9 Ağustos 2021 Pazartesi

Sana Gel Demek Geliyor İçimden...

Ben Hiç Değişmedim, 
Hala Sevginle Dopdoluyum... 
Tek Korkum Sevgimin Kaybolması, 
İçimdeki Coşkunun Yerini Pişmanlık Duygusu Alarak, 
Gözbebeklerimde Yuvalanması... 

İç Çekişlerim, 
Ah Edişlerim, 
İnleyişlerim Beni Üzse de, 
Kırsa da, 
Yokluğunda Bir Yanım Paramparça
Diğer Yanım Eksik Olsa da;
Okyanuslar Kadar Derin Bir Özlemle,
Dağlar Kadar Yüce Bir Hasretle Seviyorum Seni... 

Aşkın Buzullarında Yaşayıp,
Çöllerinde Yanarak,
Fırtınalarında Savrularak,
Girdabında Yapayalnız Kalsam da,
Yine,
Yeni,
Yeniden Seni Seviyorum Seni...

Bütün İyi Dileklerim Seninle Olsun...
Dualarım da Öyle... 
Umarım Hayal Ettiğin Gibi Birini Bulursun... 
Eğer Yaşama Hayalleri Kurduğum Aşkıma Yasak Koymazsan,
Ben Seni Özlemeye Devam Ederim...
Düşlerimde, 
Düşüncelerimde Ömür Boyu Taşırım... 
Her Günümü,
Her Anımı,
Her Saniyemi Yanımda Olmasan da,
Seninle Birlikte Yaşar,
Aşkınla Yaşlanırım...

Bak...!
Yine Sana Gel Demek Geliyor İçimden...
Diyorum İşte;
Gel...! 
Ama Hiç Duyamayacağın Şekilde,
İçimden Söylüyorum...!





1 yorum:

  1. Tüm Hücrelerim İşgalin Altında...
    İçimde Kavuşacağımız Günün Özlemi Var...
    Bin Defa Söyledim Ama,
    Bir Defa Daha Söylemek İstiyorum,
    Ben Seni Çok Seviyorum...

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.