1 Kasım 2019 Cuma

Hala ;Sen Diyen Haykırışlarıma Ağlamayı Unutma...

Çığlık Çığlığayım,
Ama Neden Yazamıyorum?
Araf'ta Kalmış Sanki Duygularım,
Toplayıp Hislerimi,
Satırlara Dökemiyorum Gönlümü...
Eksik Hissediyorum Benliğimi...
Yakalayamıyorum Umutlarımı...
Dokunamadığım Acılar Var İçimde,
Kendime Ağlıyorum İçin İçin...
Ruhum Nerede?
Onu da Bulamıyorum...!
Hissiz,
Bomboşum...
İyi Değilim... 
İyi Olduğum Yalanını Kendime Kabul Ettirme Uğraşlarımın Boşa Çıktığını Gördükçe, 
Uzaklaşıyorum Kendimden,
Ve Çok Şeyden...

Sen,

Ya Sen?
Neyi Kaybettin, 
Neleri Yitirdin Yüreğinde?
Yıllar Neleri Değiştirdi Sende?
Seninde Yıkıldı mı Hayallerin, 
Üşüdü mü Düşlerin,
Alev Aldı mı Umutların?
Özlem Düştü mü Gönlündeki Sevgiye?
Sessizlik İçindeyken Hayallerin,
Her İç Çekişinle Kıvranırken Gecelerde,
Üzerine Devrilirken Duvarlar,
Kirpiklerin Islanırken Gözyaşlarından,
Kalbin Kıpır Kıpır Dolaşmadın mı Onun Ruhunun Sokaklarında?
Ölesiye Koklayarak,
Yokolarak,
Üflense Alev Alacak Yüreğinin Közleriyle,
İçine İçine Çekmedin mi Kokusunu?
Karanlığın İçinde Hasret Türküsü Söylerken,
Alıp Başını Gidesin Gelmedi mi Hiç,
Bilmediğin
Hiç Gitmediğin Yerlere?
Gecenin Yorgunluğu Çökerken Üzerine
Yazamadığın,
Anlatamadığın Umutlarını Hayallendirip, 
Yollara Düşürmedin mi Beklentilerini?
Ya Sen?
Sen Diyorum,
Hiç mi Özlemedin Şiirlerde Kendini?

Ben mi?

Kaç Asır Geçti,
Hala Bitmedi Benim Sensizliklerim..
Ben Senle Doluyor, 
Senle Yaşıyor,
Senle Sonsuz Oluyorum...
Ben Seni Bir Ömür, 
Tam Şurama Hapsediyorum...
Seni Unutmak; Dünyayı 
Hayatı,
Sevgiyi Unutmaktır...
Sen Diyorum,
Eğer Sen Usanırsan Gelip Geçici Sevdalardan,
Gönlüme Uğramayı Unutma...
Çünkü Gönlümde Aşkıma Şekil Veren Sana Dair Sevgim,
Ve Duyamayacağın Yeminler Var...

Bak,
Yağmur Yağıyor Yine...
Yağmurları Bile Hüzün Kokan Bu Şehrin Kuytu Köşelerinde, 
Senden Ayrı Kalmanın Acısını Yutkunuyorum... 
Ayrı Dünyaların Yolcuları Olsak Bile, 
Yüreğinin Bir Öpücük Kondurup, 
Seni Sevdiğimi Kulağına Fısıldıyorum...
Senin Şehrinde de Yağmur Yağıyorsa,
Ne Kadar Kırılsam,
Çilesinden Yorgun Olsam da,
Çektiğimde Eza, 
Çekmediğimde Ceza Olsa da,
Derin Aşkıma,
Büyük Sevdama,
Kırılan Umutlarıma,
Hazana Dönen Hayallerime 
Kırık Bir Ümit Olan Yarınlarıma,
Sana Susuşlarıma,
Susayışlarıma,
En Çok,
Hala "Sen" Diyen Haykırışlarıma Ağlamayı Unutma... 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.