1 Mart 2013 Cuma

Benden Vazgeç Deme Sakın...!

Aşk Yüreğimde Çoğaldıkça Umudum Azaldı...
Çaresizlikle Bir Avuç Gözyaşı Kaldı Elimde...
Kolu Kanadını Kırık Duygularımın, Hayallerim Darmadağanık...!

Sözcükler Gelip Geçiyor İçimden Anlamsızlığa Doğru...
Geçip Gidiyor Yüreğimden Çaresizliğe Doğru...

Yitip Gitmişken Bir Bir Günlerim Hesabını Soramadığım Ne Çok Yaşanmışlık Var Yüzümdeki Çizgilerde...
Ne Bendeki Seni Eskitebiliyor Zamanın Acımasızlığı Ne de Yürek Kalemimdeki Sözlerimi Tüketebiliyor...
Zaman Geçtikce Hep Birikiyorlar, Hep Çoğalıyorlar...
Ne Geceler Tükeniyor Ne de Yalnızlık...

Senin Ruh'un Bile Duymuyor İçimde Yitip Giden Ümitlerimi...
Yüreğimde Kopan Fırtınaları...
Her Gece Döktüğüm Gözyaşlarımı...
"Seni Unuttum" Derken Seni Tekrar Tekrar Hatırladığımı...

Seni Sensiz Yaşamak İnan Çok Gücüme Gidiyor...
Ne Aydınlıklar Benim Oldu, Ne de Seninle Gelecek Mutluluklar...
Çok Özledim Seni...
Bu Gece Aniden Sen Diye Uyandım...
Uyandığımda Sana Uzak Olmanın Verdiği Derin Sızı Tüketti Beni...
Yine Sen Diye Ağladım...
Gözlerimden Dökülen Her Damla Gözyaşımda Seni Aradım...
Ağladım, Ağladım...
Artık Eskisi Kadar Gülmüyor Yüzüm, Gülmüyor Gözlerim...
Senden Uzaktayım Ya Bitmiyor Gönlümdeki Hüzün...
Ben Sana Büyük Söyledim, "Ömrüm Boyunca" Dedim Ama Gel Gör ki Sensiz Bir Anı Bile Tüketemedim...
Her Şeye Rağmen Yine de Sevdim Seni...
Her Gün Yeniden Özledim Seni ve Sesini...
Ne Zaman Bir Şiir Yazmak İstesem Senden Başkasına Yazmak İstemedi Yürek Kalemim...
Bitmiyorsun İçimde, Bitmiyorsun İşte!
Arttıkça, Daha Çok Artıyorsun...
Ne Zaman Gözlerim Buğulansa Uzaklara Dalıyorum...
Ufuklarda Senden Bir Parça Arıyorum...
Senden Başkasına da Ağlayamıyorum...
Bilmelisin ki, Bir Nehir Gibisin, Nereye Baksam Oraya Akıyorsun...
Aktığın Her Yeri Sonsuz Sevginle Yakıyorsun...
Bir Gün Bekliyorum, Senli Bir Gün...
Gözlerim, Gözlerindeyken Beraber Ölelim İstiyorum...
Ölmek İstiyorum Teninde, Ölmek İstiyorum Gözlerim Gözlerinde...


Yüreğimde Kendini Bırakan, Sevilmesiyle Ateşlere Yürüdüğüm Sevgili...
Her Şeyim Sensizlik Her Yanım Yarım...
İçimin Kuytuları Keder Yüklü...
Yüreğim Düğüm Düğüm...
Ruh'um Dar Geliyor Bedenime, Bedenim İse Bitkin ve Yorgun...

Yapamadım, Susturamadım Seni Özleyen Yanımı...
Ben Seni Çok Sevdim...
Ağlayarak, Susarak, Yaşayarak, Sevdim Seni...
Kıskanarak Sevdim...
Kaldı Sevdan Üzerimde...
Bir Daha Ayrılmamak Üzere Ruh'uma Yapıştı Gitmedi Benden...

Benimkisi Sadece Bir Sevda...
Gözyaşlarımla Söndüremediğim...
Kendimi Tükettiğim...
An Be An İçimi Yakan Bir Sevda...!
Anlatamıyorum Bu Sevdayı...
Ah Bir Yazabilsem Gerçek Hislerimi...
Bir Anlatabilsem  İçimdeki Seni...
Önceden Sen Yoktun...
Öyle Bir Girdin ki Sıradan Hayatıma Bir Anda Sevda Oldun Aşk Oldun...
Kollarımı Sonuna Dek Açsam da Öyle Büyüktü ki Yüreğin Sarıp Sarmalıyamazdı Kollarım...
Bu Yüzden Sana Kollarımı Değil Yıllardır En Dip Karanlık Köşeye Attığım, Beni Öylesine Bu Hayata Bağlayan Gönlümü Açtım...

Önce Hayatın Adı Değişti Gönlüme Adın Düşünce "Sen" Oldu...
Sonra Gecem de Gündüzüm de Uykum da Uykusuzluğum da "Sen" Oldun...
Yüreğimdeki Yerini Görseydin Eğer Belki Sen de Severdin Beni...

Beni Sevip Sevmediğini Bilmesem Bile Seni Sevdiğimi Biliyorum Ya Bu Beni Yaşatmaya Yetiyor Sevgili...
Sakın İsteme Benden Unutmamı, Çıkmamı İsteme Sakın Gönlünden...
Unutamam ki Seni, Unutamam ki Senle Yaşadıklarımı...
Bu Gözler Bu Yürek Seni Unutmak İçin Sevmedi...
Bu Gözler Bu Yürek Sana Aşık...
Kalbimde Adını Tutuyorum Gözlerimde Hayalinle Yaşıyorum...

Sakın Vazgeçmemi İsteme Benden...
Vazgeçmemi İsteme Sana Hüküm Giymiş Yüreğimden!

Başka Birini Sevemem, Senden Ben Vazgeçemem...
Ben Kapıldım Bir Kez Aşkının Seline, Esirin Oldum Bir Kere...

Vazgeç Benden Deme Sakın Bana Sevgili!
Senden Vazgeçeyim Derken Kendimden Vazgeçerim!
Seni Kaybedersem Kendimi Kaybederim!
Sakın Vazgeç Benden, Unut Beni Deme Sevgili!
Senin İçin Bu Aşk'ın Çilesini, Derdini Bir Ömür Boyu Seve Seve Çekerim...!

Biliyorum Feryatlarımı Duymadığını, Duyuramadığımı, Anlamadığını, Anlatamadığımı...
Ama Bil ki Ömrüme Sığmadı Bu Sevda, Sevmekle Tüketemedim Sevgimi Tükense de Yüreğim...
Üzgünüm...!
Çok Terk Etmek İstedim Seni, Çekip Gitmek İstedim Yüreğinden, Gidemedim!
Her Şeye Rağmen Küçücük Yüreğimde Kocaman Bir Sevdasın Hala ve Ben Seni Eskitemedim, Ben Seni Tüketemedim ve Hala Sendeyim...

Ve Çok Üzgünüm...!
Seni Şimdi Her Zamankinden Çok Seviyor ve Daha Çok Özlüyorum...!


Kimisi Sadece Yazarak Anlatır Duygularını Kimisi Konuşarak...
Kimileri Vardır Hem Kelemi Konuşur Hem de Dili...
Kimisi Sadece Diliyle Konuşur Kimisi Yüreğiyle...
Zordur Yazması...
Zordur Yürek Kapısının Aralanması...
Bir Açıldımı Acısı Vurur Önce Canı, Arkasından Gözyaşı ve Sonrasın da Yüreğin Kendiyle Buluşması...
Her Yazılan Yazının Bedeli Vardır, Bunu da En İyi Yazan Bilir...
Yazının Kaderi Hep Ağrılı Olmuştur...

Ben Hem Diliyle Hemde Kalemiyle Konuşanlardandım ve Yıllar Oldu Değişmedim, Yüreğimle Konuşmaktan, Yürek Kalemimle Yazmaktan Bir An Bile Vazgeçmedim, Vazgeçmem!
Hayatta Çekinecek Hiçbir Şeyim Olmadı Bu Güne Kadar...

Yüreğim Neyi Yaşadıysa Ne Hissettiyse, Yürek Kalemin Ne Fısıldadıysa Bana Ben Hep Onları Kaleme Aldım... 
Bazen Yazarken Hıçkırıklara Boğuldum Bazen Ağladım Bazen de Acı Acı Tebessüm Ettim Ama Yinede En Mutlu Dakikalarımı Bu Blogda Geçirdim, Çünkü Onu Yazıyordum!
Onu Yazarken de İmkansız Bir Aşk'ın Gün Geçtikce Nasıl Biraz Daha İmkansızlaştığını, Her Geçen Gün Nasıl Acı Verdiğini ve Izdıraba Dönüştüğünü Yazıyordum...
Herşeyi Yazdım da Bir Mutluluğu Yazamadım, Yazmayı Başaramadım...
Öyle Ya! Yaşanmayan Bir Şey Nasıl Yazılabilirdi ki?
Yüreğimin Sesini Şimdiye Kadar Hiçbir Güç Susturamadı, Bu Günden Sonra da Susturamayacak!
Ben Bitsem Bile Bir Gün, Benim Ellerimden Çıkan Satırlar Her Daim Capcanlı Kalacak...

Bir Sevda Masalı Bu Satırlarda Hep Ama Hep Yaşayacak...!


Ağlayan Bir Yürekten Ç/alıntı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.