9 Mart 2013 Cumartesi

Vazgeçmek Acılarımı Bitirir mi?

Aşk!
Bitti Dediğinde Bitirilemeyen...
Bitti Dendiğinde Sevdiğin Tarafından Üzülmene Sebep Olacak Sözler Söylenilen Bir Ateş...
Yakar Seni Doyasıya...
Yakar Yüreğini Gözlerin Ağlayıncaya Kadar...
Şarkılar Daha Çok Anlam Kazanır Onun Yokluğunda...
Yüreğinden Dökülen Şiirler Susmaz Geceler Boyunca...
Bitti Sandığın Her Yol Ona Çıkar, Her Söz Ona Adanır...
En Ufacık Bir Anı Bile Onun Olur...
Yüreğinde Taşıdığın Sevda Bile Onundur...
Sen İse Onun Olan Her Şeyi Daha Çok Seversin Çünkü "O" Olur Aşk'ın Adı...
Aşk İşte Böyle Çarpar İnsanı...!
Ummadığın Anda Acıtır Canını...!
Sen Ne Kadar Bitti Desen de Sevdan Adına Bitmediğini Bilirsin Elinde Kalanlarla...
Tüm Şıklar Sana Yönelik Durur Karşında...
Ne Yana Dönsen Hatıralar Çıkar Yol Boyunca Karşına...
Gülüp Geçemezsin Yoldan...
Ne Sonu Vardır Ne Başı...
Başlangıç Noktan Uzaklardadır Sen Gidemezsin...
Dönemezsin En Başa...


Sen, Özlemlerin Koynunda Uyuttuğu Güzel Bir Aşk'ın Her Geçen An'da, Doyasıya Yaşamak İsteyip de Hiç Yaşayamadığım...
Sen, Benim Yüreğimde Dolaşan, Her Adım Atışında İçime Depremler Yaşatan, Bazen Susan, Bazen Deli Nehirler Gibi Çağlayan, Bakışınla, Tek Sözünle Beni Mutluluğun Koynuna Bağışlayan...

Sen, Bakarken Resimlerine Ağladığım, Gözlerimi Kapattığımda Kendimi Sana Binlerce Defa Daha Aşık Bulduğum...
Sen, Yüreğimde Sesini Duyduğum, Atan Nabzımda Sana Sustuğum, Anlatılması Zor, Yaşanması İmkansız Gibi Görünen Ama Her Yaklaştığımda İmkansızın Gerçek Olabileceğine İnandığım...
Öyle Bir Anda Gelmiştin ki Sen Bana, Kırk Derece Ateşlerde Yanmıştım Ben Sana...
Gören Her Gözden Kıskanırken Yüzünü, Kıskanırken Teninin Özünü Zordu Seni Yetecek Kadar Sevmek, Zordu Bunu Sana Hissettirmek…
Öyle Bir Anda İşledin ki Adını Gönlüme Tamam Dedim Kendime, Karanlığını Delen Güneşin Geldi İşte, Artık O Sevmese Bile Sen Sevebilirsin İstediğin Kadar Gönlünce...
Ama Seni Sevdikce Kırıldım Parça Parça!
Yok Oldum Uğrunda!
Gururum Ayaklar Altında!
Yasakmış Bu Aşk Bana...
Senin Aşk'ın Yasakmış!
Yaklaştım Sana Yüreğim Kanadı!
Elini Tuttum Avuçlarım Acıdı!
Baktım Gözlerine Gözlerim Ağladı!
Dudaklarım Değdi Dudaklarına Ateşin Dudaklarımı Dağladı!
Umursamadım Acılarımı Senin Uğruna Düştüm Yollarına...
Sen Büyüttün Yüreğimi...
Seninle Büyüdü Yüreğimdeki Aşk Alfabesi...
Soluğumu Kesende Sendin Soluk Verende!
Bir Solukta Gelende Sendin Bir Solukta Gidende!

Teşekkürler Sevdiğim...
Senin Gibi Biri Gelmez Artık Yüreğime...
Yaşattığın Her An İçin Minnettarım Sevgine...
Seni Severek Gidiyorum Uzaklara Yüreğimdeki Sen’le Sessizce...!


Şimdi Bağırsam Uzaklara, Uzakları Yakın Edip Haykırsam, Sağır Etsem Kulakları Çığlığımla İçimdeki Yangın Söner mi?
Çıkartıp Atamadığım Aşk'ı Yüreğimden Atsam Bir Kenara, Ah Atabilsem, O Zaman Anlar mı Kader Beni?
Anlar mı İçimden Geçenleri?
Susarken Ben…
Susarken Kadere...
Acırken İçim, Acıyıp Söyleyemezken, Akarken Gözlerimden Yaşlar, Ses Çıkarmazken Anlar mı Sevda Beni?


Ben Bir Deliyim Şimdi Nazarında Değil mi...!
Evet Ben Sana Aşık Bir Deliyim...!
Her Gün Yeniden Doğan Bir Aşk'ı Taşıyor Deliliğim...
Belki de Bundandır Benim Sana Olan Çılgın İsteğim...

Evet Kabul Ediyorum!
Ben Tutukluyum, Tutkuluyum...
Tutkunum Özlemle Ruh'una...
Duygularım Esir Sana...

Evet Seni Delice Seviyorum, Hiç Bir Yüreğin Sevemeyeceği Bir Tutku İle, Bir Sevda İle, Bir Aşk İle...
Evet Hep Korktum Böylesine Deli Bir Sevdayla Severim Diye...
Evet Hep Korktum Sensiz Kaldığımda Nefessiz de Kalmaktan, Sana Aşık Olup Böyle Deli Gibi Yanmaktan...
Sana Sensizliği Anlatamayıp Her Gün Her Saat Kendi Kendime Ağlamaktan...
Anlasana Artık Anlamak İstiyorsan Eğer!
Sen Özlemimsin...
Sen Hasretimsin...
Sen Aşkımsın...

Bedenime Seni Hapsetmiş, Yüreğime Seni Yazmışım Bir Ömür Boyu Silinmemek Üzere...
Anlıyor musun Beni?
Ben Sana Tutkunum, Sende Tutukluyum...

Herşeyi Denedim!
Yoluna Ne Yaşlar Tükettim, Ne Geceler Bitirdim...
Bir Sevgin Eksilmedi Ben Günden Güne Erirken, Bir Sen Bitmedin...
Kendime Sığmıyorum!
Olmuyor, Yapamıyorum!
Kendimi Zorladıkça Daha da Sarıyor Benliğimi Bu Aşk...
Bu Ateş...
Bu Acı!

Şimdi Bakma Bana Öyle Deliymişim Gibi!
Gülme İçinden Alay Edercesine!
Acıma Bana Sızlamasın İçin!

Aklımı Senin Aşk'ına Senin Yokluğuna Harcamışım Ben...!

Garip Bir Hüzün Var İçimde...
Bir Kaç Damla Gözyaşım Var Gözlerimde...
Garip Boşluk Var Yüreğimde...
Ağlamak İstiyorum Sessiz Ama Delice...
Haykırmak İstiyorum Nefesim Kesilecek Kadar...

Sağanak Sağanak Hüzün Yağıyor Üzerime, Kendimi Kaybediyorum...
Tercümesi İmkansız Acılarımın...
Ne Zamana Dur, Ne de Kendime Kal Diyesim Var...
Yüreğim Acıyor, Hemde Çok Acıyor...

Kaybedilmişlikler Deliyor Yüreğimi...
Bu Kadar Çaresiz Kalmamıştım Hiç...
Sensizliğin Girdabında Seninle Bana Yaşattıklarınla Boğuşuyorum Günlerdir...
Her Şeyi Tükettin Bende ki!
Gülüşlerimi, Benliğimi, Her Şeye Rağmen Yıkılmadan Ayakta Duran Yüreğimi, Gözyaşlarımı Bile Tükettin...
Bana Bıraktığın Boşluk ve Yaşamak Zorunda Kaldığım Gereksiz Olan Bir Hayat...
Sevgisiz Yürek Olmuyor Sevgili...
Ümitler Sende Hasretler Bende Kaldı...
Gözümden Akamayan Yaşlar Yüreğimi Islattı...
Biliyor musun Sevgili...!
Amacım Seni Üzmek Değildi...
Acılarına, Yaşam Mücadelene, Yüreğinde Bulduğum Huzura Ortak Olup, Yüreğimi Yüreğine, Ömrünü Ömrüme Katıp, Seni Mutlu Etmekti İstediğim...
Soruyorum Sana, Çok Sevilmek Bu Kadar Kötü müydü?
Gerçekten Böylesine Ağır mıydı?
Sana Bu Sevgiyi Vermekte Bu Kadar Uğraştığım İçin Beni Bağışla...
Adı Üzerinde, Sevdaydı Bendeki...

Tek Suçum Seni Sevmekti Dürüstçe...
Ben Sevdikçe Acılarım Büyüdü Zalimce...!

Şimdi Senden Vazgeçmek Acılarımı Bitirir Sancılarımı Dindirir mi?
Yüreğime Sapladığın Bıçakla Açtığın Yaralarımı Sarabilir mi?
Sanmıyorum...!
Hiçbir İşe Yaramaz Senden Vazgeçişim...

Bana Acılı Bir Yaşam Sunar Senden Gidişim...

Bazen  Hüzünlü Bir Şarkı Gibi  Yaşarsın Hayatı...
Bazen Gecelerini, Yüreğini Uzaklara Götürmek İsteyen Soğuk Bir Rüzgar Alır, Koşarsın Ardından, Yetişemezsin, Bazen de Yarım Kalır Düşlerin Tamamlayamazsın..
Bazen Tüm Her Şeyi Düşünüp de "Yeter" Dersin, Vazgeçmek Gelir İçinden, Bazen de Düşlerin Yıllar Ötesine Giderken Yüreğin Kalır Gerisinde…
Bazen İse Konuştukların Eriyip Giderken; Sustukların Büyür İçinde...

Unutma!
Bir Gün Şiirler de Biter...
Sözler Yenilir...
Diller Lal Kesilir...
Şarkılar Sözsüz Kalır...
Umulmadık Anda Her Şey Yarım Kalır...!
Bazen Bir Şiirdir Yarım Kalan Bazen İse Bir Şarkı...
Bazen de Bir Candır Yarım Kalan...!
Acılardan Bıkıp "Ölüm" Diye Her Çareye Sarılan...!


Ah Be Kaderim Ahhh!
Ben Sana Ne Diyeyim ki...
Hiç Değişmeyeceksin Değil mi?!





Vakt-i Hüzün...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.