1 Mart 2013 Cuma

Biz Bu Aşk'ı Yaşamaya Geç Kaldık Sevgili!

Karanlık Çökmeye Başladı Sensizliğime Yine!
Acımasızca Vuruyor Yüzüme Sensizliğimi…
Gözlerimden Düşen Her Damla Akıyor Birer Birer Yanan Yüreğime...
Çaresizliğime Ağlıyorum Yine Sessizce...

Sensizlik İçimde Büyüyen Derin Bir Boşluk!
Düştüğüm Karanlığın İçinde Arıyorum Seni...
Anlatılmıyor Tükenmişlik...
Yaşanmıyor Sensizlik!
Bir Gece Daha Başlıyor...
Sokaklara Gecenin Sessizliği Çökmüş, Yüreğime Sensizliğin Sızısı...
Sardı Yine Her Yanımı Yalnızlık...
Yine Ağlamaklı Gözlerim...
Buram Buram Hasret Kokuyor Her Bir Yanım...
Gözlerimden Sen Damlıyor Yine...
Uykularımın Paramparça...
Yokluğun Yüreğime Vuruyor...
Sensizlik Hüküm Sürüyor Bedenimde...
Ne Gecenin Tadı Var Sen Yokken Ne de Benim...
Gözlerimin Uçurumlarından Ha Düştü Ha Düşecek Gözyaşlarım...
Yaralı Yüreğim Senin Hasretinle Zindanlarda...
Bir Sensizlik Esiyor Taa Derinden...
Ve Ben Yine Gömülüp Kalıyorum Sensizliğin Sessizliğine...
İçime Çektikçe Acıtıyor Sensizlik...
Saatler Sensizliği Gösteriyor...
Okuduğum Kitaplar Sensizlikten Bahsediyor, Tüm Kalemler Sensizliği Yazıyor Sayfalara...
Sensizlik; Sensizliğe Ağlarken Kuruyan Gözyaşlarımda, Yanardağ Misali Yanan Yüreğimde...
Sensizlik; Gözlerimde, Tenimde, Ruh'umun Derinliklerinde...
Sensizlik; Umutlarımda, Ümitlerimde, Yüreğime Açtığın Sevdamda, Yüreğime Açtığın Yaramda...
Sensizlik; Bulutlar Üzerinde Gezen Hayallerimde, Yazdığım Anılarımda, Sakladığım Hatıralarımda...
Sensizlik; Deli Deli Çarpan Yüreğimde, Bestelediğim Tüm Şiirlerimde...
Damarlarımda Sensizlik, Ellerimde Sensizlik Kalbimde Sensizlik, Ruh'umda Sensizlik Özlemimde Sensizlik Var...
Gözyaşım Sensizlik, Yastığım Sensizlik, İçim Sensizlik, Dışım Sensizlik, Gecede Sensizlik, Dilimde Sensizlik, Sorularda Sensizlik, Aldığım Her Nefeste Sensizlik…
En Acısı da Yaşarken Sensizlik!

...................................

Ne Garip!
Nereye Gidersen Git Kalbinde Acı Varsa Gittiğin Yer Kalbinde ki Acına Çözüm Olmuyor...
Çok Özledim Seni...
O Kadar Zor ki Saklamak Sensizliği...
Sesimde Söyleyemediğim Sözlerim, Hiç Bitmeyen Yalnızlığım, Hiç Dinmeyen Kalp Ağrısı, Gözümde Gözyaşlarım, İçimde Sakladığım Senli Anılarım Var...

Seni Haykırıyor Yokluğuna Alışmamış Yüreğim...
Biliyor musun Seninle Konuşamamak, Ellerini Tutup; İçimde Kopan Fırtınayı Sana Anlatamamak Ne Kötü...
Sevdiğimi; Hem de Delice Sevdiğimi Söyleyememek, Kendimi Anlatamamak, Yaşadığım Yoğun Duyguları Sana Verememek, Sana Muhtaç Olduğum Bir Anda; Sana Sarılıp Ağlayamamak Ne Kötü...
Anladın Ya; Sensiz Her Şey Çok Kötü...!

Seni İçimden Atabilmeyi, Düşünmemeyi, Sevmemeyi Çok İstedim...
Hep Yalan Söyledim Kendime. "Unuttum" Dedim, "Bitti" Dedim Ama Anladım ki Sadece Kendimi Kandırmışım...
Yaşayamıyorum Sen Varken Aklımda...
Yüreğimde Hep Aynı Sızı...
Günler Artık Sensiz ve Günler Artık Sessiz...
Sensiz Kimsemiyim, Yoksa Kimsesiz miyim Bilmiyorum...
Sensiz Kaldığımdan Beri Bu İçinde Yaşadığım Derin Boşluk Mahvediyor Beni!
Hiçbir Şey Değişmedi!
Hani Sen Varken Herşeyim Sensin Derdim Ya Sana, Doğruydu!
Sen Yoksun Ama Çok Şey Değişmedi; Hala Herşeyim Sensin, Sadece Ben Sensizim...
Artık Yoksun Ama Değişen Birşey Yok; Hala Uğrunda Seve Seve Canımı Verebilecek Kadar Seviyorum Seni...
Peki Ben Hayatım Boyunca Bir Kez Olsun Gerçekten Sevilip Mutlu Olamayacak Kadar Kötü müydüm?
Herkes Doğru Bir Ben mi Yanlıştım Bu Hayatta?
Şimdi Artık Bu Saatten Sonra Hiçbir Şeyin Önemi Yok!
Sensiz Bu Karanlıklarda Yaşasam da Ölsem de Farketmez...!
İnsan Hayatında Yalnızca Bir Kez Böyle Sever ve Bir Kez Böyle Acı Çeker...
Benim İçin Senden Sonrası Zaten Yok...!
Ben Şimdi Bu Enkaz Yığınının Altında Her Yanımda Hissettiğim Dayanılmaz Acılarla Günümün Dolup Bu Eziyet Dolu Hayatın Bitmesini Bekliyorum!
Güçsüzüm Anla...!
Kelimelerimin Hepsi Anlamını Yitirmiş Sanki...
Hepsi Öyle Bir Şekil Sadece...
Ne Kadar Yazarsam Yazayım Azalmıyor Anlatacaklarım, Söyleyeceklerim Bitmiyor...
Rahatlayamıyorum...
Başım Çok Ağrıyor...
Yorgunum...
Ölü Gibi Bir Hayat Yaşatıyorum Kendime...
Senden Sonra Bir Hayat Çizdim Kendime ve Hapsettim Kendimi İçine...
Sen Yoksun Ya Hiçbir Şey Umrumda Değil ki Artık...!

O Kadar Kötüyüm ki: Sen Gelsen Bile Ayağa Kalmak İmkansız Gibi...!
Yokluğun Aklıma Geldikçe Bütün Bedenimi Bir Üşüme Kaplıyor...
Sensizliği Sorma Bana Sakın!
Alışamadım Bir Türlü...

Sen Benden Gittin Ama Ben Gidemedim Senden...
Sen Unuttun Beni Ama Ben Unutamadım Seni...
Sen Gittin Ama Ta Şuramda İzin Kaldı...

Gelmeyeceğini Bile Bile Yine de Seviyorum Seni...
Sensizliğim Ne Kadar Acı Verse de Ben Sensizliğimi Yaşıyorum...
Her Gün Biraz Daha Çoğalıyor Acılarım...

Yine Dopdolu Gözlerim...
Durduramıyorum Gözyaşlarımı…
Susturamıyorum İçimdeki Çığlığı…
Yıkılmış, Enkaz Haline Gelmiş Yüreğimin Yıkık Duvarlarına Ağlıyorum…
Sanki Bir Bilinmezin İçindeyim...
Boğazım Düğümleniyor, Nefes Alamıyorum...
Dayanamıyorum!
Bu Acıyı Kaldıramıyorum...
Durduramıyorum Gözyaşlarımı...
Susturamıyorum Kalbimi...

Ben Zaten Hep Geç Kalmış Olurdum Bütün Başlangıçlarıma...
Ya Ben Aşk'a Geç Kalırdım Ya da Aşk Bana...
Sen de "Biz"e Geç Kaldın Sevgili!
Çok Geç Geldin Gecelerime, Geç Geldin Hayallerime...
Ayaz Yemiş Yüreğime, Yaşanamamışlığıma Çok Geç Geldin...

Geç Geldik Birbirimizin Dünyasına...
Seninle Kol Kola Sokakta Yürümeye, Bir Lokma Ekmeği Bölüşmeye, Sevgiye, Aşk'a, Umuda, Kavuşmaya, Bir Yaşanamamışlığı Beraber Yaşayamaya, Aşk'ı Yaşamaya Sevdayı Tatmaya Geç Kaldık...

Biz Sevmeye Geç Kaldık Sevgili, Çok Geç Kaldık...
Biz Birbirimizin Olmak İçin Birbirimize Çok Ama Çok Geç Kaldık...!
Vuslatın Bana Çok Uzak Bir Hayal...
Kalbim Kırılmaktan, Ruh'um Beklemekten Yorgun Düştü...
Yoruldu...!

Kanıyorum Yazarken...
Sızlılarıma Dayanamıyorum...
Gözyaşlarımı Tutmak İstemiyorum Artık...
İçimin Üzüntüsü, Dalgalanmış Ruh Halime Dur Diyemiyorum...
Sessizce Ağlayıp, İçimdeki Bu Yanardağı Söküp Atmak İstiyorum...
Ruh'um İçimde O Kadar Yorgun ki, Sanki Ruh'um Bedenimde Ayrı Yaşıyor Bilmediğim Bir Yerde, Bilmediğim Bir Ortamda...
Bedenimde ki Tüm Kanın Çekildiğini İliklerime Kadar Hissediyorum...
Artık Ben Başımı Eğmeden Ağlamak İstiyorum...
Gözyaşlarımı Yere Değil Tenime Akıtmak İstiyorum...!



Önceleri Kimselere Göstermezdim Gözyaşlarımı... Kelimelerime Sarılır, Onlarla Uyurdum Geceleri...
Senden Önce Kendine Güvenen, Çok Güçlü Kişiliği Olan, Başı Dimdik Bir Kadındım...
Seni Tanıdıktan Sonra Hiç Bilmediğim, Tatmadığım Duygular İçine Girdim...

Gönlüme Düşen Ateş, Ruh'uma İnen Sancı, Düşünceme Giren Soru Oldun...
Bir İlk Oldun, Kayboldum İçinde...
Kalbimin Ayakları Birbirine Dolandı...

Gerçek Anlamda Çaresiz, Güçsüz ve Dipte Hissettim Kendimi, Dağıldım...
Aynaya Baktığımda Karşımda Duran Ben Değilim Sanki...
Ağladığımda; O Gizli Yenilmişlik Duygusunu Hissediyorum Bedenimde...

Tutunamadım Sende Nedense...
Rüzgar Oldun Savurdun Beni...
Tükenmez Sandığım Sözlerim, Uğruna Kurduğum Hayallerim, Duygularım, Yazacaklarım Tükendi Tek Tek...
Bende Onlarla Eriyip, Yok Oluyorum...
Anla Artık Ben Tükeniyorum...!
Kopamam Senden... 
Gözyaşlarımdan Akıyorsun...
Vazgeçemediğim Sevdamsın Sen...  
Ben Baharda, Hazanda, Kışta Hep Seni Yaşamak İstiyorum...
Yoksa Ben Gerçekten Tükeniyorum...!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.