21 Ağustos 2021 Cumartesi

Bir Adam Tanıdım...

Bir Adam Tanıdım; 
Sizin Hiç Bilmediğiniz, 
Tanımadığınız, 
Görmediğiniz... 

Bir Adam Tanıdım; 
Ben Gibi, 
Bana Benzeyen... 
Çok Şey Görmüş, 
Çok Şeyler Yaşamış, 
Yüzü Gülerken, 
İçi Kan Ağlamış, 
Hiç Mutlu Olmamış, 
Sevgileri, 
Ümitleri, 
Düşleri Yarım Kalmış... 
Boynu Eğilmiş Hayallerle, 
Beli Bükülmüş Düşlerle, 
Hayatı Ziyan Olmuş... 

Bir Adam Tanıdım; 
Her Şeyi İçine Çekerek, 
En Derinlerinin Derinlerine Hapseden... 
Yüreği Yorgun, 
Ruhu Düşünceli, 
Ama Sesi Yumuşacık, 
Sözleri Anlamlı... 
Avuçlarında Sevda Sıcaklığı, 
Bakışı, 
Gülüşü, 
Aşka, 
Sevgiyle Kurulu... 

Bir Adam Tanıdım; 
Yanımda Olmayan,  
Ama Hep Bende Olan...
Ruhunu Ruhumda,
Kalbini Kalbimde Hissettiren...

Bir Adam Sevdim; 
Kimsin? 
Necisin? Demeden... 
Kokusunu Duymadan, 
Dokunmadan, 
Sarılmadan, 
Sadece Sevdim... 
Bu Adamı Ben Bir Başka Sevdim... 
Çok,
Ama Çok, 
Hem de Çok Sevdim... 



1 yorum:

  1. Hayallerimi Yoran...
    Düşlerimi Yakan...
    Anılarımı Yıkan...
    Üşüterek,
    Tüm Varlığımı Yok Eden,
    Sen Gittikten Sonra Sadece Gecenin Ellerini Tutuyor,
    Nefesini İçime Çekiyorum...

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.