10 Ağustos 2021 Salı

Sevgili/m...! Seven Kalbimin Sesi...!

Bugün; Sabahı Olmayan Gecelerimden, 
Baharın Hiç Uğramadığı Mevsimlerimden, 
Hayal Kurmamın Bile  Yasak Olduğu, 
Dört Duvar Arası Yalnızlığımdan Bahsetmeyeceğim Sana...! 
Her Şey Tükenirken Zamanın Çarkında, 
Zamansızlıkta Umutlarımı Tüketmeyeceğim...! 
Tıkadım Tüm Olumsuzluklara Kulaklarımı... 
Hüzünlerin Tümüne Gözlerimi Kapadım... 
Bir Tutam Savda Hüzmesinde Sevgi Tohumlarını Yeşerterek, 
Hücrelerime İşleyen Aşktan Bahsedeceğim... 
Ömrüme Uğrayıp Geçerken Benden Hiçbir Şey Götüremediğinden Söz Ederek,  
Salkım Saçak Aşk Bulutlarını İndireceğim Gökyüzünden... 

Sevgili/m...! 
Her Daim Seni Özleyen, 
Sevgini Nakış Gibi İçime İşleyen, 
Hasreti Hasrete Karıştıran, 
Bitmeyen, 
Tükenmeyen, 
Değişmeyen, 
Sabrederek Bekleyen... 
İçimi Dışımı Seninle Dolduran, 
Umut Dolu Bir Aşk Var Yüreğimde... 
Unutmayı Değil, 
Sevmeyi Öğretiyor Küçücük Yüreğime… 
Ben Sevmek Neymiş Sende Anladım... 
Sevmenin Eşsizliğini Derinden Sende Tattım... 

Ömrümün Anlamlı Tutkusu, 
Bitmeyen Rüyam, 
Azalmayan Arzum, 
Mutlulukların En Güzeli, 
Huzurun En Derini, 
Duygularım Coşkusu; 
Seni Hep Sevdim,
Hala Seviyorum...
İster Yanımda Ol, 
İster Olma, 
Hep Ruhumda Hissediyorum...
İster Gel, 
İster Gelme...
İster Sev , 
İster Sevme...
Aldırmadan Gidişine,
Gözlerime Hapsederek Umutlarımı, 
Kaygısızca, 
Çoğala Çoğala Sana Akıyor,
Hayallerine Karışıyorum...
Tüketmeyerek Sevgimi, 
Her Gün Tazeliyorum Ömrümdeki Yerini..
Zincire Vurduğun Yüreğimi Esaretten Kurtararak,
Kilometrece Uzağımdaki Kalbini Sarmalayıp, 
En Masum Anlarını Koynunda Yaşayarak, 
Sevgiye,
Aşka,
Sevdaya Aç Yüreğimi Sende Doyuruyorum...
Sevdama Sahip Çıkarak,
Bıkmadan, 
Yorulmadan, 
Umutla,
Heyecanla, 
Seni Özlemekten, 
Düşlemekten Vazgeçmeyerek,
Hece Hece,
Mısra Mısra Seni Yazıyorum...

Teninin Kokusunu Özlediğim,
Zamanlı Zamansız Yolunu Beklediğim;
Seni İstiyor Aklım,
Ruhum,
Kalbim,
Tenim,
Dudaklarım...!

Yangınım,
Yandığım,
Seven Kalbimin Sesi; 
Nefesini Düşlüyorum,
Kalp Atışını,
Sıcacık Öpüşünü...
En Büyük Yeminim,
En Büyük Sevgim,
En Büyük Hayalim,
En Büyük Ümidim, 
Benim Suçum Değil Bunları Hissediyor Olmam...
Seni Özlüyor, 
İstiyor, 
Seviyor Olmam... 
Benim Suçum Değil Hayatımdaki Tek "En" Olman...

Sel Olup İçime Akan,
İçimin Yıkılmaz Bentlerini Yıkan;
Senden Önce Ben Eksiktim...
Bir Defa Olsun Hayatta Her Şeyim tam Olsun İstiyorum...
Ruhuna Esir Ettiğin Ruhumu Artık Azad Et ki;
Senin,
Aşk Kokan Teninin Eşliğinde Son Nefesimi Vereyim...
Bekle...!
Zamanı Var Deme Bana...!
Ya O Zaman Gelmezse..!
Ya Bekle Dediğin Zaman Gelmeden,
Benim Zamanım Biterse..!


1 yorum:

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.