1 Mart 2013 Cuma

İmkansız Olsa da Ben Onu Sevdim...


Yazamayacak Kadar Yorgun, Konuşmayacak Kadar Küskünüm...
Hayattan Bıkmış Yüreğim, Yazamayacak Kadar Yorulmuş Kalbim...
Sözcükler Sanki Yüreğimde Kelepçeli...
O Kadar Ağır ki Bazen Her Şey, Ne Kadar Dayanıp, Ne Kadar Direnebilirim Bilmiyorum...
Nasıl Sevdim Nasıl Seviyorum Belli Değil, Bu Öyle Acı Bir Tat ki Sanki Bir Düğüm Boğazımda...
İçimde Susmayan, Durulmayan Bir Çığlık Var...
Yüreğimin Bir Damla Bile Gözyaşında Boğulmasına Takatim Kalmadığına İnanırken Esen Bu Rüzgarlar Neden Sağanakları Yine Sessizce İçime Biriktirdi?

Yine Sensiz Bir Akşam, Yine Ufukta Umutsuz Bir Aşk Var...
Ben Yine Bedbaht, Yine Mutsuz, Yine Çaresiz, Yine Sensiz...
İşte Yine Sensizliğin Kimsesiz Karanlığına Saklandığımdan Beri Her Fırsatta Kaçtığım, Sığındığım Yerde, Yokluğunun En Soğuk, En Sensiz Yerindeyim...

Solgun Bir Akşamın Renklerinin Gölgesinde, Sözlerin Yorgun Düştüğü An'dayım...
Cümlelerim Bile Değişti Sensizliğin Vurgun Saatlerinde...
Dört Duvar Yalnızlığı Arasında Nefes Alan Yüreğimin Çığlıklarını Hissediyorum...

Ruh'um Daralıp Dipsiz Bir Kuyuda Yol Alırken Düşüncelerim Sızlıyor...
Hasretin Kelimelerimi Kurşun Gibi Delip Geçiyor, İnadına Özlemini Yaşıyor Gönlüm...

Yüzüme Asılan Hüzünlerden Adımlarım Yorgun, Kanatları Kopmuş Gönlümün...
Bir Yağmur Damlası Sızıyor Gülmeyi Unutmuş Gözlerimden...

Yine Sensizlik Yağıyor, Yüreğimin Hiç Olmadığı Kadar Titrediğini Hissedebiliyorum...
Haykıramadıkça Boğazımda Düğümleniyor Kelimeler...
Bana Fısıldadıklarının Arasında Kayboluyorum...
Uzanamadıkça Sana Gölgende Üşüyorum...
İçimde Büyüyen Bir Ateş Var; Yangınında Boğulmaktan Korktuğum ve Adına Hasret Denilen...
Burnumda Tüten Senin Kokun, Saçlarımla Dans Eden Senin Ellerin, Boynumda Gezinen Senin Nefesin...
Hasretinden Yastığım Kabul Etmiyor Uykularımı, Sevdanla Işıldayan Gözlerime Bir Damla Uyku Sızmıyor...

Gözlerim Donuyor, Tenim Üşüyor...
Seni Özleyen Tenim Cayır Cayır Yanarken Kokuna Karışıyorum Soluk Bile Almadan...

İçim Sana Üşüyor Sevgilim...
Adın Tenimi Yakıyor, Kokun Hiç Olmadığı Kadar Gecemde Yine...

Üşüyorum Sevgilim Sana Üşüyorum...!
Sensiz Geçen Her Saniye Kar Gibi Yağıyor Tenime...
Hasret Yandıkça Damarlarımda, Tutuşuyorum...

Kokun Yüreğimde Tütüyor, Dudakların Tenimde...
İçime Çektiğim Her Solukta Özlemin İçimi Yakıyor...

Tenim Tenine Değmesede, Dudakların Yanaklarımı Yakıp Geçmesede Özlüyorum Seni...

Seni Bulmuşken Kaybetmeye Mecalim Yok Sevgili...
Bir Ömür Seni Aradım Yalancı Çehrelerin Yabancı Bakışlarında...
Gel N'olur Sevgilim, Gel de Sevilmeyi Anlat Bana...
Düş'ümden Çık Bir Gece Ansızın, Usulca Süzül Odama Gir Koynuma...
Gel de Dinsin Şu Yürek Sızım...

Gel Sevgilim, Çağrımı İşit Uzaklardan, Bana, Beni Fısılda...
Ben, O Kadar Sen’im, Seninim ki Kayboluyorum Bensizlikte...
Sensiz Gecelerle Savaşmaktan Yorgun Düşüyorum, Anlasana...!
Gel, N'olur Kurtar Beni Düştüğüm Umutsuzluk Kuyularından...
Sar, Sarmala, Koru Korkularımdan...
Ben Üşürüm Biliyorsun Sen Yoksan...
Gel Sevgilim, Yeter ki Gel!
Bırak Her Şeyi...
Elimden Bir Kez Daha Tut, Bir Kez Daha Öp, Sarıl Bana Uzak Diyarlardan...
Tek Varlığım Sensin...
Ellerimde, Avuçlarımda, Her Yerimdesin...

Yüreğimde Kocaman Bir Hasret Oldun...
Umarsızca Beklenensin...
Seni İstiyorum...
İçinde Seni Taşıyan Bir Bedenin Ruh'undaki Sıcaklığıyla Birlikte Beni Sahiplenmeni İstiyorum...
Ellerinin, Dudaklarının Sıcaklığı Hissetmek İstiyorum...
Seninle Olacak Yüreklerimizdeki Ateşi, Yaşamak İstiyorum...
Seni İstiyorum Sevgili!
Her Şeyinle Seni İstiyorum...!


Terk Edemediğim Tek Alışkanlığımsın, Dudaklarımdan Dökülünceye Kadar İçimi Yakan, Ses Verdikten Sonra Ağlatan...
İçimde ki Tek Yaramsın Belki de...!

Bulunmak İsterken, Aramayacağını Bile Bile Saklandım Ruh'unun Kıyısının En Ücrasına...
Buram Buram İçime Çektim Seni, Her Nefeste Soluksuz Kalmak İstercesine...
Gözyaşlarımla Karaladığım Şiirler Dudaklarımda...
Fısıldadığım Yorgunluklarım Var Suskunluklar Kaldırımında...
Biliyorum, Seni Sevmek, Sana Yürümek, Şiirlerin Merhametine Sığınmak Gibi...
Ellerini Yüreğimin Ücralarına İsterken Gözlerine Yabancı Kalıp Rüya'lara Susmak Gibi...
Yaşlarımı Tutamazken, Bir Damlasına Hapsolup Tenine Karışmak Gibi...
Biliyorum, Seni Sevmek Dudaklarının Yangınına Düşmeyi Arzuladıkça İçinin Okyanusuna Yağmak Gibi...
Umutlarım Tükendikçe Sana Hep Yeniden Başlamak Gibi...
Biliyorum İşte...!
Seni Sevmek; Titreyerek Sesine, Gecelerine Saklanmak Gibi...
Yalnızlığım Her Seferinde "Seni" Haykırırken Sensiz Kalmak Gibi...

Sen de Bilirsin Özlemeyi...
Olmayacağını Bile Bile Dönmeyeceğini Bile Bile Beklemeyi Bilirsin...
Sevdalar Acı Verir İnsana, Aşk Yakıcı Bir Güneş Gibidir Ama Vazgeçemezsin...
Ben Seninle Binlerce Yaşam Ekledim Yüreğime...
Senin Ellerinde Dokunmayı Öğrendim, Seni Öpmeyi, Sana Sarılmayı Öğrendim...

N'olur Seni Sevmeme İzin Ver Sevgili...
Bırak Dudaklarım Kalbine Kadar İnsin, Bırak Gözlerim Sevmeyi Bilsin...

Seni Sevmeme İzin Ver Sevgili...
Beni Yaşatma Böyle Sensiz...
Kalbine Bir Defa İzin Ver Sevgili, Sevilmek Nedir O da Öğrensin...!


Bazen Sevdanı Kelimelere Sığdırmak İstersin Yazacak Kelime Bulamazsın, Bazen de Yazacak Kelime Bulursun Sevdanı Karşısında Bulamazsın...
O’nu Anlatmak İçin Kurabileceğim Hiçbir Cümlem Yok...
Kelimelerimin Hepsi Eğreti, Hepsi Eksik...
Tarifi İmkansızdır Ya Bazı Şeylerin, İşte O da Onlardan Sanırım...

Kimileri Vardır ki, Hayatına Girip, Bir Sır Gibi Kendine Sakladığın Umutları, Mutlulukları Usulca Çalıyorlar, Fark Etmiyorsun Bile Eksildiğini...
Parça Parça Koparıyorlar Senden Hayatı...
Kimileri de Vardır Sevda Diye Ruh'unda Asla Kapanmayacak Bir Yara Bırakıyorlar...
Konuşamazsın, Yazamazsın...
Tenin, Gözlerin Kendine Yabancı Kalır...
Bir Mum Misali Erirken Susuşlarda, Kendini Izdırabın Dibine Uğurlarsın Gözyaşlarını Yudumlarken...
Bir Zaman Gelir Hayatta, İçine Saldıkların Seni Senden Çaldıkça Bitmeyen Bir Rüya'ya Dalarsın...
Sevdanın Parçaladığı Zamandan Kurtulamadığında Çalınan Benliğini Ararsın Düşler Arasında Ama Artık Herşey İçin Geç Kalınmıştır Aradığını Bulamazsın...!!!

...........................

Yara Aldım Hem de Çok Yara Aldım, Sonra Hepsini Kendi Kendime Sarmak Zorunda Kaldım...
Hep "Ben" Demeyi Seven İnsanlar Tanıdım...
"Anlıyorum" Demediler Bana Hiç "Anlıyor musun?" Dediler...
Anlıyorum Diyen de Anlamadı Zaten...!
Sonra Bir Bakışıyla İçimi Titretebilen Bir Adam Sevdim...
Çok Sevdim...

Ben İmkansızı Sevdim, İmkansız Olduğunu Bile Bile Sevdim...
İmkansız Olsa da Ben Onu Sevdim...
Belki Çok Zor, Belki imkansız Ama Ben Sevdim...
Her Şeye Rağmen Onu Sevdim...
O Beni Sevmese de Olur, Ben Onu Sevdim...
Ben Sadece Seviyorum...
Kim Ne Derse Desin, Gururumu Ayaklar Altına Alarak Seviyorum ve Daima da Seveceğim...
Öyle Zor ki, Sevip Ayrı Kalmak O Kadar Zor ki Ama Ben Sevmişim...
Bu Yürek Onu Sevmiş...
O Bende Olsa da Olmasa da Seviyorum, Seveceğim...
Öyle Zor ki, Kimse Beni Anlayamaz!
Ben Yaşadım, Tattım, Bu Aşk'ın Acısını Yaşadım...
O Bana İmkansız Ben Ona İmkansız...
Kimse Bilemez, Kimse Benim Bu Halimden Anlayamaz...
Ben Sevdim Onu Sadece Sevdim...!


Sevgili!
Seni Sevmek; Yaşamaktı O Yüce Duyguyu Senle Ya da Sensiz...
Seni Sevmek; Sen Bilmeden Ulaşabilmekti Kalbinin Kıyılarına Sana Farkettirmeden...
Hapsolmak Yüreğinin Dehlizlerine...
Seni Sevmek; Seni Çaresizcesine, Senin Sevmeyeceğini Bile Bile Bir Umut Beklemekti Seni...
Sen Beni Sevmesende Bunu Bile Bile Uzaktan Sevmek Bile Güzeldi Seni...
Sen Beni Sevmesende Ben Bunu Bile Bile Sevdim Seni...
İmkansız Olduğunu Bile Bile Sevdim Seni...
Sonunun Böyle Olacağını Bile Bile Sevdim...
Eğer Bir Gün Anlayabilirsen Sevgimi Sakın Kızma Bana Sevgili...
Ben Zaten Kaybetmişim Benliğimi...!
Sen Beni Düşünme Sevgili!
Hatta Beni Hiç Sevme!
Ama Şunu Bil ve Unutma!
Ben Seni Sevdim!
Ben Sadece Seni Sevdim...!

Sabah Olmayan Bir Gecede Seni Düşünmek...
Hayaline Dalmak, Sensiz Sana Ağlamak, Sensizliğin Acısını Yaşamak, Sabahı Sensiz Etmek Öyle Zor ki Sevgili...
Hangi Kalem Yazar ki; İçimdeki Hüzünleri,  İçimdeki Fırtınayı, Gözlerimden Savrulan Amansız Suları?
Bir Damla Gözyaşında Savrulan Nehirler
Çarpıyor Yüreğimin Kıyılarına, Boğuluyor Dudağımda Sözler...
Şimdi Delicesine Çırpınmak Vardı Kalbinin Derinlerinde...
İlk Günün Sıcaklığında Öpmek Vardı Gülüşlerinden...
Dizlerine Yatmak, Gözlerinden Yüreğine İnmek, Nefesine Tutunup Akmak Vardı Ilık Ilık Damarlarında...
Ahhh! Ne Baharlar Düşlemiştim Gülüşlerinde...
Şimdi Sonbahar Rüzgarlarına Kapıldık,Boğuluyoruz İmkansızlıkların Dehlizlerinde...!
 

Ağlayan Bir Yürekten Ç/alıntı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.