8 Ağustos 2021 Pazar

Ölene Kadar Seninim...!

Seni Çok Sevdiğimi Biliyorum, 
Senin Beni Hiç Sevemediğini de...! 
Yenilgilerimden, 
Kaybedişlerimden Bahsetmeye Gerek Yok, 
Bunları Düşünmek İstemiyorum...! 
Hiç Olmadığım Kadar Umut Doluyum... 
Bu Gün Erişilmez Düşler Satın Aldım Kendime; 
Alabildiğine Özgür Bıraktım Hayallerimi...! 
Kalbim Haddini Aştı... 
Duygularım Dolup Taştı... 
İçimdeki Sönmüş Yanardağ Yeniden Alevlendi... 
Sınır Koymadığım, 
Tadına Doyamadığım, 
Tutkumun Ateş Aldığı Zamanlardayım... 
Kendimi Bilmezcesine, 
Yeni Baştan Sever Gibi, 
Sönmüş Bir Ateşin Yeniden Alev Alması Gibi, 
Sevmelerimin En Tatlı Zamanlarındayım... 
Zemherinin Hüküm Sürdüğü Yüreğinde, 
Taze Bahar Arama Anlarında...  
Her Şeyin Güzel Olabileceğine İnandığım Zamanlar Bunlar... 
Son Nefesimi Dudaklarında Vermek İstediğim Anlar... 
Avuçlarımın Terleyip, 
Kalbimin Ritmi Değiştiği, 
Sana Yağıp, 
Sana Islandığım Zamanlar...
Tarifi, 
Tercümesi, 
Benzeri Yok Bu Aşkın...
Her Solukta İçine Dolan Nefes Gibi..
Üşüdükçe Kor Gibi Yanmak Belki de...

Her Sevişte,
Her Öpüşte Seni Yeniden Anmak, 
Aşkı,
Tutkuyu Sende Tadarak,
Doyumsuzca Yaşamak Her Şeyden Güzel...
Gözlerimdesin, 
Kalbimde, 
Ruhumda,
Öyle Dolaşıyorsun ki Bedenimde, 
Artık Dayanamıyorum Ateşine...!
Hasretim O Kadar Yorgun ki, 
Katlanamıyorum Özlemine...!
Duygularım Çığ Gibi, 
Sığdıramıyorum Gönlüme...!

İlk Sözüm...
Son Cümlem...
Hevesim... 
Heyecanım...
Gülüşüm...
Kalbimin Kıyılarındaki Yelkensiz Gemim...
Duam...
Aminim...
Dilimden Düşmeyen,
Aklımdan Çıkmayan,
Doruklarına Tırmandığım Sevdam...
Özlemlerimin Tek Varisi...
Ayaz Gecelerimin Ateşi...
Aşkın En Görkemlisi...
Cismin Uzak Olsa da Canıma; 
Benim Sensiz Ne Bir Düşüm,
Ne Bir Rüyam,
Ne de Bir Hayalim Var...
Dünümde... 
Bugünümde... 
Yarınımdasın...
Aşkımın Zirvesinde...
Düşlerimin Vuslatında...
Sevdamın Hasretinde...
Huzursun...
Güvensin...
Coşkusun...
Heyecansın...
Ellerim Ellerine Tutkun, 
Yüreğim Yüreğine Mahkum...
Gözlerim Seni Arıyor, 
Dilim Adını Sayıklıyor...

Mutluluğumun Hazzı...
Bitmeyen Günüm...
En Büyük Ödülüm...
Bakma Öyle Yüzüme Alaycı Gözlerle; 
Amasız...
Fakatsız...
Lakinsiz Özledim Seni...!
İşte Bu Yüzden,
Ölene Kadar Seninim...!

Biraz Mahcup, 
Biraz da Utanarak Sormak İstiyorum; 
Tutkulu Bakışlarım Karışmışken Gözlerine, 
Sesinde Birikip, 
Varlığına Susamışken, 
Bu Kadar Çok Bendeyken, 
Neden Ötelerdesin ki? 




1 yorum:

  1. Ciddi Hayaller Kurmaktı Tek Suçum...
    Hala Özlüyorsam,
    Yokluğuna Alışamıyorsam,
    Duyguların En Hakikisi İle Sevdiğimdendir...

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.