30 Ağustos 2021 Pazartesi

Sana Sevdalanmak...!

 Nefesim...!
Sığıntı Yüreğim Yine Sessiz,
Sedasız,
Sensiz Gönül Kapında Sabahladı...

Kulaklarımdaki Ses,
Sana Sevdalanmak;
Dağların Doruğuna Çıkarak,
Kilitleri Paslanmış Kapıları Kırarak,
Gökle Yerin Birleştiği Yerde Özgürlüğü Yaşamaktır...

Sana Sevdalanmak;
Tılsımlı Bir Gecede,
Adını Gökyüzünün Derinliklerine Yazmaktır...

Sana Sevdalanmak;
Bulutların Üstünde Rüya Gibi Gezinerek,
İlk Kavuştuğumuz Yerde Kendimi Bulmaktır...

Sana Sevdalanmak;
Aşkını Bulutlara Çizerken,
Özüme,
Gönlüme Seni Doldurarak,
Tomurcuklanmış Umutlarla,
Aşktan Murad Almaktır...

Sana Sevdalanmak;
Gözlerimi Kapatıp,
İliklerimi Isıtan Soluğunu Hissederek,
Umarsızca İçine Dalmaktır...

Hissettiğim Sıcak Nefes,
Gecelerimin Karanlığında Bulut Ol Yağ Bana...
Çiçek Ol Aç Bana...
Gözüm Ol Bak Bana...
Hasretin Son Damlasında,
Sevginin Doruğunda,
Kördüğüm Gibi,
Yürek Yürek Bana Sevdalan...




1 yorum:

  1. Sen mi İzinsiz Girmiştin Mısralarıma?
    Yoksa Ben mi Zorladım Seni?
    Bilmiyorum...!

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.