26 Kasım 2019 Salı

Benim Adım Sevda...

Benim Adım Sevda...
Dudağımda Yarım Tebessümlerim Vardır Benim...
İçimde,
En Derinlerimde Titreyişlerim,
Sırtımda Büyük Yenilgilerim...
Ne Gülebiliyorum,
Ne de Hıçkırıklar Dolusu,
Ağlamayı Becerebiliyorum...

Benim Adım Sevda...

Hüznüm En Kırılganım Yanımdır...
Bazen Kırılmaktır Hayata,
Bazen Hiç Konuşmamak...
Kaçmak,
Uzaklaşmak Herşeyden...
Kaçmak Gündüzlerimden,
Gecelere Sarılmak...
Kaçmak Gerçeklerden,
Düşlere Sığınmak...

Benim Adım Sevda...

Bekleyişlerim Anlamsızdır Benim,
Varışlarım Zamansız...
Uzak Umutlarım, 
Uzak Düşlerimle,
Hiç Bitmeyen,
Dipsiz,
Amansız,
Zifiri Karanlıklardadır Benim Bekleyişlerim...

Benim Adım Sevda...

Hüznüm de,
Aşkımda Kalemimin Ucundadır...,
Yazdıkça Azalır Acılarım,
Yazdıkça Büyür Aşkım,
Yazdıkça Artar Sevgim...
Yoktur Benim Sevmelerimin Yolunda Ayrılık Dikenleri...
Hiç Sevmemişcesine Terkedişler Yoktur...

Benim Adım Sevda...

Ben Çok Güzel Severim... 
Sözlerini,
İçimi Kıpırdatan Sesini,
Hayalini,
Gölgesini...
Bazen Kuytu Bir Liman Olur Bana,
Yüreğimle Sığınırım,
Bazen Dalgalı Bir Deniz Olur,
Sevdasıyla Avunurum...

Benim Adım Sevda...

Konuşacak Sözüm Kalmadığında,
İşte, Şuramda Diyemediğim,
Soludukça Devleşen,
İçime Sığmayan Ağrılarla,
Dalarım Hayallere,
Giderim Uzaklara...
Anlam Katarım, 
Dinlediğim Her Aşk Şarkısına...
Dikilir Gözlerim Tavanda Bir Noktaya,
Başlarım Ağlamaya...

Benim Adım Sevda...

Ben Ulaşılmaz Bir Aşkın,
Hayali İle Severim...
Ben Hep Severim...
Ben Hep Güzel Severim...

Benim Adım Sevda...

Kelimelere Sığdıramadığım Büyüklüktedir Duygularım...
Sevda Yüreğimde,
Duygular Kalbimde,
Sevgi Çığlığımda,
Aşk Varlığımda;
Kalbimin Atışında;
Yüreğimin Çırpınışındadır...

Benim Adım Sevda...

Sevmeyi Unutmuş Yüreklerdedir Benim Yerim...
O Yüzden Hep Yaralıdır,
Hep Sancılıdır Sol Yanım... 
Sevdamın Adı Kader,
Kaderimin Adı Hasrettir...

Benim Adım Sevda...

İliklerime Kadar Hüzün Doluyum...
Yüreğimde Öyle Çok Kırgınlıklar,
Boğazımda Düğümlenen Sözler, 
Taşıyamadığım Yükler Vardır Omuzlarımda,
Gözümde ki Yaşlarla,
Boğazımda ki Yutkunuşlarla,
Karanlığın Diplerinde,
Sessizliğin Taa İçinde,
Düşsüz,
Hissiz, 
Sessiz,
Bir Hayat Yaşarım...
Her Yeni Gün Yeni Yorgunluk, 
Yeni Yılgınlık,
Yeni Boşluktur...
Gün Geçtikçe Biraz Daha Yorgun, 
Biraz Daha Hissiz Kalkarım Sabahlara...
Yapayalnız Bir Kalabalığın Ortasında Savrulur,
Yalnızlığımda Çoğalır,
Yapayalnız Yokluğa Karışırım...

Benim Adım Sevda...
Her Gece Başımı Yastığa Koyduğum Anlarda,
Düşsüz Düşüncelerim Vardır Benim
Gözlerimden Akan Yaşlar,
Her Yeni Güne Umutsuzca Uyanışlar,
Acılar,
Sızılar,
Umutsuzluklar,
Mutsuzluklar...
Her Şeye O Kadar Uzağım ki, 
Ne Kurulacak Bir Hayalim,
Ne de Ümitlenecek Bir Düşüm Var...

Benim Adım Sevda...

Ben, 
Mevsimlerden,
Karanlıklardan,
Hüzünlerimden,
Çaresizliğimden,
Yürek Yangınlardan,
Yokluğa Yenilen Düşlerden,
Hüküm Giymiş Düşüncelerden,
Yarım Kalmışlıklardan,
Yaşanmamışlıklardan, 
Ayakta Kalmaya Çalışan Yorgunluklardan,
Bir O Kadar da Ağrıyan Sızılardan,
Alacaklıyım...!

Koca Ömrüm de Toplasam,

Bir Saati Bulmayacak Mutluluk Benim de Kısmetime Düşen...
Küçük Hayalleri Bile Gerçekleşmemiş Bir İnsanın,
Uçsuz Bucaksız Düşler,
Büyük Hayaller Denizinde Kulaç Atması Ne Haddine...
Geldiğim Yol,
Gideceğim Yer Belli İse,
Sevdiğim İnsan Bile Gönlüme Emanet İse,
Dileyip de Alamadıklarım İçin Üzülmeye Ne Hacet...
Kaderimin Payına Ne Düşmüş İse Yaşarım... 
Şükrümü de, 
Haddimi de Bilirim... 
Ben Gözyaşımı Akıttıkça,
Sadece Kendimi Acıtırım...
Her Şeye Teşekkür Ediyorum Ben;
Hiç Beklemediğim Anda Kalbime Dolana,
İçimi Ateşten Öte Yakana,
Yakınımda ki Uzağıma,
Benden Ötede Tutulana,
Gözümün Görmediği,
İçimin Titrediği Her Şeye...
Her Şeye İşte ,
Her Şeye...

Neyse; Öylesine Bir Yazı İşte...!

Ama Eminim ki Yeni Bir Yaşam Yakaladığım da, 
Hüzün Dolu Yazılar Değil,
Mutluluğun Romanını Yazacağım...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.