19 Ağustos 2021 Perşembe

Bir Aşk Hikayesinin Son Mısraları...!

Gözyaşlarım Kurudu Ya? 
Artık Ağlamıyor, 
Hayal Dahi Kurmuyorum...! 

Mısralarımda Mutluluk Kokusu Yok Ya? 
Aşkı... 
Sevdayı... 
Sevmeyi... 
Sevilmeyi Şiirlerime Taşıyarak, 
Mısralarıma İşlemiyorum...! 

İnmiyor Ya Sırtımdan Mutsuzluk? 
Hayatı... 
Kendimi... 
Kalbimi... 
İçimde Büyüttüğüm Çocuğu... 
Mutlu Görünmek İçin Attığım Kahkahaları Sevmiyorum...! 

Ben; Tertemiz Bir Aşk Hikayesinin Son Mısralarında; 
Nedensiz Nedenlere... 
Niyelere... 
Niçinlere Gözyaşı Akıtmadan, 
Son Saniyeleri Ellerimde Tüketerek; 
İster Eylül... 
İster Kasım... 
İster Nisan... 
İster Haziran; 
Öyle Güçlü, 
Öyle Dimdik, 
Bitmek İstiyorum...!




1 yorum:

  1. Beni Sevmediklerime Sevdirdi,
    Sevdiklerime Sevdirmedi...!
    Ben Hayata Bunları Hak Edecek Ne Ettim ki...?!

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.