1 Mart 2013 Cuma

Zerrelerimce Hüzünüm Artık...!

Gündüz Geceye Bıraktı Yerini ve Sadece Hayalin Kaldı Kan Çanağına Dönen Bu Gözlerde, Bir Avuç Yüreğe Hiç İstemese Bile Ev Sahipliği Yapan Bedenim Kaldı...
İçim Nasıl Acıyor...
Nasıl da Duymak İstiyorum Sesini...
Nasıl da Özledim Seni...

İçim Özleminle Dolup Taşıyor...
Yüreğim Paramparça Sensiz...
Yüreğimin Her Kıyısından Özlem Sızıyor...

Anlatamadığım Duygulardayım...
Duygularım Yüreğime Sığmıyor....
Yüreğim Sığmıyor Bedenime...
Ruh'um Daralmış Bir Halde...
Bunalmış Nefes Alamaz Durumdayım....
Anlamı Yok Hiçbir Şeyin!
Mutsuzluk, Umutsuzluk ve Adını Koyamadığım Duygular Bedenime, Yüreğime ve Ruh'uma Yapışmış Sanki...
Kurtulmak istiyorum Ama Bırakmıyor Beni Bu Duygular...
Hani Bazı Anlar Vardır, Bağırıp, Çağırıp Bir Şeyler Anlatmak İstersin, Ağlamak İstersin Deliler Gibi, Hıçkıra Hıçkıra Gözyaşlarının Akmasına Aldırmadan...
Bir Omuza Yaslayıp Başını Ağlamak İstersin Ya da, Alıp Başını Saatlerce Yürümek İstersin, Ayaklarının Seni Sürüklediği Yere İşte Ben O Durumdayım Şu An...
Kolum Kanadım Kırık...
Bir Şeyler Eksik...
Ruh'um Bedenime Sığmıyor, İsyanlarda...
Dalıp Dalıp Gidiyorum...
Ne Düşünüyorum?
Bilmiyorum!
Hiçbir Şey Düşünmüyorum, Her Şey Düşünüyorum...
Kafamın İçi Bomboş Ama Dopdolu Aynı Zamanda...
Adını Koyamadığım Bir Durumdayım...
Ne İstediğimi Bile Bilmiyorum...
Ömrümün Sonuna Kadar Sensiz Olacağımı Bilmek Bitiriyor, Sana Dair Tüm Umutları Kırıyor İçimde...
Her Gece Kirpiklerimi Islatarak Vazgeçiyorum Senden, Sonra Tekrar Başa Dönüyorum...
Mahkum Ediyorum Kendimi Sana ve İçimde Kıyametler Kopuyor...
Sen Varsın Ama Sanki Yokmuş Gibi İmkansızsın Bana...
Seni Sevmek, Geçmişe Dönüp Pişmanlıkları Tekrar Tekrar Yaşamak...
Seni Sevmek, Deli Gibi Sevdiğin İnsana Yabancı Olarak Bakmak...
Seni Sevmek, Umrunda Olmadığından Emin Olduğun Biri İçin Her Gece Uykusuz Kalmak...
Adını Çaresizlik Koyduğum Bu Anlamsızlığın İçinde Boğuluyorum!
Bu Yüzden Her Defasında Yenik Düşüyorum Kendi Aşk'ıma, Tek Yürekte Yaşattığım Karşılıksız Aşk'ıma...
Sonunu Bilmem Ama Sessizce Sevdim Seni, Sessizce Büyüttüm Hayallerimde ve Sessizce Sevmeye Devam Edeceğim...
Seni Her Gün Bir Önceki Günden Daha Çok Seveceğim...
Keşke Çok Daha Önce Tanımış Olsaydım Seni, Hep Seninle Geçmiş Olsaydı Ömrüm...

Keşke Bu Kadar Sensiz Olmasaydım, Bu Kadar Eksik Olmasaydın Hayatımda Belki O Zaman Bu Kadar Acıtmazdı Sensizlik Beni...
Seni Sensiz Yaşamanın Sızısına Razı Oldum Şimdi Çaresiz...!

Bu İlham Denilen Şey Her Neyse Ayrılmıyor Peşimden Bu Sıralar...
Attığım Her Adımda Seni Getiriyor Aklıma...
Bir Ses Sadece ''Yaz'' Diyor...
Söyleyemediklerini Yaz Yalnızca...

Hayatın Darbelerinden Yorgun Argındım Yüreğine Tutunduğumda...
"Benden Hiçbir Şey Olmaz" Dedin Defalarca, Asla İnanmıyordum Sana, İnanmıyorum da...
Peki Şimdi Benden Sensiz Bir Ben Olabilir mi Artık?
Yaşımdan Büyük Hüzünlerine Düştüm Sevginin...
Satırlarda Dolaşan Kederimi Gör Artık!
Gidersen Yine Git Ama Sevgimi Bil Artık...
Bir Sağanak Sonrası Kollarına Düşen Bir Yağmur Tanesi Gibi Yüreğine Akamadan Hüzün Düştü Sevgiye...
Seni Yüreğime Aldığım Gün Üşümüyordum...
Şimdi Aramıza Koyduğun O Mesafe Sanki İki Kutup Arasındaki Mesafe Gibi...
Üşüyorum!
Buz Kesiyorum!
Son Dileğini Yitirmiş Mahkumum Artık!
Sensiz Zerrelerimce Hüzünüm Artık...!


Bu Gece de Ağlamak Yakıştı Gözlerime...!
Dün de Yakıştığı Kadar Üstelik...!



Ağlayan Bir Yürekten Ç/alıntı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.