19 Mart 2013 Salı

Yalnız Sen Yazılacaksın Yüreğimin Sayfalarına..

Yine Soldu Güneş...
Kapadı Perdesini Gülen Dünyaya...
Ve Hüzün Çöktü Bir Karanlık Geceye...
Bembeyaz Düşlerimi Boğdu İçimdeki Sensizlik...
Siyaha Boyanmış Düşlerin, Yarım Kalmış Bir Aşk'ın Parçaları Geziniyor Hayalimde...
Yine Nefes Nefese Kalıyorum Girdaplar İçinde..
Çok Yorgun Hissediyorum Kendimi..
Mesafeleri Boşverip Yürüyeceği Yerde Hızla Koşmuş İnsanlar Gibi Nefes Nefeseyim...
Beynim Düşüneceği Milyarlarca Şeyi Düşünmüş Kalbim Atacağı Milyarlarca Atışı Yapmış Gibi Sanki Kendilerine Tanınan Zamandan Çok Önce...
Karşımdaki Yüzünü İzlerken Geçemediğim Gecenin İçindeyim Karmakarışık Bir Hüzünle Beraber ve Her Şeyin Kendiliğinden Düzeleceği Duygusuyla Düzelecek Olanın Ne Olduğunu İse Hiç Bilmeden...
Gözlerim Yorgun, Kalbim Bitkin...
Gözyaşlarım Acımı Anlatmaya Yetersiz!!
Tutamadım Sözümü, Bozdum Yeminimi, İşte Yine Sana Yazıyorum Şiirimi...
Umutsuzluklara Ağlayan Yağmurun Altında;
Her Şeyi Unutup Son Kez Yürümek İsterdim Seninle...
Katran Karası Gecelerimden Karabasanları Silmek İsterdim...
Bu Bir Veda Değil, Bu Bir Yolculuk...
Dönüşü Olmayan Yalnız Gidiş...
Bugün Çok Soğuk Burası...
Üşüyor Ellerim...
Üşüyor Yüreğim...
Yüreğimdeki Sevdan Üşüyor...
Oysa Ben Sıcacık Umutlar Büyütmüştüm Sana, Sıcacık Sevgiler...
Zaman Her Şeyi Alıp Götürür, Silermiş Acıları Bir Bir...
Ellerimden Ellerini...
Dudaklarımdan Dudaklarını...
Gözlerimden Hayalini...
Peki Yüreğimden Sevginin İzlerini Silebilir mi Zaman?
Değeri Bilinmeyen Sevgilerin Bedelini Öder mi Zaman?
Gittiğin Yoldan Dönüş Yok Biliyorum...
Hiçbir Şey Eskisi Gibi Olmayacak...
Keşke Bilseydin, Alın Yazım Gibi Silinmeyen; İz Bırakan, Bitimsiz, Sonsuz Ama Acıtan Sevdamın Değerini...
Yollar Her Zaman Sevilene Çıkmıyor Ne Yazık ki...
Her Yolun Dönüşü Olmaz, Gelmez Beklenen Asla Geri...
Ben Şimdi Senden Uzakta Kimsesizim...
Üşüyor Ellerim, Üşüyor Yüreğim, Üşüyor Yüreğimdeki Sevdan...
Üşüyor Gözlerim, Gözlerimde ki Hayalin Üşüyor...
Üşüyor Dilim, Dilimdeki Şiirlerim Üşüyor...
Sana Söylenecek Çok Şey Kaldı Lal Olmuş Dilimde...
Sana Yazılacak Çok Şiir Kaldı Artık Yazamayan Yürek Kaleminde...
Bu Bir Veda Değil, Bu Bir Yolculuk...
Dönüşü Olmayan, Yalnız Gidiş...!
Sen Mutlu Ol Tamam mı?
Hiç Üzülme Olur mu?
Yaşamak İstediğin Ne Varsa Doyasıya Yaşa ve Mutlu Ol...
Hatırlama Beni...
Hatırlarsan Üzülürsün Biliyorum...
Seni Ne Kadar Sevdiğim, Senin İçin Öldüğüm Gelmesin Aklına...
Ağladığıma da Bakma, İnan Mutlu Ol Diye Bütün Savaşım..
Merak Etme Sen Beni...
Bakma Gözlerimin Yaşardığına, Boynumun Bükük Durduğuna...
Sadece Yaşananların Anısına Üzgünüm...
Sen Hep Mutlu Ol Tamam mı?
Tamam Söz!

Bundan Sonra Aşk'sız, Sevgi'siz, Sevda'sız Bir Hayat Çizgisi Çizeceğim Kendime Kimsesiz ve Sahipsiz!
Kendimi Kandırmayacağım Artık...
Gelmeni, Beklemeyeceğim...
Beni Sevdiğini Düşünmeyeceğim...
Aldatmayacağım Kendimi...

Özlem Yüklü Bulutlar Taşımayacağım Gözbebeklerimde...
Ağlamayacak Artık Özleminle Kelimelerim...
Senli Hayallerle Isıtmayacağım Yüreğimi...
Derinlerimde Bir Şeyler Acıtmayacak Benliğimi...

Tamam, Sen İstiyorsun Diye Unuturum Herşeyi!
Gözlerinin İçine Baktığımda Gözbebeklerinin İçinde Kendimi Gördüğümü...
Sana Her Bakışımda "Bakma Bana Öyle" Dediğini...
Dudaklarımla Dudakların Buluştuğunda İkimizinde Yüreğinde ki Küllenmiş Ateşin Alev Aldığını... 
Beni İlk Öptüğünde Neler Hissettiğimi, Dünyanın Dönmekten Vazgeçip Durduğunu...
Kulağına Usulca Fısıldadığım "Seni Seviyorum" Cümlesini ve Yanağına Kondurduğum Özlem ve Sevgi Dolu Buseyi de Unutacağım...!
Yokluğun Acıtsada Yüreğimi, İçim Ateşler İçinde Yansa da Hasret Çekmeyeceğim Sana...
Seni Düşünüp Sabahlara Kadar Uykusuz Kalmayacağım...
Gözlerimden Yağmur Misali Yaşlar Akıtmayacağım...
Günlerimde ve Gecelerimde Özlemimi Hiçbir Şey Dindiremezken Haddimi Bilmeden Özlemeyeceğim Seni...

Yaşadıklarımız ve Yaşayamadıklarımız, Kaybolan, Heba Edilen Yıllarım ve Yılların Acıtmayacak Artık Canımı...
Söz Geçireceğim Artık Yüreğime, Söylemeyeceğim Seni Ne Çok Sevdiğimi...
Ve Sana Tek Yalan Dahi Söylemeyen Ben Bu Yalanları Sadece Sana Söyleyeceğim...!
Ve Şimdi Sana Son Kez "Seni Seviyorum" Diyorum...
Bunu Unutma...
Hep Hatırla...
Hani Olur Ya Belki Bir Gün Hatırlarsın Maziyi ve Beni...
Kimbilir Belki Sevgime İhtiyaç Duyarsın...
Belki de Özlersin Sözlerimi...
Yüreğimden Dökülen Sıcacık Kelimelerimi...
Ve Sana Son Kez Seni Seviyorum Dedim...
Son Umutla, Son Ümitle Sensiz Yaşayamayacağımı...
Sensiz Dayanamayacağımı Anlatmaya Çalıştım Sana...

Artık Gelsende Ben Olmayacağım...
Beraber Yaşadıklarımız Ne Kadarsa O Kadar Kalacak...
Sana Söylediklerimden Bir Sözcük Bile Fazlasını Duyamayacak Kulakların...
Ve Uyanmayacağız Hiç Bir Zaman Aynı Güne Beraber...

Hayatımın Sesi Kısılmış Artık...
Yaşlanmış Dudaklarımdaki Kelimeler...

Ömrümün Kara Kışını Yaşarken Tanıdım Seni...
Bahara Erdi Yüreğim Sevginle...
Varlığınla Filizlendi Tüm Sevinçlerim...
Alın Yazım Bildim Seni...
Kazıdım Kalbime İsmini...
Seni Düşünmek, Sevgini Hissetmek Titretiyor İçimi...
Yüreğini Katıp Yüreğime Sevdanı Ömrüme Yayacağım...
İnan "Yüreğimin Tek Sahibi" Son Nefesimde Dahi Senin Adını Anacağım…
Seni Sevmekte Ne Kadar Cesursam Şimdi Yokluğunda O Kadar Korkağım...!

Eğer Bir Gün Tüm Haykırışlarım Gece Gibi Susarsa...
Yüreğin Artık Bana Yol Göstermiyorsa Bil ki Tüm Umutlarımla Beraber Hayat ta Bitmiş Demektir...!


Sessiz Bu Gece, Yalnız ve Sensiz,  Çaresiz ve Nefessiz...
Nefessiz Kalmak Ne Demek Bilir misin Sen?
Soluk Alamamak, Susmak, Susarken Ağlamak, Kimselerin Duymadığı Karanlıkta Yaşamaya Başlamak, Yine de Yaşamaya Alışmak Sensiz ve Çaresiz Nasıldır Bilir misin?
Şimdi İçimde ki Acınla, Dilimde ki Hasret Türküleriyle Karışıyorum Sessiz ve Soğuk Bir Geceye...
Bundan Sonra Suskun Yüreğimle Hep Şiirler Yazacağım Sana Yüreğimdeki Yürek Kalemimle...
Sen Hiç Okumsan da, Sen Hiç Bilmesen de, Sende Bitmiş Olsam Bile Sonsuza Dek Sen Bitmeyeceksin Benim Yüreğimde...

Sevgin İçimde Kalacak Hep Sessiz Sedasız...
Senden Habersiz Büyütüp Yaşıyacağım İçimde Bu Sevdayı...
Öldürmeyeceğim İçimdeki Seni Yaralasanda Beni...
İçimde Seni Sessizce Yaşıyacağım Acısada Kalbim...
Aramasan da Bekleyeceğim Hep Gecelerde...
Sabah Olunca Yine O Sahte Gülüşler Olacak Yüzümde...
İçimdeki Acıyı Gözlerimdeki Yaşı Belli Etmeyeceğim Kimselere...
Ta ki Gece Olup Tekrar Yanlızlığımla Baş Başa Kalana Kadar...

Senden Habersizce Yine Seni Hep Seveceğim...
Unutma... !
Herkes Seni Mutlu Edebilir Yalancı Gülüşlerle, Sahte Sevişlerle....
Herkes Benim Sende Bulduğum O İki Kelimeyi Rahatça Tüketebilir...
Seviyorum Seni Diyebilir..
Fakat İçten Olmaz Hiç Biri Benim ki Gibi...

Ne Seni Yorsun Artık Tükenmeyen Yazışlarım Ne de Beni Benden Etsin Haykırışlarım...
Varsın Bundan Sonra Bende Kalsın Sustuklarım...!
Artık Ne Faydası Var ki Konuşmanın?

Unuttum Demiyorum Sevgili, Unutacağım Diyemediğim Gibi...
O Kadar Büyük Bir Yalanı Dökemiyorum Sayfalara Kalemimden...

Sen Her Zaman ki Gibi Bu Kadının Kaleminde Olacaksın Yüreğinde Saklı Kalacaksın...
Bundan Sonra Hiç Kimse Seni Benim Kadar Sevemeyecek, Benim Kadar Yazamayacak...
Sen, Yalnızca Sen Yürek Kalemimle Yüreğimin Sayfalarına Sonsuza Dek Yazılacaksın ve O Sayfalarda Sonsuza Dek Yaşayacaksın...

Sen Sevgili Sen, Her Zaman İçimde İnce Bir Sızı Gözlerimde Yaş Olarak Kalacaksın...
Ve Her Zaman Gözlerimde Bekleyen Gözyaşlarımda Aranacaksın...!

Unutma! 
Sen Hep İçime Yazılacaksın...
Sen Hep İçimde Yazılacaksın... 




Susan Bir Yürekten Ç/alıntı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.