...
Yanındayken Bile Uzaktaymışsın Gibi Özlemek,
Her Özlediğimde Sana Bakmak, Kendimi Gözbebeklerinde Görmek İstedim...
Bana Aşık Ol İstedim...

Ben Seni Susmak Hiç İstemedim, Seni Haykırmak İstedim Avazımın Çıktığınca...
Uzaklarda Değil Yanımda Bir Ses Olmanı İstedim...
Hayatı Seninle Yaşamak...
Birlikte Yağan Yağmur Altında Koşmak...
Ardından Biraz Durup Soluklanmak...
Yağmurun Bitmesini Beklemek...
Beklerken Sana Sarılmak...
Islak Dudaklarında Nefes Almak...
Sen Benimsin Deyip Dudaklarında Kaybolmak İstedim...
Kıskanmak İstedim Seni Delicesine...

Ben Bu Aşk'ı Seninle Yudum Yudum Doyasıya Yaşamak, Seninle Sarmaş Dolaş Olup Kaynaşmak, Tüm Yaşanılası Duygularımı ve Yaşayamadıklarımı Sende ve Senle Yaşamak, Hep Elini Tutmak Hiç Bırakmamak İstedim...
Bırakırsam Gideceksin, Kopacaksın Diye Kaygılanırcasına Avuçlarım Terden Su Gibi Olurcasına Tutmak İstedim Ellerini...
Durup Durup Sana Sarılmak, Her Sarıldığımda Kokunu İçime Çekmek, Durduk Yere Arayıp Seni Seviyorum Demek İstedim...
Öyle Çok Sevelim ki Birbirimizi İnsanları Kıskandıralım, Herkes Hayran Olsun Aşk'ımıza İstedim...
Son Nefesime Kadar Yanımda Ol Yanında Olayım İstedim...

Sevginle Dolu Yüreğimle Yüreğine Dokunmak, Seni Hissetmek İstedim Damarlarımda...
Ben Çok Ama Çok Sevmek İstedim Seni...
Ben Sadece Sevmek İstedim...
Hayat Bizi  Bunalttığında Birbirimizin Gönül Limanına Demir Atıp Huzur Bulalım İstedim...
Sevdamız Bir Damla İken Okyanuslara Meydan Okuyup Kıskandıracak Kadar Büyük Olsun İstedim...
Kahırdan Yüreğimiz Kanadığında Merhem İçin; Birbirimize Olan Sevgimiz Yeterli Olsun İstedim...
Ben Sadece Sevmek İstedim...

Seni Sende Yaşamak İstedim Yalancı Aşk'lara İnat...
Seni Seviyorum Demek İstedim Avazım Çıktığı Kadar Bağırarak...

Sen, Geç Gelen Sevdam, Beklenen Sevgilim!
Yudum Yudum, Azar Azar Yaşamak İstedim Seni...
Seninle Yaşadığım Her An'ın Değerini Bilerek Sensiz Geçen Zamanlardan İntikam Alırcasına Gözlerine Dalmak, Sana Dokunmak, Seni Yaşamak İstedim...

Kısacası, Ben Bu Aşk'ı Senden Dilenmek Değil Yaşamak İstedim Seninle...
Söyle Şimdi Bana Çok mu Şey İstedim?

Sevgili!
Ben Bu Aşk'ı Yaşadıkça Sevmenin Ne Demek Olduğunu Öğrendim...
Seni Bekledikce Özlemin Yoğunluğunu, Sensizliğin Hüznünü Hissettim...
Seni Tanıdıkça Sensiz Geçen Günlerime İsyan Ettim...
Ben Gerçekten Seviyorum Seni...
Bu Yüzden İçimdeki Aşk Fırtınasını Durdurmam Mümkün Değildi...
Söylemeden Duramazdım ki Sevgi Sözcüklerini...

Ben Sende Durmalıydım!
Senin Dokunuşlarına, Senin Gözlerine, Senin Yüreğine Yakışırdım...
Anlamadın!
Asılı Kalmalıydım Yüreğinde...
Sevmeye Gelmiştim Oysa Seni, Tut Beni, Yakala Yüreğimden, Bırakma Hiç İstedim...
Olmadı!
Gözün Kapalı Yüreğin Açık Sev İstedim Beni...
Yapamadın!
Bir Nefes Alış Süresinde Sevmişim Seni...
İçime Çekmişim, Her Hücremde İzin Kalmış...
Herşeyim Sana Dair Olmuş, Bana Kalan Hiçbir Şey Yok...
Aynı Olan, Hiç Değişmeyen Tek Şey Benim Sana Olan Sevgim, Bir de Kenarda Biriktirdiğim Sitemlerim...!


Seni Düşünüyorum Ya Sanki İçimden Birşeyler Kopuyor...
Sanki Gönlümde Bir Fırtına Bir Kasırga Esiyor...
Yürek Yangınlarda, Gözyaşlarım Yasta, İçimde Fırtınalar...

Bilseydin Seni Ne Çok Sevdiğimi Taşıyabilirmiydi Yüreğin Sevgimi?
Bir Bilseydin Seni Ne Çok Beklediğimi, Ne Kadar Özlediğimi Mahrum Edermiydin Kendini Benden?
Seni Nasıl Sevdiğimi Bir Bilseydin!
Ya da Boşver Bilme İstersen...!

Çok Canım Yanıyor!
Bir Türlü Bu Yangının Üstüne Su Döküp Küllendiremiyorum...
Unutamıyorum...
Beceremedim...
Olmadı...!
Bu Kadar Güçlü, Bu Kadar Bencil, Bu Kadar Zehirlimiydi Aşk?
Bu Kadar Tutkulu, Bu Kadar Ağırmıydı Sevmek Anlıyamadım...!



Ağlayan Bir Yürekten Ç/alıntı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.